Mijn lievelings
Krijg je ook dit mee aan het einde? Gevuld met snoep en een stuiterbal en andere rommel
Inclusief deze
Maar wel verzegeld anders gaat de gemeente Amsterdam zeuren dat ik toch een horecazaak heb. Als je 2 a 3 kilometer buiten het stadscentrum bent gaat de verpakking zelf open.
Met daarin:
Een Chupa Chups-lollie
Een doosje krentjes
Een zakje Lays chips
Een pakje Wicky
Zo’n snoepketting of horloge en
Breng je ons ook thuis na afloop dan? Mag ik in de achterbak zitten?
Nee dat is geen onderdeel van de arrangementen. Maar misschien valt er wel iets te regelen met Uber. En dan mag de jarige voorin zitten. En jij IN de achterbank al lijkt mij dat niet zo comfortabel.
Nee achterBAK! Dat deden wij vroeger altijd zodat de ouder maar 1 of 2 x hoefde te rijden, gewoon zoveel mogelijk kinderen in de auto proppen
Mag ik die winkel openen.
Miet ik trouwens zwemkleding aan?
Neem maar wel mee, maar we zeggen nog niet wat we gaan doen!
Dit heb ik dus nooit gedaan!!! Mijn ouders (en ouders van vriendinnetjes denk ik ook) vonden dit gevaarlijk
Jullie zijn zo tering grappig allemaal. I can’t hahahha
Even spinken hier: ben net bijna tegen jullie geliefde Bram aangelopen. Joe!
Bijna is niet helemaal
Ik vind baby’s en kinderen helemaal leuk, maar ik kan het echt niet aan als vloggers hun camera aanzetten om vervolgens minutenlang met babystemmetjes tegen hun kind te gaan kirren.
Scarlet en Joyce ook weer, ze geven Hunter zijn eerste groentehapje, dat moet natuurlijk vastgelegd worden op het internet. Hartstikke leuk hoor …
Lees dit met een hoog zacht babystemmetje:
‘‘Ooh wat lekker, ja, wat lekker jongen, ja jochie, wat lekker, oh wat lekker, ja, wat lekker jochie, ja, dat is lekker hè, ooh, wat lekker, ja humpie, wat lekker, ohhh wat lekker jongen.’’
En het gaaaat maar door.
Nee ik vind het ook niet zo duidelijk? Ben ook wel benieuwd wat voor filmpjes er nog komen.
Ben 10000x meer verliefd geworden op Josylvio nav die laatste video én ik vind het intro liedje echt iets te leuk haha
Oh dit heb ik ook doorgespoeld. Ik werd helemaal gek
Voor mijn gevoel is het echt gewoon een youtubekanaal voor dat dochtertje van haar verloofde