Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

PACE :v:

1 like

Waar zie jij een youtuber/blogger/instagrammer liever in? (je moet kiezen):

• Zo’n zwart kort fietsbroekje
  • Een lakleren lange broek

0 stemmers

1 like

Ideaal voor mijn bolle pootjes die anders zo tegen elkaar aan schuren in de zomer. Maar dan wel een rok of jurk erover heen😁

2 likes

Bij fietsbroekjes moet ik aan - ik denk dat het dan een wielrenbroek is - van die broekjes met zo’n kussentje denken. Maar die zijn natuurlijk niet fesjun haha zie het al voor me

2 likes

@Loretje Heel random weet niet of jullie op deze tip zitten te wachten, maar ik vond die broekjes vaak te warm en soms te lang. Oplossing, een stick deo (ik zelf gebruik het liefst de lady speed stick) tussen je benen smeren en heeel de dag geen last meer van schurende benen! :grin:

3 likes

Ga ik een keer proberen!

Aah wat kut! Ja bij mij hielp talkpoeder en andere deo’s ook niet veel, maar fijn dat je in ieder geval iets hebt wat helpt! Niks erger dan schurende benen of nja vooral die plekken die je eraan overhoudt :tired_face:

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0335037001.html

Deze zijn heel fijn en niet warm!

1 like

Ik vind het zo raar dat die hippe dingen ‘fietsbroekjes’ heten. In mijn hoofd zijn fietsbroekjes van die dingen met een heel dikke padding erin zodat je geen zadelpijn krijgt (en dat is dus echt niet charmant). Dit zijn toch gewoon gymbroekjes-van-vroeger?

6 likes

Haha: https://www.parool.nl/amsterdam/stroopwafelzaak-van-wonderen-in-strijd-met-bestemmingsplan~a4626224/?utm_source=link&utm_medium=social&utm_campaign=shared%20content&utm_content=free

18 likes

Haha! terecht dit.

2 likes

Maar ook, in deze discussie delen veel mensen dezelfde of een soortgelijke mening. Dus dan hoor je ook veel soortgelijke meningen en argumenten? Dat is niet meteen een dictatuur of kliekjesvorming.

Overigens vind ik ook gewoon dat mensen die het niet eens zijn met de masse dat ook gewoon moeten kunnen uiten hoor. En van beide kanten een mate van fatsoen moet komen. Sommige discussies raken gewoon een gevoelige snaar (bij mij die van gisteren ook) en dan kan het er nu eenmaal heftig aan toe gaan I guess.

1 like

Ja haha ik beaamde jouw post en ging daar nog even op verder :slightly_smiling_face:

Edit: lees mn post nu terug en dat is niet zo duidelijk te lezen idd maar bovenstaande was de intentie :sweat_smile:

1 like

Haha nee, mijn schuld! Ik had ook net een edit in de vorige post geplaatst dat het niet zo duidelijk was :joy: ja ok bedtijd!! :sleeping:

1 like

Ik ging even bijlezen, maar ben beetje geschrokken van de toon van sommige berichten :scream: vind de discussies hier vaak wel interessant en goed onderbouwd, maar afgelopen dag aiii. Verder 0 toegevoegde waarde dit, maar goed.

On topic. Volgt iemand van jullie Debbie / Mrs beautyscene nog? Voor Mn gevoel is ze uit t niets met haar blog gestopt. Ook zie ik nooit meer iets samen met Cynthia, maar laatst was ze wel ineens in een vlog van mascha.

3 likes

Volgens mij is ze wel verdr gegaan met bloggen maar onder haar eigen naam!

1 like

Nee ik ben Nederlands en mijn man is Amerikaans. Anders was ik hier nooit gaan wonen hoor! We hebben een beetje een mix van toeristische en minder toeristische dingen gedaan. Ik kom natuurlijk niet uit Amerika dus ik vind die toeristische dingen ook best leuk om te doen, maar voor mijn man is dit wel echt de Kinderdijk ja! Maar bijv. die hike is gewoon hier bij ons in de buurt en die doe ik regelmatig maar naar het Hollywood Sign gaan is wel echt heel toeristisch! De meeste dingen heb ik wel al gezien/gedaan maar we zijn wel naar een museum geweest waar ik nog niet was geweest en ik was ook nog nooit naar een rooftop bar geweest downtown, dus dat was wel leuk!

Jaaa, dat is helaas echt zo :frowning: er is ook “tarantula season”, dat is in oktober als het koeler wordt en blijkbaar zijn er dan best veel want dan zoeken ze een vrouwtje. Gelukkig leven zwarte weduwen wel buiten en niet zo graag in huizen!

6 likes

Jaa Debbie wordt hier wel vaak besproken (of in het beautybloggerstopic?) en dan met name haar liefde voor laag uitgesneden truitjes en selfies van bovenaf haha. Maar in mijn beleving is ze vooral op instagram nog actief.

1 like

De ballen hebben om het bekladderen van stroopwafels met chocolade en sprinkles patisserie te noemen

19 likes

60 likes