Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Meh, vind dat best flauw gedaan. Ik volgde het andere account met een reden en ben in dit ook helemaal niet geïnteresseerd, dus zou dit ook niet gaan volgen. Heb dus maar ontvolgd.

Vind het niet netjes om dat zomaar zonder aankondiging te doen naar die volgers toe.

Was leuker geweest als ze bv ipv bedparty iets actiefs had gedaan met bv een goede cameraman of go pro cameraatjes etc. De wandeling bestaat al als format maar bv iets van Fietsrondje van… en dan ergens zitten. Dan heb je ook niet van die geforceerde settings. Of bv: Mond vol… (Lisa). en dan fietsen naar haar favoriete lunchtentje of taartje eten. En zo dat bij meerdere mensen.

Ik heb ontvolgd :w
Vind de podcast ook geen succes, er gebeurt teveel. Een podcast is voor mij heel anders, meer zoals Monica doet. Ongeknipt een lang gesprek voeren, zonder gekke stukjes er tussen

Met podcasts verdien je alleen echt niet zoveel geld, tenzij je elke aflevering laat sponsoren door Hello Fresh zoals ALLE podcasts van Dag & Nacht media haha

Het verbaasd me trouwens echt helemaal niet dat Bonnie @zeikschrift aanraadt. De laatste tijd is haar stijl qua kleding en haar enzo heel erg hetzelfde als die van Madelijn haha (Madelijn = Zeikschrift dus)

Waarom zeggen Youtubers in kletsvideos zo vaak dat je er thee bij moet pakken? Doen mensen dat echt?

nou inderdaad waar en wanneer is dit begonnen? was het al een ding voordat wilentien het deden of zijn zij de aanstichters?

Ik vind het bloed irritant. Ook mensen die reageren ‘oh even lekker een kop thee erbij gepakt en nu lekker je video kijken’. Why :confounded:

Is het niet een vernederlandsing van alle ‘spill the tea’-filmpjes waar iedereen dan ook letterlijk thee ‘dronk’ terwijl ze een verhaal deden? In het Engels is dat een spreekwoord en dat lijkt gewoon overgegaan naar ‘er is thee nodig voor bij deze “spannende” verhalen’.

En nu is het dan ontwikkeld naar: ‘ik heb een praatfilmje, pak maar thee erbij’?

Ik zie dan echt van die oude Britse dames bij elkaar zitten haha.

image

Ik vind die podcast van Bonnie echt oersaai. het is gewoon kletsen tussen 2 vriendinnen. Ze hebben ook geen enkele kennis van zaken, wat ik net wel leuk vind bij een podcast.

Ik denk dat ze het gevoel willen versterken dat youtube echt tv is ipv een dom filmpje

Zou kunnen maar ik krijg er meer een lekker met de meiden gevoel bij.

want, vrouwen drinken altijd thee. dat weet iedereen.

Bij een hoop video’s kan ik beter een wijntje gebruiken dan thee.

Waarom denken jullie zo ingewikkeld? Lang filmpje, waar je even voor moet gaan zitten… Kun je er net zo goed iets te drinken bij pakken.

Dit wordt al jaren gezegd, ook op blogs in zo’n intro tekstje. Zo van ‘pak een kop thee en kijk lekker rond’. Om het echter te maken ofzo? Ik vind t een beetje truttig.

Net als mensen die de eerste alinea van een artikel afsluiten met ‘lees/kijk je mee?’

Hahaha ik ook maar meer omdat ik echt een hekel heb aan thee drinken.

Pak een red bull en een peuk zou mij nog meer prikkelen :sweat_smile:

Lees/kijk je mee snao ik nog een beetje, want daar hoef je geen moeite voor te doen, maar dat ‘pak een kop thee’ geeft me kriebels :fearful: