Ugh sorry maar ik erger me wel een beetje aan alboe. Ze zat eerst de hele tijd te mopperen omdat de reacties uit stonden, zie ik net in de nieuwste vlog dat haar kind in onderbroek/luier ligt (kon het niet goed zien) en daarna ook nog vol in beeld met het aankleden waarbij je eigenlijk bijna een geheel ontbloot bovenlijfje ziet.
Ik had ineens het besef dat ik als 26jarige milkshake daar gewoon naar zit te kijken, hoe een peuter wordt aangekleed. En met mij nog bijna 22.000 andere mensen. Dat is toch raar om zoiets in beeld te brengen?
Iig, ik moest ook wel lachen toen kim de hele diepe mening van haar nieuwe tattoo (een vogel, ik denk een zwaluw) aan haar dochter vertelt en dat Mila er totaal geen interesse in heeft xD. En een paar minuten later vertelt kim precies hetzelfde stukje tekst over haar tattoo aan ons als kijker. Speciaal uit haar hoofd geleerd hahaha.
Oei ik ben wel een beetje salty dus ik ga de vlog maar weer afzetten. Ik merk echt dat ik het niet goed meer kan hebben, al die kinderen in beeld op een rare kind onvriendelijke manier