Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Hahaha dit vroeg ik mij ook af. Zulke schoenen(sandalen?) koop je voor €20 bij de Van Haren?

Ik haat echt de associatie seks = stout hihihihi :nauseated_face: En dat is wel de vibe die over de hele video hangt.

Nee seks is niet stout. Seks is gewoon seks, niet meer niet minder. Bijna iedereen doet het, het is geen taboe maar voor de meesten gewoon privé. Het kan ontzettend leuk zijn als het goed gaat en het kan heel erg kut zijn als het slecht gaat of als ermee over je grenzen gegaan wordt. Verder worden de dingen die wel taboe zijn bij seks niet eens genoemd (denk ik heb de video nog niet uit). Bijvoorbeeld aseksueel zijn in een compleet op seks gerichte wereld, of wat met seks na misbruik. Niet dat dit moet, is ook niet het type video wat ze willen maken. Maar doe toch niet alsof een doorsnee gemiddeld seksleven zooooo spannend en zoooo stout is en zoooo hihihihi :roll_eyes: En inderdaad dat doen alsof ze niet wisten dat ze normaal zijn. Je weet maar al te goed hoe banaal en doorsnee je bent, en daar is niks mis mee. Maar het is ook niet hihihi.

Seks na misbruik is wel voorbij gekomen, maar weet niet meer wat het antwoord was. Begin bij jezelf en volg mijn cursus ofzo.

Aah oké sorry te vroeg gesproken dan.

Ik vond die seksuologe op zich nog wel prima om naar te luisteren. Lijkt me vooral voor haar vermoeiend om tussen twee van die giechelende meiden in te zitten als je een, voor jou, belangrijke boodschap over wil brengen. Zegt ze iets serieus: wil en tien: “SPOT ON, hahahahaha” :unamused:

Is deze video het alsnog waard om te kijken. Ik heb wel zin om even te cringen, of raden jullie het af? Haha

Zelfbeminning :face_vomiting: Ik kots in mijn hart

Is dat hetzelfde als masturbatie?

De reacties zijn tot nu toe ook lovend. Ben ik dan zo van god los of hebben Wil/Tien volgens een heel simpel seksleven.

Beide? Haha!

Mwah het is niet echt boeiend maar ook niet super cringewaardig. Gewoon wil en tien die nergens bekend mee zijn en niet aan zelfbeminning doen en blij zijn dat ze toch normaal zijn ondanks dat ze niet elke dag seks hebben.

Lekker vingeruuhh!!

Ik word altijd een beetje recalcritant van dergelijke oei ik groei seksvideo’s op yt🙄

Ik wil alleen maar skreeuwen: ‘WIL EN TIEN LAAT MEER VAN JE SEKSLEVEN ZIEN!!’

(Ok nee waarom.)

Omdat je Flamoes heet!

Hahaha nee ik bedoel: waarom willen we allemaal zo veel weten over hun seksleven?

Haha snap ik. En nee dat willen wij niet!
:joy:

Jij studeert rechten. Hoezo heb jij geen antwoord op die vraag?

Oké, nu stop ik echt :grimacing:

Ik vind mensen die hun seksleven beschrijven net zoiets als mensen die over hun dromen vertellen. Voor niemand interessant behalve jezelf.

Vond dit wel een leuk filmpje, een beetje 18+ Villa Achterwerk. De giechelende Wil en Tien skip ik maar.

Zou voor een paar hier ook wat zijn, Dream School…:roll_eyes: