Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Kijken jullie wel eens Onnedi? Ze maakt filmpjes over speelgoed, leuk of meuk. Vind het zelf erg leuk of is dat een biecht :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Volgens mij had ze ervoor een story met dat ze soms zou willen dat ze in een waterpark werkt en alleen maar een knikje hoeft te geven als de volgende van de glijbaan mag.

1 like

Ja ik vind Dionne zo leuk.

1 like

Weet je of ze alles zelf koopt of zal het spon zijn?

Volgens mij koopt ze het meeste zelf.

2 likes

Ik kijk eigenlijk alleen haar verhuisvlogs. Love verhuisvlogs in het algemeen, maar haar huis vind ik wel echt gaaf

3 likes

Nog niet tegengekomen, maar zit vooral oude te kijken. Waar ze overigens wel meldt dat ze gaat verhuizen.
Het komt allemaal heel eerlijk over, heel fijn

1 like

Haha moest ook echt lachen om Nick, wat een leuke gast :sunglasses:
Vond Bonnie in dat stukje daarvoor waar ze praat over hoe het met Alwin gaat ook heel lief en betrokken en als een goede vriendin voor Alwin overkomen. (Jammer dat ze daarna zo bitchy doet tegen Lisa met haar ‘dan moet je luisteren!’)

3 likes

Vind ik ook. Ze maken nu echt filmpjes om er geld mee te verdienen en ik ben blijkbaar niet de doelgroep meer. (Ik vind haar man ook woest onaantrekkelijk trouwens, dat helpt ook niet echt want hij zit zo ongeveer in elke video)

1 like

Zij was een tijd lang mijn favoriet maar volg haar ook niet meer, al een paar maanden niet. Kreeg het gevoel dat het wat minder authentiek was en begon er langzaam ook een beetje moeite mee te krijgen dat de kinderen zo veel in beeld waren (ook op Instagram).

Maar vond haar echt een leuk mens, ook samen met haar man, kon er echt wel van genieten om daar naar te kijken!

I.p.v. 2 dagen in de week heeft ze er 3 gewerkt denk ik.

45 likes

Dat ook ja. Vind het ook jammer dat haar man in steeds meer video’s zit zoals bijv een shoplog ofzo.

Dus als iemand nog aanraders heeft voor creatieve youtubers dan hoor ik het graag!

2 likes

Ik checkte altijd haar website en vanuit daar ging ik naar de filmpjes. Maar ik merk dat het bij mij ook veel minder is

Ik kon hier ook wel even om lachen ondanks ziek zijn vandaag.

15 likes

Ik was niet deze video aan het kijken en Dee heeft voor een samenwerking 20.000 euro gekregen, was wel een samenwerking van een jaar maar toch…

1 like

Wel met ander kapsel. Sorry not sorry :rofl:

1 like

Ik ga dit ook niet kijken. Word van de titel alleen al hartstikke chagrijnig. TE VEEL hoofdletters WÁÁR wil JE nou PRECIES de NADRUK op leggen?

18 likes

Het appartement wat Jiami heeft gekocht bevindt zich aan de Amsterdamse grachten. OMG wat deed jij op je 19e? Laat het achter in de comments

69 likes

Twijfelen of ik mn laatste €5 uitgeef aan bier of eten

71 likes

Wel een slimme investering. Zou willen dat ik dat had gekund op mn 19e. Of nu op mn 24e.
In plaats daarvan was ik op mn 19e vooral smoesjes aan het bedenken waarom ik niet naar verplicht college kon zodat ik kon uitbrakken in bed.

9 likes