Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Je ziet het vooral bij iemands zijaanzicht of ze wel of geen fillers in hun lippen hebben

Heeft Darcy iets aangekondigd? Kan niet echt iets boeiends vinden.
En dat van w&t isā€¦ spoileralert: de insta @wilentien.nl met hun nieuwe Insta cursus ā€œJust fix itā€

Hier moest ik ook ineens aan denken! Een tijd terug kondigde ze meerdere keren aan dat er groot nieuws zou komen, maar daar hebben we nog niks van gehoord volgens mij?

Ik ken iemand die op Coachella geweest is maar Nederlandse festivals zijn echt beter!

Je moet kamperen naast de auto op volgorde van aankomst. Dus moeilijk naast elkaar staan als je niet tegelijk aankomt. En je mag alleen in designated beergardens alcohol drinken en daarbuiten niet :face_with_raised_eyebrow:.

Enzo heeft zijn eigen munt

6 likes

Okee, daā€™s best wel vet!

Wow! Ik dacht dat ze die dingen alleen met het koningshuis maakten
Ik verbaas me er altijd over dat er mensen zijn die dit soort munten kopen. Je hebt een munt en dan?

7 likes

vooral die ā€˜en danā€™ haha, want er staat duidelijk bij dat het geen geldig betaalmiddel is.
Maar hier zit wel een meet en greet aan verbonden, dacht ik.
Maar ik denk dat sommigen het ook kopen om later met winst ofzo als ā€˜collectors itemā€™ door te verkopen. Zag er ook op marktplaats al te koop staan.
iemand schreef daar ook letterlijk: ā€™ Ik verkoop dit omdat ik er 3 heb gekocht en mijn kind er maar 1 wildeā€™ :roll_eyes:

Ah mooi, hier was ik al naar op zoek. Wat een deceptie weer dat zoā€™n persoon/organisatie erachter zit en iedereen er gewoon heen gaat voor de fameā€¦

Ik heb overigens het idee dat deze festivals niet lang meer zo gaan blijven bestaan. Het is toch helemaal niet leuk als je weet dat het alleen maar #spon isā€¦

1 like

ik hoop dat die influencer hype in het algemeen niet lang meer blijft bestaan omdat imo die personen 1 en al spon zijn. Heb het al een paar x genoemd volgens mij, maar ik koop spullen juist met opzet NIET meer als ik zie dat het door influencers wordt gepromoot, ookal kan ik het product best leuk vinden. Heb er zon afkeer van gekregen dat ik dit echt niet in stand wil houden.

19 likes

Sowieso houden die influencers de wegwerp-cultuur instand door al die spon. En dat mensen het zogenaamd allemaal maar nodig schijnen te hebben waar zij reclame voor maken. En juist nu duurzaamheid best belangrijk is (imo).

2 likes

Ik snap wat je bedoelt, al denk ik dat je onbewust toch beĆÆnvloed wordt. Ik zou gewoon graag willen dat het allemaal wat transparanter wordt en dat iedereen eerlijk is over waar ze wel en niet voor betaald worden.

1 like

Ze heeft volgens mij de laatste tijd best wel wat tegenslagen gehad dus ik denk niet dat ze bewust is afgevallen. En misschien voelt ze zich nu op dit moment wel prettig bij dit gewicht.

Ik vind het overigens niet ok om over een influencer zijn/haar gewicht te discussiƫren tenzij iemand zelf een afval of aankom filmpje/post gemaakt heeft. Dit is niet een aanval op jouw comment overigens.

10 likes

vind het gewoon bizar dat een aantal narcistische types zoveel betaald krijgen en gratis spullen krijgen om een paar mega bewerkte fotos op instagram te posten. Alles wat daar aan mee werkt wil ik niet sponsoren en in stand houden. Vind het echt heel naar allemaal. Alles is zo nep ook.

nog even ter toevoeging : het meeste waar ze reclame voor maken zouden ze waarschijnlijk eigenlijk niet eens dragen of gebruiken en beland wrs na de foto ergens in de kast of verkopen ze. Ze krijgen zoveel toegestuurd. Al zouden ze het wel willen dragen, krijgen ze zoveel dat het niet eens mogelijk is. Daar wil ik dus ook niet aan bijdragen. Vind het echt walgelijk.

8 likes

Ik ben het met je eens. Ik heb de post verwijderd

1 like

Het nieuwe account van wil en tien samen, ben benieuwd of het wat is. Daarnaast ben ik ook benieuwd of ze het omcirkelde vol gaan houden :see_no_evil:

5 likes

Ik dacht precies hetzelfde! :slight_smile:

1 like

Please donā€™tā€¦

1 like

Geen betaalde samenwerkingen. De gekregen, maar wel over vertellen spon zien we dus wel. Maar geen geld toe, dus geen spon.

2 likes

Gaan ze nu ook hun persoonlijke accounts weer voorzien van normale namen?