Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik vind het bij echt goede podcasts heerlijk om ermet een kop thee eens lekker relaxt voor te gaan zitten.

Mja als ze zeggen ‘pak even een peukie erbij’ dan heb je iedereen op je dak. Wel wat voor Monica om te zeggen.

‘ga ff eerst maccie halen’

Die Noelle (made by noelle) loopt stage in Bali bij dat stel van ik vertrek. Dat meisje heeft net een zwemkleding lijn opgezet volgens mij?

Oh wat leuk een podcast met Danique!

Hier ga ik ff lekker een kop thee bij pakken

Daar ga ik nou eens een lekker flesje wijn voor halen

Ja ik vind het alsnog truttig. Ik ben toch al aan het lezen? En hoezo ‘lees je mee’, degene die het geschreven heeft is het op dat moment niet meer aan het lezen.

Ik vind t overbodig en suf haha

Ik vind hun zoooo leuk samen! Althans, wat ik van ze ken haha!

Ja klopt! Ik kwam er vandaag ook achter. Ik dacht haar eerder al te herkennen.

Youstoub had 2 jaar geleden de serie Stemwijzer op zijn kanaal waarvoor hij Buma, Klaver, Pechtold, Kuzu en Asscher had geïnterviewd, dus het valt wel mee!

Ik moest hem erin gooien.

Soms moet ik denken aan dat moment dat Monica maccie liet bezorgen door een taxi en dan zou ik willen dat ik rijk was.

Mwa ik heb vanuit mijn werk zicht op hoe lastig het kan zijn om afspraken met politici te regelen en zo last minute iets regelen is meer uitzondering dan regel. Zeg niet dat het onmogelijk is, maar makkelijk is anders. En stemwijzer is voor die politici juist super relevant (politiek bewustzijn voor de jonge generatie).

Hans en Shifra hadden geen video geupload deze week omdat ze de vlogcamera kwijt waren. Maar haar moeder had die terug gevonden, dus hebben ze het beeldmateriaal weer. Alleen nog steeds geen vlog, vind dat zo lui, ze uploaden zo vaak met een ‘stomme’ reden geen vlogs of op een andere tijd etc.

Ik kreeg na de ‘een dag alleen maar blauw eten’ video van Thomas (van Rutger) opeens allemaal van dat soort videos als aanraders op Youtube maar ik ben even in shock. Ik zit nu op een kanaal van een meisje wat amper 8 is ofzo? Echt bizar dat je als ouder dit toestaat. Het is vast schattig en onschuldig maar alsjeblieft zeg

Ja precies echt iets wat Cynt bij al haar artikelen neerzet :roll_eyes:

De laatste tijd vallen de lippen van Noor me op. Ik dacht dat zij ooit had gezegd dat ze geen ingrepen had gedaan, maar dit kan bijna niet anders toch?

Ja ik vond haar (Mandy) het echt goed doen! Knap wel tussen die twee.

Echte vrouwen strijken gewoon de overhemden van hun man terwijl ze een podcast luisteren.

Bedoel je het kanaal van Bibi? Die kwam ik laatst tegen en dacht: wtf een kind van tien met bijna 500k subs

Ik vind het heel kinderachtig als Bonnie ‘vriendje’ zegt haha. Zeg gewoon vriend, vriendje vind ik echt heel erg voor 15-jarige bakvissen