Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Brabant represent! Wij zeggen ook kattenbak :slight_smile:

9 likes

Ooh diana doet dat ook de hele tijd nu, met sie hond. Can’t handle

4 likes

Ik had dit precies bij dit stukje ook!! Ik heb de vlog toen maar uitgezet want ik kon op dat moment echt niet meer bedenken waarom ik het keek haha.

1 like

Maar deze Brabander zegt kofferbak haha!

3 likes
  • Kattenbak
  • Kofferbak
  • Achterbak

0 stemmers

Oké heel interessant duit in het zakje

Stationwagen heeft een kattenbak
Normale auto heeft een achterbak

Bij ons :slight_smile:

4 likes

Ik spoel die stukken altijd door. Voelt altijd heel satisfying want dan ben je er sneller doorheen. Wat een beetje vaag is want ik kijk het voor m’n plezier.

4 likes

Ik vind dit echt alle 3 kunnen en ik weet niet wat ik het meeste zeg. Zat hardop te oefenen haha :grimacing:

4 likes

welkom in de wereld van de nooshies! dushis! tralalal

1 like

Ik denk door haar Instagram volgers, ze heeft toch een naam opgebouwd door Enzo

1 like

Ja dat denk ik ook.

Het verbaasde me laatst dat Dee meer volgers heeft dan bijv Monica Geuze.

Had ze ook al toen ze nog met Enzo had, komt inderdaad daar haar instagram.

Oooh ik liep hier vandaag langs en er stond een superlange rij tot de hoek om buiten blegh

1 like

Laatst werd op basis van een IG foto van Noor gespeculeerd of ze lipfillers heeft. Nu zit ik vlog 321 te kijken en ik weet het zeker: haar gezicht is volgens haar opeens opgezwollen vanwege het hotel (???) Maar volgens mijn ogen zijn alleen haar lippen behoorly “plumpy” en rechtsboven (voor ons) zie je duidelijk het lipfiller plekje.

Vanaf 10:47

5 likes

Het lijkt ook alsof ze niet weet hoe ze moet drinken/eten. Maar ik kijk nooit naar haar dus misschien is dat altijd zo :joy:

6 likes

Haha ik dacht dus precies hetzelfde! Ik denk wel dat het door de lipfillers komt, het ziet er zooo stuntelig en oncomfortabel uit.

Hahahaha opgezwollen door het hotel? Hoe dan??

1 like

Ik vraag me bij Noor naast haar lippen ook altijd weer af hoe lang de goudvis in haar kantoor geleefd heeft. Ze is daar nooit dus wie geeft hem dan eten. Ik heb hem ook nooit meer gezien. Was zeker leuk voor instagram :broken_heart:

7 likes

Nog even over ikvrouwvanjou.

Die hadden dus voor hun kindje was geboren regels opgesteld over hun kind op social media. Daar stond in dat ze hun kind op maximaal de helft van hun foto’s op instagram zouden zetten. Het merendeel zou zonder baby zijn.

Ik heb net even gekeken naar hun laatste 15 foto’s:

  • Op 11 van de 15 foto’s zie je Hunter, op 4 foto’s staat hij niet.
  • Van die 11 is er 1 waar hij niet heel duidelijk op staat, op de 10 andere foto’s staat hij prominent met zijn gezicht in beeld (bijvoorbeeld om volgers aan te sporen net zo verslaafd aan online shoppen te worden als zijn moeders: https://www.instagram.com/p/BwSFynzgK-1/)
  • Van de 4 foto’s zonder Hunter zijn er 3 overduidelijk spon (zoals deze gezellige picknick in het bos omringd met Vichy spulletjes: https://www.instagram.com/p/BwZtKTog-lB/ :o_o:)

Lekker bezig zo, eerst een artikel plaatsen waarin je beweert dat je de privacy van je kind heel belangrijk vindt en dat je daarom van tevoren al duidelijke regels hierover opstelt, en vervolgens dit.

52 likes

Oh hier is het inderdaad duidelijk!