Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik heb de reacties gelezen en volgens mij krijgt haar zus een kindje.

2 likes

Ja dit idd, en Josh organiseert de gender reveal party dus zij weet nu als enige het geslacht

Over al die foto’s op IG:

“Ik krijg ook wel eens dm’s van meisjes die zeggen: ja, ik vind het echt vervelend want ik word er onzeker van. Maar dat vind ik een hele andere discussie want dan is niet aan mij. Dat probleem ligt bij een ander.”

En even later:

“Dat mag iedereen vinden maar hoe meer jullie het zeggen hoe bloter het wordt en hoe vaker ik dat doe.”

Nee oké, Anna. Er is zoveel te zeggen over zo’n onderwerp en je zou natuurlijk ook zelf wat verantwoordelijkheid kunnen nemen. Dit klinkt gewoon kinderachtig.

25 likes

Vrolijk pasen allemaal! :joy:

14 likes

Hahahahaha :joy::cry:

Dat is toch niet heel raar? Jamilla woont daar, Lotte is daar voor het eerst. Dan vind ik het vrij logisch dat ze daar een keer naartoe gaan als Lotte dat graag wil.

34 likes

Ik snap het commentaar op de Amerika vlogs van Lotte ook niet zo, ik vind het juist leuke vlogs en heb echt het idee dat Lotte heel goed op haar gemak is bij Jamilla (en andersom). Ik zie gewoon een leuke vriendschap en in dat licht vind ik het gedrag van Lotte of haar opmerkingen ook helemaal niet vreemd

37 likes

Abonnement op Jessie opgezegd. Ik trek haar video’s echt niet meer met al dat Engels overal, geschreeuw, rare stemmetjes en ‘gevloek’ (overal bitch en fuck achterzetten, is IRRITANT)

Ze is echt een karikatuur van zichzelf geworden, zo zonde :frowning:

6 likes

Yep ik ook, lang geleden!
biechtIeder zijn ding maar ik trok die tatoeages niet, ik persoonlijk vind ze lelijk

2 likes

Jessie probeert gewoon de Nederlandse versie van Jeffree Star te worden.

11 likes

Ik heb écht genoeg van die plastic Voldemort, z’n lilleke makeup en gestoorde minions. UGH.

8 likes

That escalated quickly

6 likes

Tja, is ook een businessmodel he :joy:

1 like

Slagharen geen pony’s meer? Ik zag laatst nog een heleboel Shetlanders met kinderen op hun rug… :broken_heart:

Dan doet ze dat wel een beetje verkeerd

Is dat niet in het park / camping ernaast? Als kind ben ik vroeger regelmatig daar geweest, eerst inderdaad op de pony’s in Slagharen zelf en later konden we buiten het park shetlanders huren voor een ritje. Achteraf gezien was dat zo’n slecht idee :’) Weet nog dat ik eigenlijk een beetje bangig was en niemand van ons had ervaring en volgens mij waren onze ouders niet direct in de buurt, bleven op het terras ofzo? Wat er allemaal kon gebeuren wil ik niet weten haha.

1 like

Monica heeft een nieuwe tas van Dior gekocht en die laat ze in haar nieuwe vlog zien rond 14 minuten. Ze is hem aan het uitpakken en toen zag ik iets afschuwelijks en toen zag ik een blauw handvat dus ik dacht oh het is de verpakking maar. Alleen het was toch de tas zelf, wat een wansmaak.

6 likes

Meer dan €2000.- ook. Holy!

1 like

Bonnie is van plan om om de drie weken die podcast te plaatsen, en in de toekomst misschien om de week. Blijkbaar is het door heel veel mensen wel goed ontvangen, ik snap het niet zo :stuck_out_tongue: Ben benieuwd wat ze er nog van zal maken!

Ik vond hun mukbang van gisteren wel leuk, veel toffer dan die podcast.

4 likes

In de vlog van vandaag ging ze even ‘een stukje opnemen voor de podcast’. Dan heb je toch echt niet begrepen wat een podcast is…

4 likes