Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik heb er net een paar in de oven gedaan #yolo

1 like

Shaming is zoiewzo niet oké, in welke vorm dan ook.

5 likes

En niemand heeft nog het pizza vuur gifje gepost.

13 likes

36 likes

Ik dacht jij grijpt je kans wel, beetje jammer :yum:

Ik heb dat gifje nog nooit gepost.

Hahah :smile: (de omschrijving is grappig, niet het feit)

Bah wat is dit topic opeens een nare plek geworden. We waren toch zoveel beter dan het Viva forum?

48 likes

Nou jeetje ik wou het net posten.

Wat een ongezellige boel en gehak op een iemand.

@Lula

4 likes

wat een berg dooie cavia’s hier, boehoe

Het enige verschil is dat als je slank bent je door modebedrijven wel word aangenomen en als je dik bent niet. Of dat er bijvoorbeeld een algemene consensus is dat slank = mooi.
Of als je Bart heet wel wordt aangenomen en als je Achmed heet niet.

Het gaat er denk ik ook om dat je kansen mist, náást dat je beledigt wordt om je uiterlijk.

Bovenstaande dingen veranderen gelukkig nu wel in de maatschappij, maar nog steeds in kleine stappen.

7 likes

Nu begrijp ik wel waarom jij het punt niet snapt van de discussie.


Misschien heb je hier iets aan:

Er worden hier hoogstaande discussies gevoerd op dit forum, ja! Wist je dat niet?

Sarcasm uit :joy:

Wijnglas shaming!

9 likes

Jenniefromtheblog plaatste vandaag allerlei foto’s van 2015 en ik dacht echt HUH dit was toch allemaal vorig jaar?!?! Ik volg haar echt al lang en eigenlijk bizar om te bedenken dat ik dit allemaal nog wist enzo. Alsof je echt iemand persoonlijk kent :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ging het er hier nou laatst over dat ineens allemaal mensen een blauwe tong hadden? Dat is blijkbaar dus een ad voor Doritos. Toch fijn dat er eindelijk antwoord is op deze prangende vraag en dat ik vanavond weer lekker kan slapen

Tot zover mijn bijdrage

23 likes

Haha die drie bitterballetjes zien er zo sneu uit.

#bitterbalshaming

Nee sorry ik zal mijn mond houden maar ik denk dat de discussie een punt heeft bereikt dat het beter is als er topic voor wordt gemaakt, als die er nog niet is.

5 likes

Hahaha sorry ik moet hier zo om lachen :laughing: ik zie echt zo voor me dat allemaal zielige mensen in zo’n kring zitten en dat er dan opeens zo’n onhandige sjaak op krukken binnenkomt met ‘hallo kale knakkers wat stellen jullie je eigenlijk aan, ALLE pijn is belangrijk!!’

Maar het is wel echt de perfecte omschrijving wat hier gebeurde ja.

8 likes

Het wordt dit weekend 25 graden

63 likes

Hebben we het nou nig steeda over dikke mensen. Dikke mensen zijn vies bah

11 likes