Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Een podcast hoeft niet per se ongeknipt en op een moment opgenomen te zijn? Of doel je op het filmen ipv het opnemen? Want dan ben ik het wel met je eens haha.

3 likes

Haha love it hoe Nick zit te genieten van die sushi.

1 like

Ik vind haar podcast lekker wegluisteren tijdens het hardlopen. Ik hoop dat ze het format nog wel een beetje verbetert, maar dat zal wel lukken

Ook echt alleen Monica Geuze filmt zichzelf als ze een neusdouche aan ‘t toebrengen is :’)

28 likes

Haha dat vind ik altijd heel grappig. Koopt een tas van meer dan €1000 en in dezelfde vlog is ze met een neusdouche bezig :joy:

31 likes

Volgens mij de keren dat het hier over hen is gegaan was alleen maar positief?

Google verwijst mij naar Viva forum. Over die Nagelkerkjes.

9 likes

Iemand toevallig de vlog van Manon Tilstra gezien? Met als titel: “dit heb ik jullie nooit verteld”.
Ik ben nu dus nieuwsgierig maar verwacht ergens dat t gewoon stomme clickbait is.

Ik ga helemaal stuk om de podcast van Monica met Vjeze Fur en Kay. Ze hebben het over drugs en ze hadden vroeger samen een cactus gekocht die ze moest koken om vervolgens te kunnen gebruiken waardoor je zou gaan spacen. Uiteindelijk hebben ze hem gebakken met knoflook omdat koken te lang duurde

35 likes

Ik vind gabi super leuk overkomen in de nieuwe video van concentrate!

4 likes

Zij is echt zo’n voorbeeld dat al die fillers echt lelijk zijn. En dat haarextensions ook gewoon te zien zijn door je eigen haar heen. Echt zonde

6 likes

Oh ik vind haar een beetje gekkig maar ik kan er de vinger niet opleggen wat het is.

echt heel erg die fillers bij haar. vraag me ook echt af waar het mis is gegaan? zijn het haar lippen? zijn het haar wangen? hebben ze teveel onder haar lippen gespoten? :thinking:

zou echt bijna bang worden van fillers als ik dit zo zie.
ze praat ook gewoon anders en moeilijk door die lippen.

4 likes

Allebei denk ik

Was net Manon Tilstra aan het kijken want ben ziek thuis en bij de laatste drie video’s staan allemaal de reacties uit? Kan alleen geen juice vinden

Bij Stellig (Darcy) ook! Apart.

Denk dat dat is omdat hun kinderen in de video’s zitten, YT schakelt dan de reacties uit.

Is dat sinds kort? Want daarvoor kon je toch wel reageren?

1 like

Ja is nieuw, tot er een plan/oplossing is bij YouTube volgens mij? Maar bij Monica kan je bv wel weer reageren… dus snap het niet helemaal!

2 likes

Oh wel een goede ontwikkeling opzich! Maar zo plotseling en dus ook niet erg consequent?

1 like

Bij Joy (Beautynezz) haar video’s was het ook, weet niet of het nu nog zo is.