Ja en eens lekker uitslapen
Ik denk het ook niet vanwege het feit dat ze rustig blijft (dat is idd vaak een vrij logische reactie), maar dat al haar zinnetjes en uitspraken zo filmisch en ingestudeerd lijken.
Ik snapte het einde ook niet, de politie kwam langs maar zij moest weer alleen in de kamer gaan zitten terwijl de politie zich verstopte?
Nienke Plas heeft een nieuwe huiskamer #spon. Ik vind sommige elementen echt zooo afzichtelijk en onpraktisch
Tafel vol vazen en prullaria en dat schilderij… Maar ze zijn er zelf heel blij mee, haha
Vanaf 11:30 ongeveer
O een beetje net als bij Delia. Is zij niet ook door dezelfde shop gesponsord? Het doet me trouwens ook denken aan de stijl van Josh… Ik zou het mooier vinden als het allemaal wat minder was. Less blijft more.
Ik ken haar alleen van naam (van hier), maar ik vind haar stijl van vloggen echt helemaal niks. Ze switcht continu tussen haar eigen hoofd en datgene wat ze aan het filmen is, ze praat en filmt super druk en onrustig en dan ook nog eens die gekke stemmetjes erbij.
Teske heeft een Q&A en iemand vroeg welk dier ze zou willen zijn als ze een dier was, zegt ze een nachtvlinder of een mot want motten zijn zo pluizig en schattig.
Het is nog net geen veenmol, MAAR SCHATTIG??? Lijkt wel een fucking Gremlin met vleugels man.
Teske vindt zilvervisjes ook lieve schattige diertjes. Love alle dieren!
Dit verbaast me niks.
Teske geeft altijd van die quirky antwoorden want ze is zo ~mystiek en ongeremd~~
Ja! Volgens mij heeft ze ook dat dressoir en een soortgelijke lamp etc toch? En dat glimmende van die speelgoedkist! Viel mij inderdaad ook meteen op.
Welk dier zou jij zijn?
- Mot
- Veenmol
- Zilvervisje
0 stemmers
Een luiaard.
Ugh sorry maar ik erger me wel een beetje aan alboe. Ze zat eerst de hele tijd te mopperen omdat de reacties uit stonden, zie ik net in de nieuwste vlog dat haar kind in onderbroek/luier ligt (kon het niet goed zien) en daarna ook nog vol in beeld met het aankleden waarbij je eigenlijk bijna een geheel ontbloot bovenlijfje ziet.
Ik had ineens het besef dat ik als 26jarige milkshake daar gewoon naar zit te kijken, hoe een peuter wordt aangekleed. En met mij nog bijna 22.000 andere mensen. Dat is toch raar om zoiets in beeld te brengen?
Iig, ik moest ook wel lachen toen kim de hele diepe mening van haar nieuwe tattoo (een vogel, ik denk een zwaluw) aan haar dochter vertelt en dat Mila er totaal geen interesse in heeft xD. En een paar minuten later vertelt kim precies hetzelfde stukje tekst over haar tattoo aan ons als kijker. Speciaal uit haar hoofd geleerd hahaha.
Oei ik ben wel een beetje salty dus ik ga de vlog maar weer afzetten. Ik merk echt dat ik het niet goed meer kan hebben, al die kinderen in beeld op een rare kind onvriendelijke manier
Ja een soort jongere versie van Tygo Gernandt
Haha huh? Dus de gasten wisten niet dat het een bruiloft was? Voor wie is dat een leuke verrassing?
Oke ik ben nu obsessed en wil ook de PCT doen nu.
Jezus wat is “volle bak” het kanaal van de vriend van Aimee van dr pijl toch ontiegelijk slecht. De cringe doet gewoon pijn.
Volgens mij deed Jochem Meijer dit een x en nu zie ik dat veel vaker. Stel je voor dat je naar iemand gaat onder het mom van ‘Even een uurtje en dan gaan we weer hoor pff…’ en dat je dan vast zit aan bruiloft. Omg de hell
Wie is dit?
Ik kijk echt nooit vlogs van daddyhox maar ja, nu een x wel want ik moet studeren. Vind dat stukje met die spin echt heel grappig. Zij allebei: hoooolllyy shit wtf etc en dan voor pip: Ja dat is een spin, die gaat klimmen, wil je kijken? En ondertussen mompelt Rachel nog: haal m weg!