Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ugh sorry maar ik erger me wel een beetje aan alboe. Ze zat eerst de hele tijd te mopperen omdat de reacties uit stonden, zie ik net in de nieuwste vlog dat haar kind in onderbroek/luier ligt (kon het niet goed zien) en daarna ook nog vol in beeld met het aankleden waarbij je eigenlijk bijna een geheel ontbloot bovenlijfje ziet.
Ik had ineens het besef dat ik als 26jarige milkshake daar gewoon naar zit te kijken, hoe een peuter wordt aangekleed. En met mij nog bijna 22.000 andere mensen. Dat is toch raar om zoiets in beeld te brengen?

Iig, ik moest ook wel lachen toen kim de hele diepe mening van haar nieuwe tattoo (een vogel, ik denk een zwaluw) aan haar dochter vertelt en dat Mila er totaal geen interesse in heeft xD. En een paar minuten later vertelt kim precies hetzelfde stukje tekst over haar tattoo aan ons als kijker. Speciaal uit haar hoofd geleerd hahaha.

Oei ik ben wel een beetje salty dus ik ga de vlog maar weer afzetten. Ik merk echt dat ik het niet goed meer kan hebben, al die kinderen in beeld op een rare kind onvriendelijke manier

4 likes

Ja een soort jongere versie van Tygo Gernandt

Haha huh? Dus de gasten wisten niet dat het een bruiloft was? Voor wie is dat een leuke verrassing?

5 likes

Oke ik ben nu obsessed en wil ook de PCT doen nu.

2 likes

Jezus wat is ā€œvolle bakā€ het kanaal van de vriend van Aimee van dr pijl toch ontiegelijk slecht. De cringe doet gewoon pijn.

3 likes

schat lieffie schat lieffie tot morgen lieffie zie je morgen schat tot morgen lieffie

19 likes

Volgens mij deed Jochem Meijer dit een x en nu zie ik dat veel vaker. Stel je voor dat je naar iemand gaat onder het mom van ā€˜Even een uurtje en dan gaan we weer hoor pff…’ en dat je dan vast zit aan bruiloft. Omg de hell

45 likes

Wie is dit?

1 like

Ik kijk echt nooit vlogs van daddyhox maar ja, nu een x wel want ik moet studeren. Vind dat stukje met die spin echt heel grappig. Zij allebei: hoooolllyy shit wtf etc en dan voor pip: Ja dat is een spin, die gaat klimmen, wil je kijken? En ondertussen mompelt Rachel nog: haal m weg!

2 likes

Ik vind het wel leuk gedaan! Maar wat Annemerel ook zegt, wie stuurt er nu een verjaardagsuitnodiging 6 maanden van te voren. Zou ik ook wel gaan nadenken hoor.

2 likes

Een man van 50 die zichzelf ā€˜Tuurtje’ noemt :face_vomiting:

21 likes

Mijn oom en tante waren precies 25 jaar samen en hielden precies op die dag een ā€œgroot feestā€ met om 21:00 een ā€œverrassing die je niet wilt missenā€ en wij dachten allemaal dat ze ter plekke zouden gaan trouwen. Maar de verrassing was dat iedereen een zak patat kreeg

218 likes

ik ga stuk
1 like

Ik ben echt verslaafd aan dit kanaal. Natuurlijk neem ik dit met een korrel zout, maar het is zo rustgevend

Zoals Darcy al begin februari zij, zal er ā€˜soon’, aka eind april, een grote onthulling komen. Dus vandaag is dan eindelijk de dag, spannend hoor. Wat denken jullie dat het is?

Haha ik volg haar niet, maar moet altijd hier aan denken: Het andere YouTubers/bloggerstopic #2
En dat iedereen het zo leuk voor haar vond :stuck_out_tongue:

1 like

Ging wel echt kapot aan dat stukje van hem over Pip, met die voice-over en aanzwellende piaonomuziek.

2 likes

Heeft ze al iets gespoild? Ik hou het niet meer van de spanning

Ahhh balen ik wilde deze gister nog kijken en had al zo’n voorgevoel dat hij verwijderd zou worden, maar ik heb toch gewacht tot vandaag en nu is ie offline :frowning:

1 like

Haha ja ik kan het ook wel begrijpen op basis van de reacties, maar word daar dan toch nieuwsgierig van haha. Maar wel goed dat het offline is gehaald dan idd want dat sommige ā€œpranksā€ gaan echt zo ver dat het niet meer grappig is.