Ik denk deze.
Edit ja eerste foto
Ik denk deze.
Edit ja eerste foto
Heb even gekeken en het lijkt wel echt een trollaccount. 0 foto’s, heel weinig volgers, volgt er heeeel veel. (Grappig: blijkbaar gevolgd door Halina Reijn haha. O m g misschien is het wel Jet van Nieuwkerk want die volgt ze ook en het account begint met ‘Jet’ -conspiracy soundeffects-)
Vind dat wel een goede reactie hoor, van ‘Wil en Tien’!
Hi , oh ik snap je echt heel goed. Ik vind het ook heel goed dat je het benoemt dus dank daarvoor. Heel belangrijk! En ik heb zelf ook kennis over complexe problematiek opgedaan tijdens mijn opleiding psychosynthese en daar kom ik absoluut niet aan. Dat is echt een plek voor de geschoolde professional, dat weet ik maar al te goed. Als ik deze mensen tegenkom zou ik ze ook meteen liefdevol doorverwijzen omdat ik die vorm van hulp inderdaad niet kan (en wil) bieden. Ik blijf bij mijn leest
Ze reageren inhoudelijk nu. Dat siert ze wel (of je het met de inhoud eens moet zijn daargelaten natuurlijk).
Ik haakte al af bij “Ik snap je angsten” bitch please mijn angsten zijn dingen als alleen sterven, de opwarming van en de aarde en het imminente einde van de mensheid.
Ik snap eigenlijk totaal niet wat ze nu concreet aanbieden? Vind die tekst heel vaag en ik kan uit hun verdere antwoorden ook niet opmaken welke inhouden ze precies gaan aanbieden. Als ik €80 zou neertellen voor zoiets, zou ik dat namelijk wel willen weten.
Niet? Ik heb een master en ik ging er eigenlijk wel van uit dat ik nu ook cursussen econometrie kan geven. Het is wel EEN UNIVERSITAIRE GRAAD HE. Dat betekent praktisch dat je overal expert in bent ook al heb je nooit iets in die richting gestudeerd.
Als er iets is wat bij mij alarmbellen doet rinkelen zijn het mensen die hun bachelor/master aanhalen als validatie voor wel of niet geschikt zijn voor praktijkwerk. Ik heb gestudeerd en jaren terug een jaartje in dat vakgebied gewerkt is echt zo’n waanzinnig slecht argument.
Vind het ook wel grappig dat ze Martines opleiding aanhalen. Ze heeft die 1) niet afgemaakt en 2) het eerste jaar van die opleiding was eigenlijk het zelf volgen van therapie en het zelf ervaren (als ik haar blogs zo lees) gecombineerd met theorie. Om over de inhoudelijke bezwaren tegen psychosynthese als vakgebied nog maar niet te praten. Er is een reden dat je voor deze “wetenschap” alleen aan particuliere instituten kan studeren.
Ook dat ze nu zeggen dat ze een “Bachelor in Health Sciences” hebben. Klopt zeker, maar dan wel gericht op de logopedie, daarmee ken je niet plots alles van gezondheidswetenschappen. Ik heb ook een bachelor of health sciences maar dan voor biomedische wetenschappen en ik zou ook niet moeten doen alsof ik een logopedist of een psycholoog ben.
Zo bijzonder hoe deze mensen zichzelf zo ontzettend lijken te overschatten. Lijkt me heerlijk om zo zeker te zijn van jezelf:p aantal jaar studie in de richting van logopedie en dan je zeker genoeg voelen om mensen van allerlei problemen af te helpen in vijf luttele dagen via het internet nota bene. Ik heb zelf een bachelor en bijna master psychologie, maar voel me meestal totaal oncompetent
Dit! Echt mijn eeuwig afwezige zelfvertrouwen is killing me.
Ja ze heeft ooit in een interview gezegd dat ze het liefst altijd samen is en dat ze hem elke dag wilt zien en dat Enzo te vaak dingen alleen wilde doen en dat dat ook een reden is dat het is uitgegaan.
Ik moest dit opzoeken, wist niet dat hier een naam voor was. Wel interessant! En inderdaad van toepassing op o.a. Wil en Tien.
Ik dacht juist andersom: dat Enzo alles samen wilde doen. Maar misschien vergis ik mij!
Neuh, maar ik vind wel dat ze combinaties maakt die ik nooit zelf zou bedenken en dit ook goed bij anderen kan. Ik geloof wel dat ze er oog voor heeft. Vroeger was ze ook ultimatefashionlover he!
Niet Mijn Smaak Veel Plezier Ermee