Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Was weinig aan.
Inderdaad niks nieuws/spannends gehoord.

Wow een filmpje over seks. Wat baanbrekend zeg, dat is nou echt wat je nooit ziet op YouTube :zzz:

Wil vertelt dat ze voor zichzelf een ideaalbeeld in haar hoofd heeft dat je als vrouw/vriendin altijd sexy moet zijn, altijd zin moet hebben en er altijd goed uit moet zien.

Ik zou minder boeken van Jamie Li lezen Wil.

En de dag voordat ze naar New York ging, kwam ze terug van een reis naar Mauritius. Lijkt me verschrikkelijk om zoveel te vliegen.

• Een hele maand mag je alleen nog maar Reinders kleding dragen die groot met het logo is bedrukt en je moet iedere dag voor dat merk reclame maken op Instagram. Je mag alleen je er heel erg positief over uitlaten.
  • Je neemt 5 weken lang twee keer per week een half uur durende video op voor Youtube waarmee je met Wil&Tien je sexleven tot in de kleinste details bespreekt. Uiteraard wordt het woord ‘hilarisch’ vaak genoemd.

0 stemmers

Mijn seksleven is sowieso hilarisch, dus kom maar op.

Oeh ik zit er klaar voor met een bakkie thee, precies zoals wil en tien graag willen.
Eerste ergernis: toen die zit te kauwen als een lama. Niet fijn om naar te kijken.

I 5 minuten onderweg in de 45 minuten

Die seksuologe : “je moet uitvinden wat jouw toegangswegen tot genot zijn”

Ik:
afbeelding

Ik hoor het Ru ook gewoon zeggen hahahahha, heerlijk

Gaat naar Coachella zeker. Alles voor Instagram perfect foto’s

Dat gegiechel van Wil en Tien aaaahhhh

Het enige waar ik aan denk bij het lezen van Sanne d’r tweets is…

Wat ik jammer vond aan de video van Wil en Tien is dat ze aan het begin van de video hun volgers verwijten dat ze geen vragen durfden te stellen of stellingen durfden in te nemen, pas wanneer het anoniem in de stories is, dan wel. Maar waarom geven Wil en Tien dan niet zelf het voorbeeld door een beetje uit hun comfort zone te treden. In plaats daarvan vond ik ze hier en daar zelfs een beetje puberaal overkomen. Zal wel de norm zijn bij dit onderwerp, maar als je zo ‘baanbrekend’ wil zijn, doe het dan ook.

Wil en Tien durven zelf ook amper iets te zeggen, heel veel gegiechel en zichzelf contant moekes noemen, dit is toch helemaal niet spannends.

En Wil kijkt de hele tijd als Michael van The Office in de camera als iemand anders iets zegt, vet oncomfortabel.

Hahaha ja, dat laatste maakt het nog ongemakkelijker.

Ze zeggen helemaal niets concreets over hun eigen seksleven en stellen zelf ook geen vragen die ‘uit het leven gegrepen’ zijn. Baanbrekend hoor, zo kan ik ook wel een seksserie maken. Als je dan zo graag een pioneer wil zijn, ga dan ook iets meer met je eigen billen bloot. Hihihihi grappig in deze context, hilarisch. Het is net alsof ik naar twee dertienjarigen zit te kijken en die seksuologe lijkt het soms ook irritant te vinden. I don’t blame her.

Ja heel gek ze vertellen niet vanuit hun eigen ervaringen en ze zijn zelf ook geen expert. Wat hebben ze er dan eigenlijk over te zeggen? Dit is puur een video over seks maken omdat ze zichzelf willen profileren als kijk ons een video over seks maken, niet omdat ze iets relevants te melden hebben (maar ja dat is sowieso het punt van vloggen zeker?). Die seksuologe vertelt trouwens ook alleen maar open deuren.

Ik vind de seksuologe wel prettig om naar te kijken, maar ben wel verbaasd over hoe weinig Wil en Tien weten (of doen alsof) over bijvoorbeeld squirten etc.

Ik vraag me af of mas de schoenen ook mooi had gevonden als ze niet van Gucci waren. Ik vind zo simpel en plastic. De kleur past wel mooi bij de keuken kastjes die ze al heeft uitgezocht voor het nieuwe huis. Wat me doet denken… Zal de vorige al zijn verkocht of zou de bunker nog leeg staan?

De video wordt aangekondigd met de teaser ‘zo braaf zijn Wil en Tien niet!!!’ Het enige wat we vervolgens te horen krijgen is dat Martine het belangrijk vindt om diepe gesprekken met haar man te hebben anders kan ze geen seks met hem hebben (?) en dat Wil nat wordt als ze een bos bloemen krijgt van haar vent. Vervolgens is ongeveer het enige wat ze de hele tijd zeggen OH WAT FIJN OM TE HOREN DAT IK NORMAAL BEN OMDAT IK NIET ELKE DAG SEKS HEB en OHH IK WIST ECHT NIET WAT SQUIRTEN WAS IK HEB DE MEMO GEMIST. Ongelooflijk.