Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Lekker met een glaasje azijn er naast :tipping_hand_woman:t4:‍♀

5 likes

Ik mag verdorie hopen dat jij niet zulke shit uitkraamt tegen je modellen

13 likes

Vol met leugens. Voor iemand die er niet bij was, vind ik dat nogal een uitspraak. Kan zijn dat je ‘verstand van zaken’ hebt maar zoals @VickyViolence al noemde, verloopt niet altijd alles zoals plan, bij geen enkele baan. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat Martine een relatie met zo’n magazine op het spel zet door leugens te verspreiden.

31 likes

Wellicht bedoelde ze photoshop alleen in de zin van er is niks neps aan het lichaam gephotoshopt.

6 likes

Ik doelde meer op je “met je muffintop”. Mocht ik dit te horen/lezen krijgen van een fotografe, kreeg ze van mij toch echt een goeie rechtse

14 likes

Wat is er dan geretoucheerd? Ik bedoel als je het vergelijkt met een standaard Kim K foto waar gewoon de vraag is wat nog wel echt is.

Doen ze uiteraard alleen achter je rug om.

8 likes

image

31 likes

Zoiets?

44 likes

En waarom de fuck moet iemand er dan flatteus bijlopen? Zodat jij er esthethisch geen last van hebt? She owes you nothing. Al stond ze er met 60 onderkinnen.

46 likes

Nou je hebt wel meer gezegd dan dat je het een vreemde foto vindt . “Dit is niet nodig. Hou het classy, ga niet met je muffintop in een blad staan.” Daarmee maak je een statement als classy = geen muffintop. Dat is heel wat anders dan “niet mijn smaak”. Smaak is prima, maar ga niet zeggen dat iemand niet zo in een blad moet gaan staan. Het is dan wel een paar berichten terug, maar ik vind die zin nog erg kwalijk.

13 likes

Ik snap de discussie over de foto en hoe haar lichaam er anders op had moeten staan en wat er wel of niet mooi aan is écht niet. Als zij dat wil posten doet ze het toch gewoon?

Het enige wat ik wel hoop is dat ze nu wel eerlijk gaat zijn over de maten die ze draagt etc. Vond dat voorheen zo tegenstrijdig: anderen voor willen houden dat je slanker bent dan je bent en tegelijkertijd preken voor zelfacceptatie.

2 likes

Toch mooi he, dat het nooit echt lang duurt voor het weer op ‘typisch vrouwengezeik’ wordt gegooid :joy:

7 likes

Arib die ‘die neem je terug’ zegt is ongeveer mijn spirit animal

7 likes

Dat we het niet met haar uitspraken eens zijn heeft gewoon te maken met het feit dat we allemaal ongesteld zijn!!1!

2 likes

En je hebt nog last van een dwarse tampon ook, of niet?

2 likes

Haha volgens mij zelfs een scheve tampon of zand in je flamoes!

1 like

Zand?! :frowning:

Precies, het begint bij het feit dat er uberhaupt niet eens een broek in haar maat op de set is, terwijl Martine mijns inziens een hele gangbare kledingmaat heeft?

Bovendien vind ik de opmerking a la “Ik vind deze foto niet classy, omdat er gewoon enorm veel te zien is, op een niet flatterende manier” ook echt niet kunnen. Menig dame gaat veel bloter gekleed op de foto, of loopt in veel blotere kleding buiten (zie foto’s coachella bijv), maar omdat dat allemaal strakke, dunne meisjes zijn vindt ‘iedereen’ (even veralgemeniserend) het mooi, maar bij Martine is het opeens niet classy of onflatteus.

@rodepaprika mensen die 'slank zijn hoeven geen rant te posten, omdat zij als voorbeeld worden gezien en algemeen geaccepteerd en mooi bevonden. Dat is lang niet bij alle lichaamstypen en figuren zo helaas.

8 likes

Hou gewoon op.

3 likes