Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Jij vindt echt altijd de pareltjes!

1 like

Zulke dure spullen en dan ziet haar kast er nog steeds uit alsof ze zo’n goedkope winkel heeft in het fashion center

7 likes

Valt wel mee. Ik houd gewoon van all things craysian.

3 likes

Ach het kan altijd nog anders. :nerd_face:

3 likes

Vind het best zielig voor die katten dat Mascha en Gregor zo vaak en zo lang weg zijn.

1 like

The tofu goddess misschien? Maar ik zie net dat ze een maand geleden voor het laatst iets uploadde. Dus geen idee of ze nog actief is.

Ze is heftig inderdaad haha

1 like

CodyKo! En zijn vriend Noel. Geweldig!
Maar omdat de bovenste twee een tournee hebben en niet vaak uploaden kijk ik ook Kurtis Connor. Zijn tiktok roast video’s zijn echt hilarisch vind ik. https://www.youtube.com/watch?v=ZdmI-hLf9N0&t=638s

2 likes

Volgt iemand Twist me Pretty?

Ze gaat door rouw heen vertelt ze, maar meer zegt ze niet. Dus nu zijn er allerlei speculaties dat haar man bij haar weg is etc)

Hahahaha ik heb laatst een eerste video gezien van MatDoesFitness (iets van dat hij het eetpatroon van z’n vrouw aanhield) en man man man dat zoontje inderdaad. Wát een schatje.

1 like

Mic the vegan!

Ik heb haar heel lang gevolgd, maar was op een gegeven moment de overload aan foto’s van kinderen zat! Ik ben wel benieuwd waarom wordt gedacht dat haar man weg is?

1 like

Love Luca and Matt. Heb het tegen hem gezegd toen hij in Amsterdam was hoe adoreble zn kind is haha.

1 like

In de comments onder insta zeggen mensen dat zijn profiel leeg is en dat ze elkaar niet meer volgen.

Wauw. Net inderdaad even gekeken. We zullen het wel horen binnenkort. Wat erg voor ze als het echt zo is!

Had vanmorgen een foto gezien van een verdrietige Abbey, maar die heeft ze weggehaald?
Vet zielige situatie iig.

Wat sneu. En dan nog zijn er mensen die vragen van welk merk haar schoenen zijn :roll_eyes:

1 like

Ik keek net de nieuwste vlog van Bonnie en vind haar altijd erg leuk, maar ik kan me soms wel storen aan haar kledingkeuze. Met vandaag als dieptepunt een jumpsuit met open rug waar ze dan een bh onder aan heeft :sob: Dan is het hele effect toch juist weg! Maar dat is sowieso echt een grote ergernis van mijn kant.

8 likes

Wat is die vriend van Marciano (?) camerageil in Bons vlog. Ik word er een beetje ongemakkelijk van

9 likes

Ik ben daar ook schuldig aan. Big boob problems. :frowning: alhoewel ik nooit een hele open rug draag, vaak is het gewoon zo’n “spleet” waar je m’n beha door ziet.

3 likes