Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja, ik dacht precies hetzelfde! Naar mijn gevoel twee vlogs geleden inderdaad. Ik ben wel heeel benieuwd naar wat ze hebben gevonden, aangezien de markt in Amsterdam best dramatisch is. Ik ken mensen die al maaanden actief zoeken.

2 likes

Ik vind het echt bizar dat influencers zoals Diana (in mijn ogen de laatste jaren niet meer zo bijzonder groot of opvallend), blijkbaar structureel (anders geen hypotheek) zoveel geld binnenharken dat ze in enkele maanden een huis kunnen vinden in Amsterdam en genoeg geld hebben liggen om daarop over te bieden. Ik ben echt te naĂŻef in het schatten van hun inkomsten.

38 likes

Ja, eens! Echt bizar hoe ver ouders kunnen gaan zodat ze geld kunnen verdienen met een youtube account

1 like

Kan vrij ‘heftig’ zijn een vriendin van mij heeft dit van de zomer gedaan en die heeft zich echt twee weken heel beroerd gevoeld.

Veel erger en pijnlijker dan bij een kind!

Ik heb vlak voor mijn operatie van de assistentes gehoord dat het Ă©Ă©n van de pijnlijkste operaties is bij volwassenen. Thanks he. :sweat_smile: maar je hebt 2 wonden ter grootte van je handpalm in je keel.

Ik was 22 (hoe ouder, hoe meer vastgegroeid ze zitten) en vond het eigenlijk wel meevallen qua pijn. Maar het ligt er maar net aan of je ook nabloedingen etc hebt.

Ik wens d’r in iedergeval sterkte toe met 2 kleine kinderen op haar heen. Lijkt me geen pretje dan


OM eist drie maanden jeugddetentie voor vlogger Snapking
https://www.nu.nl/achterklap/5846478/om-eist-drie-maanden-jeugddetentie-voor-vlogger-snapking.html

11 likes

rijke ouders kan ook nog? veel van die influencers en youtubers beginnen ook al doordat ze gesteund worden door hun ouders, dus wrs is dat met een huis kopen hetzelfde.

1 like

Nou geloof me: verschrikkelijk. Ik beval nog liever 3 x achter elkaar. Zo erg vond ik het. Heb nog nooit zoveel pijn gehad als na die operatie.

1 like

Er is vast geen mogelijkheid om opnieuw te stemmen, of wel? Ik klikte per ongeluk op Jiami en toen was het te laat :sob:

(Verder niks tegen Jiami hoor, maar ik vind het wel chill als mensen me goed verstaan)

25 likes

Ik heb Enzo gekozen, maar zou liever Dionne zijn zodat ik met hem kan trouwen
 :smirk:

25 likes

Ik vond het wel meevallen. Ja het was niet prettig ofzo, maar ik kreeg heerlijke pijnstilling en na 10 dagen was ik weer de oude. Ik was trouwens 24 toen ik het liet weghalen en mijn keelamandelen waren tijdens de operatie ook ontstoken.

Die vriendin zat ook op egf! En ik wilde dat filmpje gaan kijken en toen kreeg ik een kinder bueno reclame met een andere EGF-er (G i r l) erin. Zo toevallig :scream:

4 likes

Zit Jamilla hier eigenlijk nog of is ze gestopt met forummen toen het oude forum stopte?

Edit: oh haha @Evenveel post hier ook net over

3 likes

Ook met die cornflakes, Lotte wil die ene soort maar haar vriendin vindt die niet zo speciaal en dan toch blijven drammen en doorgaan dat die haar wel lekker lijkt en ze die wil proberen en hem dan toch te kopen

Omdat ze niet zo’n grote doos cornflakes op kan natuurlijk! Ze was ook al op zoek naar een kleinere portie. Er waren ook zo’n kleine doosjes met 8 soorten in maar die wou ze niet want degene die zij wou zat daar niet bij :roll_eyes:

MOOOOOOO :smiling_face_with_three_hearts: al ben ik niet zo’n fan van Lars maar dat heb ik er voor over.

3 likes

Diana haar vader schijnt indd wel wat geld te hebben. Het kan ook zijn dat Alex ook aardig wat geld heeft.

Ja ik zit hier nog!

Ik heb het echt super leuk gehad met Lotte en ik vond het helemaal niet erg dat ze soms stukjes filmde. In het echt, over zoveel uur per dag verspreid valt dat echt heel erg mee. In deze vlog hebben we ook allemaal dingen gedaan die helemaal niet in de video zitten dus wat ze gewoon niet gefilmd heeft. Bijv. alles bij mijn schoonfamilie thuis, bij de kapper, bij de bank, we zijn nog naar een tax adviseur geweest, onze hele wandeling over het strand, koffie drinken etc etc!

Ik wilde inderdaad liever niet heel erg prominent in beeld maar zoals het nu is is het helemaal prima hoor! Als ik echt niet wilde kan ik dat gewoon zeggen! Ik ken Lotte al heel erg lang en zij is voor mij gewoon bijna familie. Soms praten we door elkaar heen (Lotte heeft de stukjes waarin ik er doorheen blaat er allemaal uit geknipt), en soms kibbelen we maar dat is helemaal ok, zo is onze vriendschap!

Oh en Lotte heeft die cereal gewoon zelf gekocht hoor haha, zij heeft die ook de hele week gegeten. Die leek haar lekker dus waarom moet ze dan eentje kiezen die ik lekkerder vind?

129 likes

Ken je haar?