Jaaaa dat was zo leuk!! Ik hield echt van die moeder
Ik heb ook een Lumea, met 20% korting gekocht en was toen 200. Is zān geld meer dan waard!
Over Lotte gesproken, op Twitter schrijft ze dit āVier vrijheid, vier het leven, vier dat je mag zijn wie je bent.ā met een linkje naar Instagram.
Ik was redelijk hoopvol gestemd omdat ze nogal krachtige woorden gebruikt, was het wƩƩr een selfie. Het mag toch wel eens ergens anders over gaan dan jezelf?
Na Instagram, ontvolg ik haar nu ook Twitter.
(En ik zal mijn verwachtingspatroon bijstellen. Beloofd.)
Maar het is geen selfie toch? Ik vind dat wel anders.
Ja he? Ik heb vanmorgen zitten zoeken en heb er een besteld! Hoop dat ie bevalt!
Wat had jij dan op de foto willen of verwacht te zien?
Mwa een foto van jezelf aan bevrijdingsdag (check de hashtags) koppelen vind ik toch ook wel vergezocht hoor.
Minimaal iets mainstreams als een vlag oid. (Bij de woorden die ze gebruikt dan.) Niet een willekeurige foto die aan ieder item gekoppeld kan worden.
Heeft ze ook al eens aangegeven. Dat ze ging verbouwen ondanks dat ze er misschien niet nog heel lang zou wonen en dat ze het huis wel aan zou houden voor bijv. airbnb.
Van gemeente Amsterdam mag je volgens mij maar 30 (of 60?) nachten per jaar verhuren via Airbnb. Ze heeft er denk ik meer aan om het voor een langere periode te verhuren en dat lijkt me alleen maar heel slim om te doen. Zou ik ook wel gewild hebben als ik het kon!
haha lotteās nieuwe serie met nieuwe producten testen
ik zou mooi inspiratie opdoen uit dat topic hier (misschien doet/deed ze dat al)
Vanaf dit jaar 30 ja, vorig jaar nog 60. Ik denk dat het vanaf volgend jaar nog strenger gaat worden in de binnenstad
ik snap van edith dohmen nooit zo waarom ze altijd zo fluistert in de camera
met haar hand zo voor haar mond
valt het anderen ook al op?
Het probleem is dat door de marktwerking die dit veroorzaakt je helemaal geen kans meer hebt op een huis in de stad. Het wordt steeds duurder en de happy few die een huis in de stad hebben, houden dit aan om alleen maar meer geld te verdienen.
En tuurlijk mag je naar een x aantal nachten verhuren, maar het is bijna ondoenlijk voor de gemeente om dit te controleren. Het is zo gigantisch omvangrijk.
En de foto is verwijderd van haar instagram!
Dat is waar. Ik vind langdurig verhuren niet verkeerd. Je huis is dan eigenlijk een soort investering.
Je moet het tegenwoordig wel vooraf melden bij de gemeente als je kortdurend verhuurt, dus als je als buren het vermoeden hebt dat er te vaak wordt verhuurd, is dat wel te controleren.
Aah, dat vind ik eigenlijk ook weer niet nodigā¦
Edit: hee mn smiley klopt niet. Het is geen maar een : (
Gadverdamme, krijg er echt diarree van.
En dat wil ik niet dus heb ik niet aangetrokken.
Ook zon totaal niet relevante foto van zichzelf erbij.
Waarom verdienen dit soort mensen geld met totale onzin?
Toch grappig dat die law of attraction vooral in bepaalde werelddelen goed lijkt te werken. Ze moeten in Jemen echt gaan werken aan hun mindset en hun gevisualiseerde hond op zoek laten gaan naar eten. Dan komt het vast goed