Vind het ook geen gezicht. Maar goed, haar jumpsuit, haar leve.
Ik vind het ook niet echt mooi, zou dan eerder een contrasterende kleur (knalrood of blauw ofzo) kiezen, of met leukere bandjes oid.
En natuurlijk moet ze het lekker dragen als ze het zelf mooi/niet storend vindt, maar dat neemt toch niet weg dat wij ook mogen bespreken wat wij ervan vinden als wij dat willen, daar is dit topic toch voor bedoeld?
Er werd inderdaad niet gezegd dat er niks over gezegd moest worden, maar @Rozecoupeschaar zei wel dit:
Dus vandaar.
Daar bedoelde ik niet mee dat niemand er iets meer over mag zeggen. Zou wat zijn als ik dat bepaal . (geen sarcastische knipoog). Ik bedoel meer gewoon van als Bonnie dit leuk vind is dat toch goed. Als iedereen er toch over wil praten, lekker doen. Er gebeurd verder niet zo veel in YouTube land.
Oh ik vind dat juist wel mooi vaak. Die bandjes breken de schouder dan een beetje. Vind anders dat veel mensen zo breed in de schouders worden. Vind dat bij mezelf ook terwijl ik eigenlijk helemaal geen brede schouders heb. Haha, ik ben duidelijk geen fashionista. Oh en huiidskleurige bh’s inclusief bandjes haat ik dan wel weer met een passie
Iell beha’s
Just kidding
Lachen dat zou ik dan weer vreselijk gevonden hebben
Ik vind Rutger echt super leuk maar ik vind dit soort video’s zo erg de plank mis slaan:
Hij werkt het concept opzich leuk uit maar come on, kopen kopen kopen voor de video. Wat is dat nou voor signaal voor zo’n jonge doelgroep ook. Laatst ook met dat de hele wereld over vliegen voor een challenge, ik vind dat echt zo jammer.
Op gezichtsproducten wordt hiermee pH huidneutraal bedoeld, dus een pH van ongeveer 5.
Oh echt? Dat wist ik niet!
Voor het lichaam is vaak wel 7 toch?
Ja of 24furkitchen, echt heerlijk die video’s
Die prijs? Holy f…
Ja dit. Ik word zo moe van al die influencers die denken ze met hun wijze woorden mensen van al hun problemen kunnen verlossen en opeens allemaal “expert” zijn in whatever. Beetje zuur dit misschien, maar ik ben zo klaar met al die selfmade motivational positive thinking selfhelp guru’s.
Haha jeetje geen woorden voor.
Nou als er twee mensen zijn waar ik geen life changing experience van verwacht dan zijn het onze Wil en Tien wel. Gaan ze zeker uitleggen hoe je zo efficiënt mogelijk een broodtrommel voor je kinderen kunt vullen of hoe je net zulke hilarische grapjes kunt maken als zij
Mijn zus is al jaren therapeut/coach. En zij geeft ook vaak cursussen en timmert al jaren aan de weg om een naam te maken in deze branche. Maar zij vertelt wel eens wat en er kan zóveel los komen bij mensen. In de psyche wroeten en in zoiets existentieels zitten prikken kan heel link worden.
Ja ik vind dit zo fijn! De Amerikaanse YouTubers die ik volg doen dit allemaal. Hun content blijft gewoon hetzelfde maar daar omheen zit dan het reclame praatje. Of zoals Emmymadeinjapan dat ze soms dan met het product iets gaan maken ofzo. Op die manier denk ik: ja prima, jij kunt hier zo je geld mee verdienen en voor mij is niet meteen het hele filmpje onbetrouwbaar ofzo.
Oh ik moet me beheersen niet op dat bericht te reageren. Vind het echt een belediging van mijn beroepsgroep dat ze zichzelf vergelijken met professionals
Ben benieuwd of er iemand zijn geld terug gaat vragen omdat het niet life changing is geweest. Zouden ze een garantie hebben oid?