Dat zegt ze niet zo letterlijk, maar lijkt het wel op neer te komen. De samenwerking met Manfield bijvoorbeeld draaide ook deels om haar dochtertje dus daarom is die dan ook in beeld.
“Het is best wel een moeilijk onderwerp.” Nee hoor. Gewoon je kind niet in beeld brengen, is er niks aan de hand. Oh nee wacht… je bent natuurlijk bang dat dit ten koste van je inkomsten gaat
Ze zei dat ze misschien op speciale momenten als het goed voelt haar nog wel in beeld zal brengen. Als voorbeeld noemde ze toen een samenwerking die ze onlangs had, waarbij ze een schoenencollectie had uitgebracht. Daar zat ook een klein schoentje speciaal voor Juliette bij en toen heeft ze haar dus wel in beeld gebracht.
Er zitten ook mensen te zeuren dat de vlogs saai worden zonder haar kindje. Ach, zwaar leven heb je toch ook denk ik dan. De opmerkingen over geld verdienen met haar kind en daarvoor haar principes aan de kant zetten vind ik echter zeer terecht!
Sorry voor de dubbelpost, maar kringloopkwartier met Roosmarijn Koster is heel leuk!
Ze leven ook naar dat salaris, dus ik denk dat haar inkomen best relevant is.
Dit precies. Ik heb een vriendin en die plaatst regelmatig foto’s van haar babyneefje op Instagram met zo’n enge sticker voor zn hoofdje, omdat zijn ouders hem absoluut niet op social media willen hebben. Maar dan denk ik: plaats het dan gewoon niet? Beetje interessantdoenerij
Toevallig moest ik gisteren nog aan die vlog van Mascha denken! Het aanzoek moest natuurlijk op beeld, dus Mascha was zogenaamd aan het vloggen toen die vriend (nu man) van haar ongeveer binnen zou komen. Maar je merkte dat het gesprek met Kelly toen echt een beetje ongemakkelijk was, omdat ze elkaar niet zo veel te zeggen hadden. Precies zo’n moment wat normaalgesproken nooit de vlog haalt en er uit gefilterd wordt. Je zou bijna gaan denken dat vloggers / youtubers ook gewoon mensen zijn.
Ja, ik vraag me af of ze elkaar na het aanzoek nog wel gezien hebben.
Ik zie nu toevallig ook een foto van kellycaresse voorbij komen. Altijd super panisch dat die meiden niet met hun gezichtjes in beeld mogen. Helemaal prima, groot voorstander van. Maar nu wel alle 3 in badpak van achteren op de foto? Daar snap ik dan weer geen zak van.
Kelly’s manier van haar kinderen op het internet zetten vind ik altijd meer creepy dan een sticker. Ik had het al ooit eens eerder gepost, maar die kinderen zijn net gluurpoppen
Wacht even… zet zij echt haar kinderen zo’n pet op en maakt daarna een foto? Of mis ik een grap? Ik hoop het laatste
Edit: Oh Haha, dit is echt een gluurpop of niet
ja kwam hier om dit te posten, echt heel raar, zeker met dat youtube gedoe in het achterhoofd…
Aan de reacties op de foto te zien denken meer mensen er zo over…
Ik vind het hartstikke knap van kelly dat ze zo consequent is. Daar kunnen wil en tien nog echt wat van leren met hun praktijken.
Zeker waar, maar waarom dan die foto van de meiden van de achterkant in hun badpakje? Met alle gekke verhalen die je tegenwoordig hoort? Ik vind dit juist een hele rare keuze tov haar regels.
Die hashtag bij die foto van Kelly
#dagelijksechaosvaneenmamavan3meisjes
paniek
Ook wel voor merken die willen samenwerken denk ik? Aan de likes kun je vaak zien hoeveel echte engagement er is. Nu valt het op dat iemand met 15k volgers gemiddeld maar 200 likes heeft en veel dus fake is.
Of denk ik nou helemaal verkeerd haha!
#enookarmywife