Ja ik zit hier nog!
Ik heb het echt super leuk gehad met Lotte en ik vond het helemaal niet erg dat ze soms stukjes filmde. In het echt, over zoveel uur per dag verspreid valt dat echt heel erg mee. In deze vlog hebben we ook allemaal dingen gedaan die helemaal niet in de video zitten dus wat ze gewoon niet gefilmd heeft. Bijv. alles bij mijn schoonfamilie thuis, bij de kapper, bij de bank, we zijn nog naar een tax adviseur geweest, onze hele wandeling over het strand, koffie drinken etc etc!
Ik wilde inderdaad liever niet heel erg prominent in beeld maar zoals het nu is is het helemaal prima hoor! Als ik echt niet wilde kan ik dat gewoon zeggen! Ik ken Lotte al heel erg lang en zij is voor mij gewoon bijna familie. Soms praten we door elkaar heen (Lotte heeft de stukjes waarin ik er doorheen blaat er allemaal uit geknipt), en soms kibbelen we maar dat is helemaal ok, zo is onze vriendschap!
Oh en Lotte heeft die cereal gewoon zelf gekocht hoor haha, zij heeft die ook de hele week gegeten. Die leek haar lekker dus waarom moet ze dan eentje kiezen die ik lekkerder vind?