Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Nee dat is geen onderdeel van de arrangementen. Maar misschien valt er wel iets te regelen met Uber. :shushing_face: En dan mag de jarige voorin zitten. En jij IN de achterbank al lijkt mij dat niet zo comfortabel. :stuck_out_tongue:

Nee achterBAK! Dat deden wij vroeger altijd zodat de ouder maar 1 of 2 x hoefde te rijden, gewoon zoveel mogelijk kinderen in de auto proppen

81 likes

Mag ik die winkel openen.

2 likes

Alleen als je verkleed gaat als roze prinses met tiara en

23 likes

Miet ik trouwens zwemkleding aan?

2 likes

Neem maar wel mee, maar we zeggen nog niet wat we gaan doen!

37 likes

Er zal een lik-op-stuk-(cake)-beleid worden gevoerd.

@anon39978576 nee.

8 likes

Dit heb ik dus nooit gedaan!!! Mijn ouders (en ouders van vriendinnetjes denk ik ook) vonden dit gevaarlijk

5 likes

Jullie zijn zo tering grappig allemaal. I can’t hahahha

1 like

Even spinken hier: ben net bijna tegen jullie geliefde Bram aangelopen. Joe!

9 likes

Bijna is niet helemaal :eyes:

Ik vind baby’s en kinderen helemaal leuk, maar ik kan het echt niet aan als vloggers hun camera aanzetten om vervolgens minutenlang met babystemmetjes tegen hun kind te gaan kirren.

Scarlet en Joyce ook weer, ze geven Hunter zijn eerste groentehapje, dat moet natuurlijk vastgelegd worden op het internet. Hartstikke leuk hoor …

Lees dit met een hoog zacht babystemmetje:

‘‘Ooh wat lekker, ja, wat lekker jongen, ja jochie, wat lekker, oh wat lekker, ja, wat lekker jochie, ja, dat is lekker hè, ooh, wat lekker, ja humpie, wat lekker, ohhh wat lekker jongen.’’

En het gaaaat maar door.

18 likes

Nee ik vind het ook niet zo duidelijk? Ben ook wel benieuwd wat voor filmpjes er nog komen.
Ben 10000x meer verliefd geworden op Josylvio nav die laatste video én ik vind het intro liedje echt iets te leuk haha

1 like

Oh dit heb ik ook doorgespoeld. Ik werd helemaal gek

1 like

Voor mijn gevoel is het echt gewoon een youtubekanaal voor dat dochtertje van haar verloofde

5 likes

Sjit ik had moeten aandikken :smile:

1 like

Ik heb het geluid maar even uitgezet.

Nou hebben zij sowieso al de neiging tot het opzetten van gekke stemmetjes in de vlog, wat ik nogal irritant vind. Ook tegen elkaar praten ze vaak met zo’n hoog babystemmetje, zo ongemakkelijk om naar te kijken!

1 like

Ze praten inderdaad constant met een stemmetje. De hele tijd. Ik vind dat zo debiel & irritant klinken.

2 likes

Ik vind het helemaal prima dat ze zo tegen elkaar praten, moeten ze lekker zelf weten, maar ik vind het zo gek in een vlog.

Het idee dat je de camera aanzet, op jezelf richt, om vervolgens met je partner zo’n lievewoordjesgesprekje op een babystemmetje te gaan houden, echt heel ongemakkelijk!

1 like

Wij zeiden ook kattenbak! Maar jij komt ook uit de Achterhoek toch? :grin:

7 likes