Nee ken haar niet. Maar heb de informatie van een andere youtuber (die ik persoonlijk ken. Noem liever geen namen. Weet namelijk niet of die persoon hier ook nog meeleest. Op het oude forum wel)
Nee! Dus als je nog een bod uit wil brengen; doe het snel
Ik heb het een paar maanden geleden gedaan, op m’n 30ste. Ik heb weinig last gehad. Natuurlijk was het niet geheel pijnloos, maar de keelontstekingen waren veel pijnlijker.
Oh ga ik gelijk doen! Rekening houdende met de extra waarde, want ja marmeren keuken en badkamer he!
Haha nee thanks ik pas 
650.000 k.k.
Ja dit is het inderdaad
Zie hem inderdaad voorbij komen op Funda.
Wat een ultieme onzin, die hot tug van Bonnie. Met een hot tub over de maas, in bikini maar een muts op en ijs eten. Riiiight.
Wow ik wist niet dat je hier nog zat, leuk!
Heeft Mascha die home tour nou verwijderd?
Dat is hartstikke logisch, waarschijnlijk is het niet zo dat je het haar niet gunt, het is gewoon dat je het jezelf óók gunt om je schuld kwijt te zijn en een huis te kunnen kopen.
Mooie foto (even naar rechts swipen)
Dit is niet classy? Ik vind het prachtig.
Ik was het enigszins met je eens, maar is deze opmerking nu nodig?
Deze comment is ook niet nodig. Hoe is deze foto niet classy? Misschien mis je de boodschap van deze foto…
Maar heb je gelezen wat ze schrijft bij de foto? Ze heeft zichzelf niet expres in een te kleine broek ‘gepropt’ om een statement te maken, er was geen broek in haar maat op de set en daar had ze vervolgens schijt aan!
En juist het feit dat mensen zoals jij zo’n foto onnodig en niet classy vinden en meteen over die muffintop beginnen maakt dat ze deze foto wel gebruikt, omdat ze daar nou net tegenin wil gaan.
Ze zegt toch dat er geen grotere broek aanwezig was op de set (wat ik wel een beetje gênant vind als je iemand uitnodigt voor een shoot met zo’n boodschap). Dus vind je commentaar een beetje flauw en onaardig.
*Zie nu je tweede comment. Ik vind normaal blotere foto’s ook onnodig. Maar als je vrouwen wilt laten zien hoe een lichaam er na een zwangerschap uitziet, kun je dat moeilijk doen zonder de huid in beeld te brengen toch?
Vind het ook geen mooie foto.
Daar horen ze ook voor te zorgen, maar blijkbaar hebben ze dit niet gedaan?
Heb wel vaker van vollere bloggers/vloggers gelezen dat ze op een set kwamen en er geen passende kleding was.
Ik ben ook van mening dat er een mooie foto uit had kunnen komen door een andere setting / kleding te gebruiken. Voor mij nu rare kleur en die bloemen en die schildering in het gezicht is ook niet mijn ding.