Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja is nieuw, tot er een plan/oplossing is bij YouTube volgens mij? Maar bij Monica kan je bv wel weer reageren… dus snap het niet helemaal!

2 likes

Oh wel een goede ontwikkeling opzich! Maar zo plotseling en dus ook niet erg consequent?

1 like

Bij Joy (Beautynezz) haar video’s was het ook, weet niet of het nu nog zo is.

Je kan handmatig de comments aanzetten als youtuber.

Dat vraag ik me af. Want Kim van Alboe gaf aan het echt heel vervelend en jammer te vinden. Anders had ze zelf wel weer aangezet denk ik dan?

Vind haar ook wat hebben van Fajah Lourens haha.

3 likes

Volgens mij waren het Willemijn en Martine die in een volg zeiden dat het kon, maar veel werk was. Tijdje terug toen dat net ineens bij iedereen uit stond. Weet niet meer welke blog het geweest is.

Kalvijn en zijn vriendin hebben 3 dagen een winactie aangekondigd (een weekendje weg in Groningen). Het enige wat je moet doen is garnier kopen, het op je gezicht smeren en het delen met de hashtag #noskinfilter. Tot nu toe heeft er nog niemand mee gedaan haha :joy:.

21 likes

Ergens wil ik nu wel meedoen, puur voor die grote winkans :joy:

6 likes

Als ik nog 1 keer Tuurtje of Annemeertje hoor gooi ik m’n laptop door het raam

27 likes

Doen haha.

1 like

Dank voor de waarschuwing dan skip ik haar nieuwste vlog :+1: (geheel in Tuurtje’s stijl)

1 like

Of ‘Anne Ik Kom Altijd Te Laat (of zoiets)-Merel’

Ik krijg flashbacks naar het ebolafilter

1 like

En, raam al kapot?

Ik kreeg net een foto van de kinderen van Shirley in mijn discovery feed en ik vraag me af waarom je uitgebreid foto’s van je kind met waterpokken zou willen delen op het internet

Leuk voor later

3 likes

De ideale manier ja dat kinderen later als tieners een pokkenhekel aan hun eigen ouders krijgen.

15 likes

Ja pff ik vind die laatste foto sowieso helemaal niet oké voor op internet. Wat is de toegevoegde waarde :confused:

Shirley wie?

1 like

Haha, met dat onderschrift erbij

9 likes