Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ah, bedankt voor je uitleg! Ik vind/vond het altijd wel slim om te investeren in stenen en deze dan te verhuren aan anderen. Ik zal me er eens wat meer in verdiepen.

Wowww dat wist ik niet hahah! Maar ik zie pannekoeken dus sowieso als ontbijt/lunch, want stroop/suiker/aardbeien en bananen horen ook niet bij avondeten heb ik meegekregen.
En om zoet-zout te mengen in een gerecht dat dan maar 1 zoet component dan heeft en 1 zoutig component is heel disturbing in mijn hoofd :joy:

3 likes

Ja het is ook wel slim en als je het eerlijk verhuurt aan anderen ben je ook best goed bezig.
Sorry ik ging er heel bot vanuit dat die gast 6 lege huizen heeft.

4 likes

Doe je ook spekpannenkoek met stroop? Dat is het beste.

28 likes

Deze combinatie is de bestešŸ¤¤

1 like

Gefeliciteerd met je superieure smaak.

Zout en zoet, De originele (en niet overrate) versie van zeezout caramel chocola

10 likes

Oeh of spekpannenkoek met poedersuiker :drooling_face:

Mā€™n vriend doet altijd een pannenkoek met stroop en suiker voor de crunch.

4 likes

Nee ken haar niet. Maar heb de informatie van een andere youtuber (die ik persoonlijk ken. Noem liever geen namen. Weet namelijk niet of die persoon hier ook nog meeleest. Op het oude forum wel)

Nee! Dus als je nog een bod uit wil brengen; doe het snel

Ik heb het een paar maanden geleden gedaan, op mā€™n 30ste. Ik heb weinig last gehad. Natuurlijk was het niet geheel pijnloos, maar de keelontstekingen waren veel pijnlijker.

Oh ga ik gelijk doen! Rekening houdende met de extra waarde, want ja marmeren keuken en badkamer he!

Haha nee thanks ik pas :stuck_out_tongue_winking_eye:

650.000 k.k.

Ja dit is het inderdaad

Zie hem inderdaad voorbij komen op Funda.

Wat een ultieme onzin, die hot tug van Bonnie. Met een hot tub over de maas, in bikini maar een muts op en ijs eten. Riiiight.

2 likes

Wow ik wist niet dat je hier nog zat, leuk!

1 like

Heeft Mascha die home tour nou verwijderd?

1 like

Dat is hartstikke logisch, waarschijnlijk is het niet zo dat je het haar niet gunt, het is gewoon dat je het jezelf Ć³Ć³k gunt om je schuld kwijt te zijn en een huis te kunnen kopen.

8 likes

Mooie foto (even naar rechts swipen)

10 likes

Ja heel mooi!

2 likes