Hier was ik echt veeeel te ongemakkelijk voor hoor, haha. Ik sliep voornamelijk en ik verspilde mijn tijd op YT. Eigenlijk precies hetzelfde als ik nu doe
mascha kreunt echt bijna altijd als ze eet voor de rest vind ik de vlogs heel leuk tegenwoordig maar dit is zo irritant
Ik was laatst een vlog aan het kijken waarin ze sushi aan het eten was en toen ze dat nare geluid maakte, schold ik haar per ongeluk uit (schrok er zelf een beetje van)
mascha en gregor gaan een maand naar Bali
Sober!
vanaf vandaag
En dat doet ze speciaal voor ons?
Ik vind Mascha’s reisvlogs wel altijd leuk. Dat is het enige wat ik van haar kijk.
Same! Nu moet ik weer gaan kijken
Gaan ze met de fiets?
Sanneke heeft weer een video geüpload na heel lang. Ze is daarin zo anders dan op twitter. Ze lijkt in dat filmpje een normale en beste gelukkige meid.
Ik denk ook dat ze best oké is in de omgang. Ze gebruikt alleen Twitter en Instagram als een soort riolering, zonde.
Ik kan zo slecht tegen de lage kwaliteit van haar video. Na paar seconde al uit gezet.
Ze zakt wel steeds en deze mensen zullen inactief zijn. Weinig echte kijkers dus.
Nou echt hè.
Dat ging van een leuke recepten site naar een of ander online (baby)dagboek. Hoezo denken mensen dat lezers van een recepten site ineens interesse hebben in de zwangerschap en persoonlijke dingen van de auteur? Ik snap dat nooit zo.
Sorry, persoonlijk irritatiepuntje
https://www.youtube.com/watch?v=LwhP_SQZZxk Leuke Amerika vlogs van Lotte! Krijg er een leuk beeld van en ze hebben het echt gezellig :)! Ze nemen haar ook naar veel dingen mee echt nice.
Alleen wie o wie zou ze nadoen op 14:20 gehehee. Je hoort haar vriendin ook lachen van herkenbaarheid. Soooo fluffehhhhh
Omg echt niet normaal hoe deze guy reageert.
Wooow arm meisje ook. Zit daar een beetje klappen op te vangen. Ik zou zooo boos zijn geworden als ik haar was.
Ze gaat 4 dagen op ‘safari’. Ik ga stuk. Vanaf 8.50.
Ik had haar net even gegooglet en zij is gewoon 45 jaar oud. Zou ik haar noooooit geven