Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik heb t idd ook gezien! Is vlak daarna verwijderd.

Oooh echt?! Excuus dan, I missed the drama :joy:

Ik snap dat nooit zo goed. Is het oké dat mensen lullig reageren? Nee. Maar je zet jezelf ook wel open en bloot op internet. Dan weet je dat je zulke reacties kunt krijgen. Heb de story niet gezien hoor dus ga nu even af op jouw bericht.

2 likes

Sanne :cherries: ‏ @ Sanneke89 57 min.57 minuten geleden

Meer

Ik eindig mijn dag ook huilend dankzij mensen die me er constant aan herinneren wat voor negatief rotmens ik ben. En gelijk de confrontatie met mijn eigen gevoelens. Ben idd even niet happy met mij en mijn leven. Haat me er maar om.

1 like

Ohh zie nu de twitter berichten die erbij horen indd!

Christian Alxs | Music & Mgmt ‏ @ ChristianAlxs

Volgen@ ChristianAlxs volgen

Meer

Honderden festivals per jaar in parken, natuurgebieden en waar dan ook, met daarbij vuurwerk en andere troep… 1x per jaar vieren we Koningsdag, en dan zijn er allemaal azijnzeikerds die nu ineens lopen te piepen over onze natuur, waaronder @ Sanneke89

Sanne :cherries: ‏ @ Sanneke89 46 min.46 minuten geleden

Meer

Als antwoord op @ ChristianAlxs @ Wianda

Sanne :cherries:heeft geretweet Christian Alxs | Music & Mgmt

Niet eens beledigd? Je noemde me letterlijk een azijnzeiker en maakte een openbare tweet met mijn naam.

Ik vind dit heel dubbel. Ik snap het niet en zou het zelf nooit doen. Tegelijkertijd vind ik het, zeker als het om nare reacties gaat, goed om te laten zien wat het nou echt doet. Vind het sowieso raar dat we ooit besloten hebben onze levens te delen, maar niet te delen wanneer we er compleet doorheen zitten. Daarmee houden we voor anderen het beeld op dat het met iedereen uitstekend gaat.

12 likes

Shifra haar verjaardag insta post (met de taart) roept iets kinds bij mij op. Ik zie dat wel vaker.(bijvoorbeeld ook met Sanneke haar verjaardag).

Vraag me dan af, is dat dan puur voor content? Shifra komt ook door haar gezichtsuitdrukking.

1 like

Ik vond het inderdaad ook een hele ongemakkelijke foto, zo zittend op het aanrechtblad

3 likes

Echt niet slim dat Bonnie dat zo online zet met die ladder op haar dak. Dat mag helemaal niet door kans op lekkage enzo. Als ik haar huisbaas zou zijn en ik zou dit zien zal ik zeker even laten weten dat dat niet de bedoeling is.

9 likes

Ja precies. Staat ook echt niet stevig

Nou ik denk ook dat Bon gelijk heeft, 60 kg plat op een matras gaat echt niet zoveel impact hebben, laat d’r lekker. dak police.

32 likes

Vorige keer ook al, zaten ze op het dak van Lisa. Dat je het laat zien op je eigen dak oké maar volgens mij heeft ze gewoon echt niet door dat het gevolgen kan hebben

Maar ze heeft toch een balkon waarom wilt ze dan op het dak liggen.

3 likes

‘Maar daar is maar tot 1 u zon.’

2 likes

Beter dan andersom, ik zie ook zo vaak mensen met het kind herkenbaar in beeld en dan hun eigen hoofd afgeplakt met zo’n sticker :thinking::thinking::thinking:

Ja en ook weer wel, bijvoorbeeld toen ze aangeschoten op die trap ging en die bewaker ze had gezegd dat het niet mocht (wat ze weer be-lach-e-lijk vonden)

BIJNA GEARRESTEERD!!!

2 likes

Ik vind die zinnen ook niet lekker lezen. Moest zelfs 2 keer lezen :sweat_smile:

Oh ik vind Bonnie echt zoooo dom hierin, ook echt dat ze daarvoor een dure ladder heeft gekocht wtf :’) Ik vind dit ook niks voor Bonnie eerlijk gezegd, omdat ze normaal altijd zo’n “voorbeeldfunctie” uitdraagt naar haar jonge volgers. Die gaan straks natuurlijk allemaal denken dat 't wel ok is om te doen, lekkage is zo kut en tis ook nog eens gevaarlijk? Groetjes Oma

7 likes

Ik heb een balkon op het noorden en midden in een stad, ik baal dan mega hard als ik al die mensen zie chillen op hun balkons in het zonnetje, maar zou er niet aan denken om op 5 hoog nog een ladder op mijn eigen balkon te zetten om op het dak van de flat te klimmen (waar allemaal installaties staan en zonnepanelen. Sowieso dat er binnen 5 minuten politie aan te deur staat voor een onveilige verdachte situatie ofzo, lijkt me gewoon niet de bedoeling.
Ziet er wel super chill uit bij bonnie moet ik zeggen. Maar zou het inderdaad ook niet gevlogd hebben.

2 likes