Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haha leuk! Jaa dat huis joh. Ik zou echt gek worden van dat overdadige roze servies haha.

Maar vind ‘t wel echt leuk, volgens mij hebben die kids de Tijd van hun leven

Wat gaaf! Leuk om te zien (ik zou het zelf NOOIT willen doen haha)

1 like

Omg wat een horror dit

2 likes

Ik dacht even dat dit satire is maar het is echt? Wat een irritante mensen zeg, zo arrogant en hysterisch. Heb ergens ook wel medelijden met de salon, dit is gewoon sensatie zoeken. “Maar ze zijn wel lief”

2 likes

Ik lees net dat Monica het al wist doen de podcast werd opgenomen. Lijkt me zo moeilijk om dan niks te laten merken :scream:.

31 likes

Ooohh ik last dit als ‘dat hij vroeg of ze mee op vakantie wilde’ en ik dacht al xD.

2 likes

Ik vind het wel leuke meiden. :see_no_evil:
Bedoelde eigenlijk meer de salon.

1 like

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ben jij voor de liefde naar LA gegaan? Of kom je er oorspronkelijk vandaan? Toffe dingen hebben jullie met Lotte gedaan! Zijn het dingen die jullie zelf ook nog niet hadden gedaan en echt toeristisch zijn? Zoals ik hier bijvoorbeeld iemand mee zou nemen naar Kinderdijk (of zoiets) en ik daar zelf eigenlijk nog nooit geweest ben.

Nav die superlange discussie vraag ik me af of het echt helpt om te zeggen dat mensen niet mogen fatshamen. Ik bedoel, dat je het nier uitdraagt betekent toch niet dat je het ineens mooi vindt? Ben helemaal voor mensen niet onnodig te kwetsen, maar iedereen heeft toch zn voorkeuren van wat hij of zij mooi vindt? Het is in feite gewoon een objectieve waarneming dat iemand een ‘muffintop’ heeft vind ik. De intentie/connotatie hang je er zelf aan. Dat mensen hier er zo massaal overheen vallen dat het echt niet kan, overmaat van politiek correctheid, bevestigt voor mij meer het ‘dik is niet mooi’ beeld meer dan het dat ontkracht. Maar dat is mijn mening.

6 likes

Het gaat helemaal niet om ‘mooi’ vinden. Het hoort normaal te zijn.

Edit: beter gezegd: ieder lichaam mag er zijn. Het een is niet beter of mooier dan het andere.

9 likes

Maar zou je dan niet denken als het allemaal variaties van normaal zijn, dat je ook gewoon objectief ene observatie kan doen als: die is dik, die is dun en die heeft een grote neus. Maar dat is dus ook niet zo.

Ben het verder met je eens hoor, al vind ik dat ‘ongezond’ wel degelijk een factor is. Ik vind dat ongezond niet per se genormaliseerd moet worden

7 likes

GAAAAAN WE WEEEEER

26 likes

Kan jou het wat aan je reet roesten of iemand gezond is of niet. Ik vind dit toch altijd zo’n dom excuus om dikke mensen te bekritiseren.

22 likes

tenor

21 likes

Nog steeds niets bekend over het nieuws van Darcy? Ik dacht dat dat begin april zou zijn? Snel even een onderwerp erin, haha.

3 likes

Ik kijk net takitaki ton van het Anna nooshin kinder kanaal. Deze is met Josylvio, hij doet dit zoooo leuk met dat kindje, echt heel lief! Maar love alle kinderen. Bibi Breijman heeft ook een leuke vlog vandaag als je van baby’s houd!

Ik probeer subtiel van onderwerp te veranderen.

Edit: @Mario hahaha great minds.

6 likes

Als arts, meer dan je denkt.

En ik zeg niet dat alle dikke mensen ongezond zijn, wel dat te dik zijn ongezond is. Dat is ook zo. En er is meer dan alleen bloeddruk of cholesterol, ook voor gewrichten is het gewoon niet fijn.

Maar ik zal het verder laten, dit is te gevoelig voor veel mensen

8 likes

Dit is niet het topic voor zo’n discussie. Als je over je collectie pizzadozen wil praten, dan kan dat hier wel :wink:

4 likes

Maar eerst toch nog ff je zegje doen. Denk je dat dikke mensen dit echt niet weten? Dat iemand zegt yo jij bent lelijk en ongezond val fd af dan ben je wat leuker. Denk je dat je dan in 1 x afvalt. Het gaat bij fatshaming en bodypositivitie niet om het ongezonde mooi te vinden. Maar dat mensen een x hun bek houden met onbenullige dingen roepen due iedereen al lang weet maar geen fuck veranderen.

40 likes

Je bent mijn arts niet, dus je hebt niet zo heel erg veel te zeggen over mijn gezondheid, of dat van 10000en dikke mensen die jij niet behandelt.

13 likes