“Buurvrouw, wat doet u nu?”
Hahaha
Daar heb je wel een punt
Een mooi doel voor m’n eerste salaris over 500 jaar.
Mag ik vragen welke jij hebt? Lijkt me ook echt ideaal zo’n ding.
Ja! Ik heb de Philips Lumea Advanced SC1993/04 IPL. Maar hij is niet meer leverbaar. Denk wel dat al die apparaten vergelijkbaar zijn, Vind het echt super chill, zou het iedereen aanraden.
Oh en mijne was 189, was met een black friday sale.
Dat apparaat is gewoon €550, wajo
Dankje! Ik ga er even naar kijken.
wie volgt er nog meer laura brijde?
ik vraag me van haar situatie heel erg af hoe zij alles bekostigen, naar mijn idee betaalt Laura alles omdat haar vriendje (nog) geen baan heeft en studeert
net zoals haar/hun auto
is het leven in spanje duur of valt dat wel mee?
heb haar trouwens sinds kort pas ontdekt. echt een blij opgewekt mens, doet me goed! haha
en voor de mede selma omari volgers
ik sta nog steeds versteld van haar relatie met boef haha! zo onverwachts
weet niet of dat al besproken was
Haha ja dat vroeg ik me in de vlog van vandaag ook af, omdat hij weer sneakers aan 't shoppen was terwijl hij geeneens een baan heeft. En ook per se wilde dat Laura een luxe/dure auto ging kopen. Laura zei een tijdje geleden wel in de vlog dat ze alle klussen moest aannemen (zoals die job als hostess in één of andere elitaire tent) omdat ze krap bij kas zaten nu Toni niet meer werkt. Maar misschien heb je daar ook zoiets als stufi? Anders wel respect voor Laura
Ik dacht vandaag precies hetzelfde! Volgens mij heb je daar geen stufi maar het leven is wel een stuk goedkoper dus dit helpt waarschijnlijk ook mee. Volgens mij zei ze laatst ook dat Tony gesolliciteerd had dus misschien komt er binnenkort meer geld binnen.
Ik erger me dus enorm aan spon voor deze apparaten, omdat ze na al die jaren nog steeds niet geschikt zijn voor de donkere huid en rood haar.
Geen idee, staat gewoon altijd bij het product.
Een van jullie deze video al gezien?
Het concept leek mij heel leuk, maar de uitwerking mwah. Ik vind het ook echt stom dat ze mogen liften etc.
Ik geloof dat Spanje goedkoper is dan Nederland. In ieder geval wel boodschappen, uiteten gaan en Spaanse winkelketens.
Ugh die laatste post van Chiara ferragni is ook zo’n “als je het echt wilt dan kun je het”. Krijg daar echt de schijt van.
Ja dat is sowieso haar grootste inspiratiebron
“Eigen collectie sieraden” a.k.a. massa-inkoop bij de Ali Express.
Hunger games in real life? Dafuq
Ja dat is wel duidelijk hun inspiratie geweest.