Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

jezus open een apart topic ofzo :hot_face:

11 likes

Het wordt weer zurig hier

2 likes

Doe ik ook niet, ik zeg iets algemeens dat niet op jou, maar wel op de hele groep van toepassing is en wel waar is. Ik vind het jammer dat je je aangevallen voelt, dat was niet mn bedoeling.

1 like

Ik dacht ff dat dit nog over schoenmaten ging en was al helemaal verbaasd dat jij maat 48 had.

38 likes

“Ik vind jouw lelijk want je bent ongezond” hele goeie redenen

2 likes

“Jammer dat je je aangevallen voelt” vind ik zo een nare zin. Als je zou zeggen: “sorry als ik aanvallend over kwam dat was niet mijn bedoeling” zou je veel fijner overkomen vind ik.

17 likes

Nu weet ik het zeker: jij bent echt verrot van binnen!

Veel plezier met los gaan op mijn berichtje :+1:t3:

Zoals ik al eerder aan gaf, juist DEZELFDE personen gaan helemaal over de ruk als iemand een andere mening heeft en dat is niet ok. Iedereen mag een andere mening hebben en daar ook vrij in zijn om dat uit te spreken. Het lijkt wel of we allemaal dezelfde mening moeten hebben anders wordt je mond gesnoerd.

Ook in mijn berichtje zit sarcasme als je deze goed leest :blush:

1 like

Maar ik snap niet waarom je denkt dat je een mening mag hebben over het lichaam van een ander.

9 likes

Over die discussie heb ik niks laten weten en daar distantieer ik mij ook volledig van

Ik vind het altijd zo flauw als mensen over de gezondheid van dikke mensen beginnen. Net of ze zich daar echt zorgen om maken? Je vindt t gewoon lelijk. Je hoeft niet iedereen mooi te vinden en niet iedereen wil/kan/moet mooi zijn, maar wel fijn als we iedereen gelijk behandelen (en dat is nu niet de norm, daarom is het een probleem).

24 likes

Ik dacht dus altijd dat jij die vriendin van lotte was die naar Amerika is verhuisd :joy:

12 likes

Nee sommige meningen zijn gewoon niet ok.

4 likes

Dus mag het niet gevonden worden? Ik krijg een beetje Tweede Wereldoorlog gevoel daarbij


Oh Was dat echt al bekend? Totaal gemist, maar wat wordt het verschil dan met Stellig? Dat draait eigenlijk ook volledig op de kinderen.

1 like

Hahahahahah

1 like

Dat is jĂșĂ­st een voorbeeld dat perfect laat zien dat niet iedere mening er een is die je mag hebben.

7 likes

Ik eet met mijn maat 44/46 ondertussen even lekker deze paaseitjes op terwijl ik de passion kijk :raising_hand_woman:t2:
Veel plezier iedereen vanavond dat iedereen maar lekker gelukkig is met zijn eigen lijf is denk ik het belangrijkste

29 likes

Don’t feed the troll. Wordt de troll alleen maar heel dik van en we hadden juist ontdekt dat dat heel lelijk en ongezond is

16 likes

Oh kut ik moet deze echt nog inslaan voordat ze verdwijnen ik ben nog niet dik genoeg

2 likes