Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Oh hier is het inderdaad duidelijk!

Ah vandaar. Kom oorspronkelijk ook uit de achterhoek en zeg dit ook nog steeds. Ze moeten uit de zin maar opmaken of het om de poepplek vd kat gaat of de kofferbak.

1 like

Steeds meer influencers zeggen dus dat hun kinderen voor hun “gekozen” hebben. Laatst die Suz al, maar ik lees het nu in één dag ook al bij Esmeenoëlle en de Huismuts. Vind het echt zo’n nare bewoording en zo losstaan van de werkelijkheid

25 likes

Wel lief, dat je nog steeds hoop hebt en zo verbaasd kunt reageren :smile:

3 likes

Het verbaast me niet, het verwondert me.

4 likes

zo, bullshit is wel in he, op het moment?

24 likes

Of kinderen die door ouders worden mishandeld en/of verwaarloosd. Lekker dan dat je dat op jezelf hebt afgeroepen blijkbaar.

29 likes

So true! Vind het eigenlijk zelfs een beetje onverantwoord dat mensen met dergelijke grote platformen dit soort dingen zeggen. Waarschijnlijk beseffen ze niet eens wat ze écht zeggen, maar denken ze alleen maar over hoe mooi/emotioneel/diepgaand dit klinkt :face_vomiting:

7 likes

oh ja daar zeg je wat! sommige mensen zijn echt heel slecht in ouders selecteren, ha ha. incompetente sukkels zijn het!

17 likes

Het is eigenlijk zo’n bizarre boodschap… Alles lijkt maakbaar en binnen handbereik door dit soort types, terwijl dat natuurlijk helemaal niet realistisch is. Heel mooi en leuk als het wel allemaal goed gaat, maar hoe praat je dit recht als je leven even niet zo gaat zoals gepland? Lijkt me heel lastig.

8 likes

Jij mag hier wel in de kattenbak komen liggen hoor :joy:

1 like

Als het niet goed gaat stappen ze denk ik over op een andere “theorie”.

3 likes

Omg ja. Mijn ouders zeiden dat toen ik klein was ook altijd tegen mij ‘je hebt voor ons gekozen’ en toen was ik al een little shit en dacht ik nou ik kende jullie helemaal niet dus dat denk ik niet. Vind dat ook een hele rare gedachte, alsof er dan ook heel veel kinderen zijn die kiezen voor drugsverslaafde ouders of een moeder die verkracht is. Dat je dan als baby ergens (?) zit en denkt ja man, doe mij die maar :exploding_head::o_o:

Edit: oh chips mosterd na de maaltijd

9 likes

Mijn moeder werd lastig zwanger en nu we het vaker over vruchtbaarheid en zwanger worden hebben zegt ook weleens zoiets van ‘ik heb x jaar op jou moeten wachten’. En zij is totaal niet spiritueel of zweverig aangelegd, maar achteraf vult ze het dan blijkbaar toch zo in. Wel een goeie tagline voor mij eigenlijk. ‘Baby grace: worth the wait :v:

37 likes

beetje magisch denken kan ook helemaal geen kwaad imho. in the privacy of your own home. het is maar moeilijk zonder. bedoel dit mild, niet schamper.

7 likes

Ah brrr mijn armharen gingen echt direct overeind staan :nauseated_face:

Ik ging wel eens naar zo’n soort medium en heb een keer gevraagd waarom het zo oneerlijk is dat ik uit zo’n fijn gezin kom en anderen niet.

Hij zei destijds ook dat mijn ziel mijn ouders had gekozen. Kan dat nog steeds niet begrijpen, en heb elke keer daarna weer aan hem gevraagd waarom andere zielen in hemelsnaam kiezen voor ouders die ze mishandelen en dergelijke. Hij probeerde dat rustig uit te leggen maar het antwoord was in ieder geval niet bevredigend genoeg om te blijven hangen.

Inmiddels ga ik er ook niet meer heen, mede door dit soort verwarrende uitspraken.

2 likes

Ik keek vroeger altijd de proefwerk video’s van Teske en ik vond die heel leuk, inmiddels heeft haar vriend Mert dat concept overgenomen maar ik kan echt niet lang naar hem kijken. Vind hem vrij druk en overdreven dus haak vaak na een minuut of 2 al af. Hoop stiekem dat Teske zelf weer die video’s gaat maken maar die kans is vrij klein.

2 likes

Nu je het zegt. Ik had als bevruchte eicel toch het handboek moeten lezen “Kies de juiste ouders”. Helaas had ik het op dat moment te druk met innestelen. :wink:

8 likes

Nu heb ik zin in chips :no_mouth: