JAHA
grr ik wilde zo graag
AHAA nu snap ik waarom jij t gifje niet wou posten. Jij zat te wachten om deze te posten.
Nee, ik wil niets te maken hebben met dit soort discussies.
Voor mijn gevoel is het juist geëscaleerd omdat haar woorden verkeerd zijn geïnterpreteerd en een deel vervolgens ging discussiëren over die verkeerde interpretatie.
Wat ik wil zeggen tegen @Shenanigans is dat ik je wel meteen begreep en dat ik je visie snap en deel. En dat ik het echt bewonderingswaardig vind dat je de hele middag bent gebleven en steeds uitgebreid en inhoudelijk hebt gereageerd. Ik zou er echt veel te bang voor zijn geweest.
I never disappoint
Haha neen. Maar omdat ze vroeger wel eens zei dat ze een 38 of 40 heeft en volgens mij heeft ze dat niet en mss winkelt ze ergens waarde maten groot vallen .
Of ik ben het laatste jaar veel aangekomen en weet ook niet meer precies mijn maat.
Thanks!
Ahhhh toen ik alle gemiste berichten zag hoopte ik zo op een extern relletje
Ik ook. Tijdens het maken van spaghetti zag ik alle nieuwe berichten en dacht yes!! Zometeen lekker lezen tijdens het eten.
Was echt een grote teleurstelling
Kijkt iemand hier de Nagelkerkjes? Heb er geloof ik eerder over gepost maar vind het nog steeds we leuk om te kijken iets fascineert me aan dit gezin, misschien omdat ik zou dromen dat mijn vader banketbakker en chocolatier is en dat je ff naar de zaak kan lopen en te pakken wat je wil
Haha ik ook! Beetje jammer dit.
De garage wordt niet voor niks genoemd denk ik
Zijn dure jongens wel.
Ik denk eerder dat ze het zo leuk/bijzonder vind(en) om naar dat optreden te gaan, ze het gewoon doet/doen ondanks dat het relatief veel kost voor haar/hen? En dat ze er blij mee dat ze kan/kunnen gaan?
Inderdaad enkel āEerlijk over beutyā over spon heeft ze nooit gesproken
Vind het top dat je zo probeert te leren @Shenanigans! Niet makkelijk om je uit te drukken in dit soort kwesties. Ik vind het dapper dat je het probeert en begrijp je verwarring heel goed.