Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Als je vindt dat je wordt aangevallen dan moet je dat imo ook gewoon kunnen melden.

3 likes

Je kan je eigen berichten niet liken of flaggen. Dus een hyena knop zou in jouw geval helemaal niet handig zijn.

7 likes

En blijkbaar heb je alleen zin om te zeiken, en niet in een volwassen discussie met degenen over wie je wilt zeiken. Je goed recht, maar dan kun je wel verwachten dat mensen daar iets over te zeggen hebben natuurlijk.

6 likes

Lastig om nu geen gifje toe te voegen van de disney hyena’s. Maar wat bedoel je met hyena’s en ben je stiekem @Jeg want die is de enige die ik ken die dat woord gebruikt

17 likes

Ik vond die hottub van de vlog van Bonnie wel leuk. Heb ook een keer gedacht om dat te gaan doen met een vrijgezellenfeest maar paste niet in het budget.
Het enige waar ik alleen aan dacht was, zo kut als je moet plassen? Van al dat geklots enzo dat moet je wel in de Maas springen.

14 likes

Whhahaha ja die linker is zo leuk :joy: dat is dan @Zemraluani denk ik

5 likes

Geen idee wie Jeg is, dus nee… en het woord hyena’s is in de afgelopen dagen meerdere keren gevallen dus vandaar dat ik hem gebruik :blush:

Jaa een boot die ook ongeveer even groot is als een hottub. Vet leuk! En dan hadden zij ook nog eens allemaal b&j ijs

1 like

Gevoelsmatig heb ik dat idee

1 like

Ik denk dat het door de tong komt @Zemraluani

1 like

Maar die linker is zo gemeen :pensive:

1 like

Ja omg en een ijs goodiebag :drooling_face:

1 like

Die broekjes zijn wel echt comfy! Laf it!

4 likes

Met VIER IJSJES!! Jaloers

Mijn favo vlogger op het moment. No shame.

25 likes

Is er geen Tinaforum oid waar je dan beter terecht kunt?

4 likes

alsjeblieft

2 likes

Dankje voor je antwoord! Ik bedoelde alleen meer of het tegen de forumregels is/je het kunt melden als iemand zegt ‘die en die youtuber is echt aangekomen/tedik/te dun/etc. Persoonlijk ben ik daar in ieder geval wel klaar mee.

2 likes

Maar dan zouden we een soort kliekje vormen, en dat is nou precies waar @lipkip problemen mee heeft…

(sorry, ik verveel me, maar ik zal ophouden)

4 likes

Co with the Flow heeft een gesponsorde insta post, heb er verder geen mening over maar ben wel heel benieuwd hoe zij zich verder gaat ontwikkelen in dit wereldje.

Ik vind haar zo onwijs leuk omdat ze zo lekker normaal en ook grappig is en niet zo insta gurly oeh oeh kijk me Photoshop perfect zijn.

Ik hoop dat ze doorgaat zoals ze nu doet en lekker dicht bij zichzelf blijft, dan gun ik haar echt ontelbaar abonnees :blush:

3 likes