Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik vind die twee zaken niet te vergelijken. Een vriendin van mij is erg dun, maar eet gewoon wel genoeg. Dagelijks krijgt de opmerkingen “je mag wel meer eten” of “anorexiapatiënt” … ik denk dat, dat ook onderschat wordt.

14 likes

En ik vind dat weer niet te vergelijken met modellen die hun geld verdienen met slank op foto’s staan. Het is allemaal relatief en ik zeg ook dat het nooit ok is.

3 likes

Je bent nog niet bekend met de gevleugelde forumuitspraak “mijn cavia is doder” ?

17 likes

Racisme tegen blanken :no_mouth:

6 likes

mijn god zeg, het is toch allemaal nooit goed, er is altijd wel iéts te zeiken of iemand die zich aangevallen voelt. Is t nu weer klaar??!?

25 likes

Heeft Mascha nog kralen geregen of iets?

9 likes

Bij zo’n vruchteloze discussie begrijp ik van beide kanten echt nooit waarom mensen zo lang blijven doorgaan. Op een bepaald moment is het toch wel duidelijk dat je je punt niet gaat maken ten opzichte van de ander? Accepteren en weer dooor plz

74 likes

41 likes

vind het inmiddels eerder ‘’ wie zo PC mogelijk is discussies’’ maargoed. DAT BEN IK, DAT IS MIJN MENING. :face_with_hand_over_mouth::neutral_face::sweat:

4 likes

echt he, wat een gejank inmiddels. DOOR IDD.

Precies, klagen is veranderen!

ik arriveer net weer dus ik zal eens even gaan kijken. :nerd_face::female_detective:

2 likes

ik zie net dat onze Noor is flauwgevallen op influencer Olympics ( Coachella ) :fearful:

sowieso dat ze haar lippen heeft laten opspuiten trouwens?

6 likes

Die sla ik even over als je het niet erg vind :blush:

haha wow dit wijnglas van Cynthia lijkt wel een vissenkom

62 likes

Thanks, opgeslagen. Ik ga dit heel vaak gebruiken denk ik.

7 likes

“Ik drink maar 3 glazen per week!!”

29 likes

Gadverdamme :joy:

1 like

Please niet weer beginnen

2 likes

Is dit bij de Librije gister?:joy:

14 likes