Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Daarom zeg ik ook dat ze zakelijk slim bezig zijn, maar ik het hele instacursus gedoe echt idioot vind. Het kaart voor mij ook aan hoe kwalijk de influencerindustrie is. Je kan je leven en carrière er zo gelikt uit laten zien, dat mensen letterlijk alles van je kopen en aannemen. Zelfs dingen waarvan elk weldenkend mensen snapt dat de kans dat jij ze kan waarmaken nihil is. Je hangt er een flink prijskaartje aan en mensen kopen het alsnog. Geeft ook een hoe effectief influencermarketing is.

Want zeg nou zelf: wil en tien hebben je niets meer te bieden dan je gemiddelde ambitieuze vriendin op een goede dag op een terras kan adviseren.

10 likes

Ik stem voor!

1 like

Ik vind wel veel reacties overtrokken hoor, dit lees ik er helemaaaal niet uit. Een leuke en luchtige cursus om vrouwen een beetje te helpen uit hun schulp te kruipen, zo lees ik het. Al die dramatiek die hier genoemd wordt, vind ik er echt niét in.

11 likes

Ik heb toch liever een cursusje ‘ik-heb-om-9-uur-smorgens-al-6-wassen-gedraaid-en-gestofzuigd-en-de-pastasaus-voor-vanavond-al-klaar-en-ohhh-wat-voelt-dat-toch-goed-he-jongens’ van Wil dan dit gefix-it. :sweat_smile:

18 likes

Bij dé bananenbar schieten vrouwen bananen weg uit hun flamoes

24 likes

Of een variant op Sarah Rebecca’s nieuwe inkomstenmodel: kledingadvies gegeven door Wil. Lopen we straks allemaal rond in witte truien en gele jassen

3 likes

Kan iemand mij even uitleggen hoe zo’n cursus precies werkt en hoe dat exclusief blijft? Hoe zorgen ze ervoor dat alleen de mensen die betaald hebben de stories zien? En hoe ga je tegen dat mensen gaan screenshotten en doorsturen? Snap het niet.

3 likes

Ik snap nu pas wat er bedoeld wordt met instacursus. Ik dacht al hoe kan een mooie feed er nou voor zorgen dat je een life changing experience krijgt :joy:

10 likes

De matching zwemkleding komt ook mijn strot uit.

1 like

Lichaamsproducten waarbij is aangegeven dat ze pH neutraal zijn, liggen ook rond de 5. Maar vaak zijn douchegels etc niet pH neutraal.

1 like

Heb je de video van vandaag al gezien?
Ik heb NMSVPE nog nooit zo hevig ervaren als nu :persevere:

Kekke merch wel als het van dé bananenbar was. Neem je gevangen banaan mee in een linnen tasje.

3 likes

Terminale plant hahahah

48 likes

Ik heb toen een x gratis zoiets gehad en dan kreeg je van die geheime linkjes naar een live ofzo. Was dus niet echt op insta zelf.

1 like

Vond het opvallend dat er alleen maar positieve reacties leken te zijn, op wat opmerkingen over de prijs na. Maar toen zag ik dit

30 likes

Ze hebben hierop gereageerd met dat diegene altijd negatieve reacties achterlaat en dat dat zonde is van ieders energie.

Ze hebben ook op een vraag gereageerd over dat wat ze beloven niet haalbaar is in zo’n cursus, samenvatting is ongeveer dat het zo diep niet gaat.
En ze haalt aan dat idd Martine die opleiding heeft gedaan en ze beiden wel een bachelor hebben en dus wel wat vaardigheden, en die meenemen hierin.
Het is een lange comment dus geen screenshot, maar wel relevant voor de discussie hier, dus wel een aanrader om even op te zoeken als je geïnteresseerd bent.

Kun je gewoon online kijken volgens mij. @anon39978576 jij had toch een website?

2 likes

@Eddie https://storiesig.com

2 likes

Het is geen story, je kan gewoon naar hun account gaan en dan staat het bij de reacties onder de laatste post!
(Of kun je helemaal niks zien als je geen acct hebt? Dan laat het weten en dan kan ik het straks alsnog wel even screenshotten!)

Degene die het vroeg heeft nu ook weer redelijk kritisch (maar zeker inhoudelijk) gereageerd.

2 likes

ja want het was grote confetti.

ROL OOG

2 likes