Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik heb even verder gekeken op haar account maar ze was bij dit bedrijf en daar kan je een fotoshoot in bloemenvelden kopen. Dus ik denk dat haar verhaal wel klopt.

Haha wat bizar dat daar een businessmodel van gemaakt is. Maar dan nog vind ik dat ze er een disclaimer bij had moeten zetten, dat zij dus naar een speciale boer is gegaan en dat zomaar een veld in lopen niet okƩ is. Want dat is nu echt niet duidelijk.

6 likes

Door dit en het weinige opladen en halfbakken excuses heb ik een vermoeden dat ze mss terug zwanger is?
( Mag ik hierover speculeren? Of liever niet?) Is bij redelijk wat andere vloggers ook eerst even een wat kalmere, stillere periode en dan zwangerschapsaankondiging.
En ik vind haar de laatste tijd ook minder sympathiek overkomen. Vroeger vond ik haar echt zeer sympathiek en een leuk, beetje gek ( stom woord sorry) meisje maar nu ik kan er mijn vinger niet op leggen maar ze is toch een beetje verandert.

2 likes

Ik was bijna verbaasd dat ze op 1 april niet weer een zwangerschapsaankondiging had dus ik heb ook een beetje zoā€™n gevoel. En misschien dat ze daarom nu een paar keer een reisje maakte, heeft ze daarvoor nog nooit gedaan volgens mij.

En helemaal mee eens ook verder, dr Instagram moet helemaal perfect zijn en als je dan die beelden zag dat ze poseerde met andere dames op die persreis, echt zo saai gemiddeld influenceer gedrag

1 like

Precies wat jij zegt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar voorheen vond ik het heel leuk dat ze zo eigen was. Dat is er een beetje vanaf vind ik.

1 like

Sjeeezus

1 like

Hij ā€œlaat het opknappenā€ hahaha alsof ze het over een gammel bootje hebben.

7 likes

Maar zij heeft toch zelf vorig jaar ofzo een huis gekocht waar ze over een paar maanden in kan? Ik zie Anna ook niet in Den Haag wonen eerlijk gezegd.

1 like

De foefjes naar Amsterdam en Anna naar Den Haag

16 likes

Haha tja alsof zij ooit thuis is :woman_shrugging:

Ja dat denk ik ook inderdaad.

Vinden jullie die extensions van Dee mooi? Ik vind het zonder zoveel mooier. Het lijkt alsof er te weinig in zitten of zo?

Zij doen vast meerdere huizen als ā€˜investmentā€™.
(Wel heel slim maar mensen die dit doen verdienen wel een speciaal plekje in de hel.)

16 likes

Wow, een hypotheek van 5,6 miljoen. Dat is echt bizar veel geld.

2 likes

Diana heeft ook al een huis gekocht. :open_mouth: Dat is snel gegaan zeg!

jaa man wordt echt geld verdiend in de wereld van de nooshies en de dushies

2 likes

Hahah huhh
Hoeveel weken is het geleden dat ze zei jaa ik heb het hier wel over maar we gaan alleen kijken en dat kan nog heel lang duren. Is alleen orienterend.
Echt twee weken voor mā€™n gevoel. Maar wel heel leuk voor haar!

1 like

Ik denk dat het met die huizenmarkt in Amsterdam ook gewoon heel snel gaat: als jij het niet koopt, doet een ander het wel. Wel fijn dat ze zo snel iets gevonden hebben, ben heel benieuwd.

Lijkt me zo fijn om echt je eigen huis te hebben ipv een huurhuis, zodat je alles naar wens kan aanpassen.

7 likes

Dit huis was toch een paar weken geleden ook al voorbij gekomen? Of was het toen alleen nog maar een plan?

Ik snap vadertje/moedertje spelen nog wel als kind, maar dat die ouders zo betrokken zijn in dit ā€˜toneelspelletjeā€™ is zo disturbing. Ik ging heel snel door de video en hoorde een man (vader?) zeggen: ā€œNee, nee, dat zat niet in het script, beide weer naar binnenlopenā€ wat de fuck

1 like