Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Zou je dat ook willen?

Whahahaha, nee bedankt! :joy: Ik vond de aflevering gewoon wel lachen. :stuck_out_tongue: En van Rutte zou ik denken dat ie daar nooit de tijd voor zou hebben. Maar ben geen nederlander dus mss heb ik het wel fout hoor.

Eerlijk, ik vind dat wel tegenvallen. Het aantal mensen dat gestructureerd bloggers ‘afmaakt’ is groter en meer aanwezig dan het aantal mensen die daar tegenin gaan. Ik vind het ook wel typisch en opvallend dat er zo gereageerd wordt op één woord met een negatieve connotatie. Terwijl er echt pagina’s vol met beledigingen worden getypt. Niet dat het ene kwaad het andere opheft maar het voelt me wel op.

Echt wel! Hoef het niet met hem eens te zijn, maar het lijkt mij zeer interessant.

Mij ook! Hij is behoorlijk gehaat, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat en wat dat met hem doet.

Vind het best bizar dat dit hem is gelukt. De meeste ministers en hoge ambtenaren maken al niet zo snel tijd vrij voor iets irrelevants

Sanneke had een busje voor haar verhuizing! Zou ze dan mijn tip hebben opgevolgd? Oh en ze had ook best wat hulp zo te zien…

Dit heeft Fred van Leer toch ook een keer gedaan? Precies hetzelfde concept

Ja klopt. Beter goed gejat dan slecht bedacht zou ze wel hebben gedacht

het ding van podcasts is toch juist dat er geen beeld bij is?

Dat dacht ik eigenlijk ook haha. Ze zei wel dat hij op spotify enz te luisteren is, dus denk dubbel verdienen zo?

Ik volgde ineens een instagramaccount over die podcast, maar dat was dus eerst @tipsvoorjehuis ofzo die dode insta. Ik vind dat altijd zo stom. Alle reacties zijn ook “waarom volg ik dit”
Edit: Bonnies reactie was ook echt “Ja dan hoef ik geen nieuw emailadres aan te maken!!” Sure jan en die 3000 volgers die je erop had hadden er niks mee te maken?

Monica heeft het ook zo, zowel op YouTube als podcast. Ik vind het wel slim! Denk dat veel jongere volgers (nog) niet naar podcasts luisteren?

Dit is eigenlijk gewoon een verkapte Q&A of kletsvideo, maar omdat het woord podcast eraan hangt zal het wel meer kijkers trekken. De vormgeving is ook “te mooi” voor een podcast en er is ook wel in geknipt maar ja, ze heeft er er wel veel tijd en moeite in gestopt dus dat vind ik wel leuk.

Maar eet gvd die popcorn op dan

Ik heb die video niet gezien. Maar volgens die instagram is het een podcast om uit te zoeken hoe feministisch ze is qua bepaalde thema’s hmm.

Ik vind dat feministische aspect er een beetje random bij ofzo. Weet niet, ik heb hem gekeken (idd meer een verkapte q&a met die vormgeving enzo) en dat feminisme vond ik een beetje uit de lucht komen vallen alsof ze dat er graag bij wilde plakken om maatschappelijk betrokken te zijn en mee te gaan met de feministische podcasttrend? Voor een echt feministische podcast vind ik het niet echt diep genoeg gaan en zijn er wel betere opties denk ik. Oke vaag verhaal haha en ik vind het opzich altijd goed als er aandacht aan feminisme wordt besteed maar ik vond het bij deze podcast een beetje geforceerd.

Ja oa Alwin.

In podcasts wordt over het algemeen ook geknipt.

Het doet me een beetje denken aan Boncolor Girl talk ook, maar dan veel langer. Ik vond die video’s wel altijd leuk, dus ben benieuwd!

Ik vind het echt geweldig, love podcasts