Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

ik hoop dat die influencer hype in het algemeen niet lang meer blijft bestaan omdat imo die personen 1 en al spon zijn. Heb het al een paar x genoemd volgens mij, maar ik koop spullen juist met opzet NIET meer als ik zie dat het door influencers wordt gepromoot, ookal kan ik het product best leuk vinden. Heb er zon afkeer van gekregen dat ik dit echt niet in stand wil houden.

Sowieso houden die influencers de wegwerp-cultuur instand door al die spon. En dat mensen het zogenaamd allemaal maar nodig schijnen te hebben waar zij reclame voor maken. En juist nu duurzaamheid best belangrijk is (imo).

Ik snap wat je bedoelt, al denk ik dat je onbewust toch beïnvloed wordt. Ik zou gewoon graag willen dat het allemaal wat transparanter wordt en dat iedereen eerlijk is over waar ze wel en niet voor betaald worden.

Ze heeft volgens mij de laatste tijd best wel wat tegenslagen gehad dus ik denk niet dat ze bewust is afgevallen. En misschien voelt ze zich nu op dit moment wel prettig bij dit gewicht.

Ik vind het overigens niet ok om over een influencer zijn/haar gewicht te discussiëren tenzij iemand zelf een afval of aankom filmpje/post gemaakt heeft. Dit is niet een aanval op jouw comment overigens.

vind het gewoon bizar dat een aantal narcistische types zoveel betaald krijgen en gratis spullen krijgen om een paar mega bewerkte fotos op instagram te posten. Alles wat daar aan mee werkt wil ik niet sponsoren en in stand houden. Vind het echt heel naar allemaal. Alles is zo nep ook.

nog even ter toevoeging : het meeste waar ze reclame voor maken zouden ze waarschijnlijk eigenlijk niet eens dragen of gebruiken en beland wrs na de foto ergens in de kast of verkopen ze. Ze krijgen zoveel toegestuurd. Al zouden ze het wel willen dragen, krijgen ze zoveel dat het niet eens mogelijk is. Daar wil ik dus ook niet aan bijdragen. Vind het echt walgelijk.

Ik ben het met je eens. Ik heb de post verwijderd

Hierover post mijn favo instagrammer net precies @mignonnus

Het nieuwe account van wil en tien samen, ben benieuwd of het wat is. Daarnaast ben ik ook benieuwd of ze het omcirkelde vol gaan houden :see_no_evil:

Ik dacht precies hetzelfde! :slight_smile:

Hahah de spon zullen ze dan wel posten op hun individuele account.

Please don’t…

Geen betaalde samenwerkingen. De gekregen, maar wel over vertellen spon zien we dus wel. Maar geen geld toe, dus geen spon.

Gaan ze nu ook hun persoonlijke accounts weer voorzien van normale namen?

des te meer reden om het dan juist te posten op hun persoonlijke account ‘want ons gezamelijk account is #sponfree!’ ben wel benieuwd hoe de afwisseling zal zijn. Of de persoonlijke account nu een overvloed krijgen aan #spon

@Ladybug ben inderdaad benieuwd of zo de grens wordt getrokken! en hoe transparant ze daar ook over zullen zijn.

@Yay jaa inderdaad! telkens de verwarring wie nu wie is en de naam weer ontcijferen, ik vind wilvantien en tienvanwil het er echt niet duidelijker van maken.

Ook echt dat hele “WE ZIJN LIVE” erbij, hallo zo veel werk is een instagram aanmaken niet hoor. Het is geen website waar maanden aan is gesleuteld.

egocentrisch dan, waar jij gelukkig van wordt meid.

Wordt eind deze maand bekendgemaakt als het goed is. Althans, dat zei ze toen haha

Ja ook echt. Dat is echt in 5 min gepiept… Net of ze ook tot een speciale datum gewacht hebben ofzo met hun “lancering” van een nieuwe IG account. Whoehoee! :partying_face:

Omg ja natuurlijk. Want we hadden de vorige vlog niet óók al gemist…

Ja die is wel lui met vlogs aan het worden hoor, jeetje.

Nou inderdaad, de laatste vlog is van vorige week maandag.