Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik word niet per definitie kriegel als iemand over zijn/haar seksleven praat, hoor! Ik vind het over het algemeen niet zo interessant, tenzij het uitzonderlijk is of het een friend is die het vertelt, maar ik vind het verder ook echt niet storend ofzo. Ik vind het in principe ook alleen maar fijn als seks op een open, nieuwsgierige en positieve manier wordt benaderd! Ik denk dat veel (vooral jonge) mensen daar veel baat bij hebben.

Ik word kriegel van mensen die mysterieus of interessant gaan lopen doen met iets normaals als seks. Mensen die, zoals ik zei, over hun ~spannende sex life~ gaan vertellen en die er een waardeoordeel aan vasthangen. Ik kan het niet beter dan dit uitleggen, sorry. :stuck_out_tongue:

Ik vind het een beetje sneu dat ze blijkbaar niet de (professionele) hulp krijgt die ze waarschijnlijk nodig heeft. Ik denk dat ze er verstandig aan zou doen om een langere periode van social media af te gaan, zich af te melden van dating apps en aan zichzelf te gaan werken. Ik denk dat het leedvermaak wat rond haar heen hangt (ik bedoel, volgens mij wordt ze hier alleen maar gevolgd omdat ze zo cringey is) alleen maar bijdraagt aan haar negativiteit en het lijkt echt een soort toxic effect op haar te hebben/ bij te dragen aan haar warped wereldbeeld.

Ik ben anti-geweld, maar mijn handen jeuken wel echt voor een flinke realityslap.

Ik vind het leuk dat Bonnie een podcast gaat maken. Bonnie en ik lijken best veel op elkaar qua leeftijd en interesses, dus ben benieuwd naar de onderwerpen enzo.

Precies dit! Kan dit een keer stoppen op het forum???

Lijkt me eigenlijk wel leuk om te luisteren. Hoe meer podcasts hoe beter!

Liever niet! :smile2:

Rachel heeft die trui ook.

Ik ben nu voor de gein eens door haar tweets aan het scrollen van de laatste dagen. Ik wist dat ze veel klaagt maar er staat eigenlijk zelden iets positiefs op.

Ik vind haar laatste tweet wel ontzettend rot voor haar. Over haar werk.

Oeps dat heb ik niet gezien, ik probeer altijd snel voorbij het first dates filmpje te scrollen. Maar dat is wel klote ja.

Het meest sneue hieraan vind ik dat ze blijkbaar denkt dat het bij de hele wereld altijd maar aan komt waaien behalve bij haar.

Kan iemand haar even in Dream School stoppen? Even goed spiegelen met Sanne, dan gaat ze hopelijk inzien dat dit niet werkt en het ook anders kan en dat dat fijner is.

Maar in een reply op die tweet is ze weer heel tegenstrijdig: ik heb een contract dus zal dat niet zo snel verliezen. Vind het bijzonder dat zij in alles wat ze leest iets negatiefs voor haar persoonlijk kan maken. Ja het is kut om dat te lezen maar waarom gelijk zo negatief uiten op Twitter als je nog niet alle info hebt (bv intern). Het denken kan ik nog wel begrijpen.

Kan nu al genieten van Lucia:“WAAR LIGT JOUW COMMITMENT”

“MAAR SANNE… DÚRF JE IN TE STAPPEN?! DURF JE DAT?”

HAHA dit spookt echt door m’n hoofd

Dat is waar ja. Apart hè. Heeeel negatief zijn maar wellicht valt het wel mee want ze is niet in dienst van het bedrijf dat nu failliet gaat.

En dan Eric: “Zie je d’r zitten met die borsten en die wimpers?”

Lucia