Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Thanks!

Ahhhh toen ik alle gemiste berichten zag hoopte ik zo op een extern relletje

28 likes

Ik ook. Tijdens het maken van spaghetti zag ik alle nieuwe berichten en dacht yes!! Zometeen lekker lezen tijdens het eten.

Was echt een grote teleurstelling :sweat_smile:

15 likes

Kijkt iemand hier de Nagelkerkjes? Heb er geloof ik eerder over gepost maar vind het nog steeds we leuk om te kijken :flushed: iets fascineert me aan dit gezin, misschien omdat ik zou dromen dat mijn vader banketbakker en chocolatier is en dat je ff naar de zaak kan lopen en te pakken wat je wil :drooling_face:

5 likes

Haha ik ook! Beetje jammer dit.

1 like

Onze structuurjunkie Cynthia heeft den Volvo V40 gekocht. Komt vast een artikel over :sweat_smile:

5 likes

Er staat gekocht maar we weten allemaal hoe eerlijk Cynthje is!

10 likes

De garage wordt niet voor niks genoemd denk ik :wink:
Zijn dure jongens wel.

1 like

Ah dit vind ik een beetje flauw. Is toch een vrij normale post? Niet negatief in elk geval en dat is heel wat!

2 likes

Ik denk eerder dat ze het zo leuk/bijzonder vind(en) om naar dat optreden te gaan, ze het gewoon doet/doen ondanks dat het relatief veel kost voor haar/hen? En dat ze er blij mee dat ze kan/kunnen gaan?

27 likes

Inderdaad enkel ‘Eerlijk over beuty’ over spon heeft ze nooit gesproken :stuck_out_tongue:

1 like

:exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Vind het top dat je zo probeert te leren @Shenanigans! Niet makkelijk om je uit te drukken in dit soort kwesties. Ik vind het dapper dat je het probeert en begrijp je verwarring heel goed.

7 likes

hahha love je reactie, die ga ik onthouden als iemand ook nog iets over mn gewicht/lichaam zegt

Wordt vast een interessant artikel met hoeveel ritjes per dag ze moet maken om de cost per ritje uit te laten komen op 99 ct.

4 likes

Hahaha Bram heeft een parodie gemaakt op het nummer ‘OEFF’. Als je Bram leuk vind moet je deze kijken, geweldig dit.

19 likes

Haha mijn vriend vond dus gisteren het instagram account van Bram en ik kende het al door o.a. jouw posts. En ik ben juist de persoon die geen bekende mensen kent, dus hij was echt in shock dat ik hem voor was met het vinden van Bram :sunglasses:

11 likes

In de laatste podcast van Monica zei Danique hoe graag ze wou trouwen met Pieter en nu zie ik op insta dat hij haar op vakantie gevraagd heeft en ik ben een klein beetje aan het fangirlen voor haar haha ik vind Danique zó leuk!

65 likes

Hahaha same! Zo leuk!

1 like