Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

ik volg sinds een tijdje Pick up limes op youtube en nu kom ik erachter dat ze in Nederland woont door een Nederlands blikje ice tea in een van haar video’s :alien:

aanrader voor (vegan) recepten en tips voor productiviteit etc, ze heeft ook een superfijne stem

18 likes

Ik had dat moment toen ik ineens een AH bonuskaart voorbij zag komen in haar video’s! Heb echt wel drie keer teruggespoeld, was zo in de war hahaha

4 likes

Ja ik vind haar zo fijn. Een fijne stem, super duidelijke filmpjes & vooral heel erg down to earth.
Ben zelf geen vegan en ook geen intentie om het te worden, maar haar recepten zijn altijd goed!

2 likes

„Tarantula season” is denk ik hoe ik de hel zou omschrijven.

35 likes

Tarantula season at the Kardashians

11 likes

Voel jij je ook alsof er één in je bips zit?

Wel grappig hoe ze keihard wegrent van de ene, precies in de richting waar de volgende blijkt te zitten :spider:

7 likes

Oh my god, ik zit even op de FB van die stroopwafeltoko te neuzen en ik zie opeens dit, van iemand die een review achterliet:

71 likes

Haha oke misschien ligt het aan mij maar ik vind het mega smerig. En ja ik weet dat muizen overal komen waar eten is maar gadver.

12 likes

Oh nou dat is dan een opluchting :joy:

Haat aan alle muizen & ratten :nauseated_face:

(oke behalve de tamme muizen & ratten dan, maar ik hoef ze niet in mijn buurt)

2 likes

Ohhh shittie wacht even.

Deze!

1 like

Bijna alle eetzaken in de binnensteden hebben dit, maar wel smerig om als je weet dat er muizen zijn de hele nacht die dingen open en blood te laten liggen. Verzin dan een andere manier om je eten tentoon te stellen

8 likes

Ja, precies! Want nu worden die muizen juist aangetrokken, want dit is natuurlijk een eetfestijn. Maar goed, het is niet dat ik van plan was daar ooit een overpriced stroopwafel te halen met allemaal smerige toppings.

4 likes

Mocht ik ooit de loterij winnen dan begin ik wel een tijdelijke pop-up shop waarin je van die platte plakjes natte cake kan versieren met smarties etc en goedkope slagroom aan lange tafels met zo’n plastic tafelkleed dat je eerst moet inkleuren en dan alles inzetten op beleving. En bij binnenkomst krijg je zo’n kartonnen feesthoedje op. :face_with_raised_eyebrow:

61 likes

Voor jou altijd, maar dan wel met een non-plastic afbreekbaar rietje. :wink:

2 likes

Wow, ik werd gewoon een beetje misselijk toen ik dit plaatje zag :nauseated_face:

5 likes

omg dit ga ik vandaag nog halen. Dit was zo lekker altijd!

4 likes

Ik vind dat zo’n vies en zoet spul. Was vooral verwonderd over de fysieke reactie die dit blijkbaar bij me oproept :sweat_smile:

4 likes

Dit. Note to self: NOOIT in oktober maar LA.

1 like

Persoonlijk vindt ik deze ook heel fijn! https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-body-controlpants/p/2544606

Ja deze heb ik ook! Zijn ook best vaak in de aanbieding

1 like