Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik vind het wel een leuke cover (maar wel vooral om de vormgeving en niet om de foto) maar kan me niet voorstellen dat het ook een leuk boek is.

@colalight hier is een samenvatting:
Noor de Groot, beter bekend als Queen of Jetlags, breidt haar imperium uit. Eindelijk publiceert zij een boek, en wat voor een: dit is háár boek over haar magische fotowereld en tegelijkertijd jouw persoonlijke stijlgids. Want hoe blijf je authentiek op Instagram, die droomwereld waarin iedereen elkaar kopieert? In Queen of Jetlags deelt Noor tips voor het ontdekken van je eigen stijl als beginnend influencer. Ook neemt ze je mee op reis naar haar online wereld, haar inspiratiebronnen, edits, etiquette, trends en tricks.
Wat zes jaar geleden begon als blog is inmiddels uitgegroeid tot crossmediaal platform. Noor de Groot blogt, vlogt en deelt dagelijks haar eigenzinnige, betoverende lifestylefoto’s. Dankzij haar persoonlijke stijl en altijd vernieuwende filterwerk telt Queen of Jetlags inmiddels bijna een miljoen volgers op Instagram, waarmee ze tot de absolute top behoort. Waar haalt ze haar oneindige inspiratie vandaan? Hoe maakt en edit ze haar foto’s? Wat zijn do’s en don’ts van Instagram? Het zijn de vragen die Noor dagelijks in haar inbox krijgt. In haar boek geeft ze open en eerlijk antwoord op al die vragen.
Queen of Jetlags is hét boek voor iedereen die net zo’n Instagram-feed wil krijgen als Noor.

4 likes

Moet je vooral aan Noor vragen haha

61 likes

Thanks… Nee ga ik niet kopen haha. Ik ben sowieso geen fan van haar en ook niet van haar instagram stijl.
Hoop dat de pizza dozen tip en je hand over je mond op foto’s tip er ook in staat.

9 likes

Wow ja nu je het zegt!

Hmm ik wil eigenlijk vooral lezen over haar ‘vroegere’ leven omdat ze het daar vrijwel nooit over heeft. Als het echt voornamelijk over Instagram tips etc gaat hoef ik het niet haha

1 like

Veel influencers die ik volg hebben het nu over dit artikel:

Over dat het perfecte instagramplaatje niet meer in is, en de jongere generatie meer van echte foto’s houdt. Mensen zijn over de instagram-muren en 13-in-een-dozijn foto’s. Ik vond het wel een interessant artikel om te lezen.

4 likes

Nee, maar ff serieus. Wat als Instagram er ineens mee nokt? Wat ben je dan nog in het leven??

5 likes

Ik droom van die dag… :joy::joy:

30 likes

Ik ook. Lijkt me heerlijk om dat platform dat alleen gebaseerd is op consumptie en mensen die niks kunnen maar daar veel te veel voor krijgen te zien instorten. Maar ik kan ook nier wachten tot de oliebel onder Dubai op is en heel die achterlijk exorbitante samenleving in elkaar stort omdat ze zonder olie niks hebben om het overeind te houden.

21 likes

oe bah ik vind Noor zo onsympathiek en arrogant overkomen. Laatst ook zon filmpje op haar instagram op Coachella. Ik ging bijna over mn nek, zo erg was het, zo vol van zichzelf.

21 likes

Hahahaha dat tweede shot; aahhh opeens een camera in m’n gezicht hoor wat een verrassing snel lachen!!

18 likes

Dat hele coachella komt me ook mn strot uit zeg
Al die influencers die daar dan twee uurtjes rondlopen om foto’s te maken en zich dan weer terugtrekken in een luxueus resort :crazy_face:

26 likes

:laughing:

echt verschrikkelijk he. cringe :face_vomiting:

1 like

Klopt ja, met haar ‘rauwe’ foto’s

2 likes

Volgens mij is zij echt zo verliefd op zichzelf

3 likes

echt een boek voor jou @anon12348926

1 like

Zij lijkt echt op de gemeenste meid van de klas op dit filmpje.

29 likes

Ze was te zien in een shot waar ze de prank aan het voorbereiden waren waaruit bleek dat ze het dus wist en alles fake was (bron kingalert hahaha)

11 likes

Kan ze wel goed acteren
.