Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja denk ik wel, ik heb haar volgens mij ook een keer in een coolblue filmpje gezien.

Ik koos, als enige voor Grekko, want het lijkt me heerlijk om net te doen of ik alles beter weet, zonder dat mijn partner me tegenspreekt. Ik hoef niets, alleen dopey sneackers sparen. Wat een leven.

(Nee, hoor. Lijkt me echt een deprimerend leeg bestaan.)

20 likes

Ik ben niet altijd even groot fan van Mascha maar haar leven lijkt me best oke (hooguit wat saai want #bunkerlife) maar een fijne relatie, best wat oprechte vrienden om haar heen en een volgens mij best prima bankrekening. Anna daarentegen zou ik echt niet mee willen ruilen; oppervlakkige vrienden, geen echte thuishaven, etc

4 likes

@Echo ik heb de vlog half gekeken maar jouw lach is echt heel leuk en aanstekelijk haha en dat is me ooit eerder opgevallen in een video, dus nu je je toch meldt zeg ik het maar even

1 like

@Echo haha zo leuk dat je hier nog zit, ik moet bij jou altijd denken aan paradise paintball hahaha

1 like

Wat leuk, dank je! Ik kan het zelf niet aanhoren maar misschien heeft iedereen dat bij zichzelf haha.

Ik weet niet wat dat is!

Oh huh dan haal ik je door de war met een andere user? Je zit hier wel al een paar jaar toch?

Of misschien heb ik de naam verkeerd onthouden, maar dat was een soort online schietspelletje op een tropisch eiland, waarin je in teams elkaar moest neerschieten (met paintballs, het was eerder schattig dan luguber).

Misschien ligt het aan mijn niet-Nederlandse opvoeding, maar poffertjes als avondeten is toch niet normaal? Darcy geeft de kids weer lekker voedzaam eten in haar nieuwste vlog

1 like

Ja ik zat ook op egf, ik was daar Glimmer!
Jij was wel ooit mijn Secret Santa, dat vond ik heel leuk. Maar dat spelletje heb ik nooit gespeeld!

Haha dan heb ik het verkeerd onthouden, want ik wist wel dat ik een ‘link’ met je had. Maar nu weet ik het weer ja, het was Secret Santa :smiley:

1 like

Voor mij zijn poffertjes net zoiets als friet, pizza of pannenkoeken. Het kan prima als een avondmaaltijd, maar het is inderdaad niet de meest gezonde keuze. Ik ken Darcy’s video’s verder niet, maar een keer poffertjes moet best kunnen.

48 likes

Dit kan toch prima voor een keertje?

9 likes

In mijn hoofd was jouw naam daarvoor Sweetstorm. Klopt dat?

Ja dat klopt!

Nu het hier over huizen gaat vraag ik me af, is het huis van de foefjes al verkocht?

Wat leuk dat je zo uitgebreid reageert (en dat je hier nog zit natuurlijk)!

Dit was jij toch?

4 likes

Waarom dan?

Ja dat was mijn plaatje inderdaad!

1 like

@George @Dombo Dan lag het dus toch aan mijn opvoeding haha. Ik zie poffertjes dus in dezelfde categorie als stroopwafels (want die kan je ook even gezellig bij de markt halen)

3 likes

Lang verhaal heel kort:
Omdat ‘we met zijn allen vinden’ dat een woning een basisbehoefte is waar helaas niet iedereen toegang toe heeft.
Mensen die woningen als ‘investering’ gebruiken verzieken zowel de markt van koop- als van huurwoningen waardoor minder mensen toegang hebben tot die basisbehoefte.
Maar goed eigenlijk zou de overheid het natuurlijk minder aantrekkelijk moeten maken om op die manier woningen te bezitten maar ik vind dat mensen zelf ook wel een verantwoordelijkheid hebben.

Er zijn wel veel artikelen op internet te vinden die dit veel genuanceerder en beter uitleggen.

36 likes