Hahahah shit ik kan echt niet lezen
Die baby kan de eerst komende maanden zes keer per dag wat anders aan en dan heeft ze nog nieuwe kleding over
Ze zegt gewoon dat het allemaal van h&m is en dat ze zeker weet dat het ook beschikbaar is in de VS.
Gewoon verkeerd verstaan toch. Kan gebeuren! No biggie
Amsterdam staat nog steeds āop #1ā en ze is nu al amper thuis omdat ze non-stop op reis is. Dus ik denk dat je wel aardig in de buurt zit met āer niet vaak zijnā hoor hahaha
Tien en Wil zien een konijn in de parkeergarage en maken daar melding van (op zich heel goed). Vraagt die mevrouw aan de lijn wat voor kleur hij heeft, want dan gaan ze hem even zoeken. Handig dat ze dat even vraagt, dan weet ze welke ze moeten hebben tussen al die konijnen die daar rondhuppelen.
Ik moest wel echt om dit fragment lachen. Vooral om die āHuh is iemand hem verloren ofzo?!???ā. Amsterdam zit echt vol met wilde konijntjes. Vooral als er ergens een groot grasveld in de buurt is. Ik zag laatst op facebook een bericht van iemand die zoān wild konijn had gevangen en meegenomen om de eigenaar te zoeken. Hele zoekactie via fb of iemand het konijn herkende of wist wie er een konijn kwijt was. Gekkie.
Over de podcast van Bonnie, waarom doet ze de deur niet gewoon open als er 4(!) keer wordt aangebeld? En waarom is het zo raar voor hen dat iemand blijft bellen?? Lekker als koerier aan het eind van de dag met 20 pakketjes terug toeren omdat Henk en Jennie geen zin hebben om de deur open te doen voor je. In diezelfde tijd had je dus pakketten bij mensen kunnen bezorgen die er echt op zitten te wachten maar later op je route lagen.
Ben gefrustreerd hahaha
Haha ja ik vond ook dat ze daar super overdreven op reageerde. Ik vond het eerder onbeschoft van haar dan van die bezorger.
Op het forum is ook vaker voorbij gekomen dat heel veel mensen de deur niet open doen als ze niemand verwachten.
Ik snap Bonnie wel, ze verwachtte geen pakketje? En ik vind 1x bellen ook wel genoeg, wat heeft het voor zin om vier keer aan te bellen, alsof je bij de laatste keer ineens wel open doet
Haha ja dat doe ik eigenlijk ook nooit, maar zij kijkt uit het raam en ziet de bezorger met een pakketje en dan doet ze expres niet open en vindt ze het super onbeschoft dat de bezorger nog een paar keer belt. Dat je even geen zin hebt om open te doen kan ik me ergens nog voorstellen, maar om nou die bezorger af te zeiken vind ik ook raar.
Edit: ik was er wel vanuit gegaan dat het haar deur dus haar pakketje was, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik dacht dat het wel voor haar was.
Ik werd er ook helemaal gefrustreerd van. Denk dat het te maken heeft met het dat ze zo min mogelijk wilt knippen erin, maar ze was nu toch al onderbroken. Kon ze net zo goed even 2 minuten de deur opendoen en haar pakket aannemen.
Wow, āafval der aardeāā¦
Afval der aarde⦠Heftig woordgebruik, eerder een omschrijving voor een seriemoordenaar.
Want ander werk ligt ook voor het oprapen
Doet me een beetje aan Haagse Rachelās manier van reageren denkenā¦
āIk heb haar even verteld datā
Hopelijk ben je nu ook trots op jezelf
Ja echt dit hĆØ. Stoer hoor.
Ik weet oprecht niet hoe je zoān callcenterpersoon respectvol maar HEEL SNEL kan afkappen. Ze houden gewoon niet op met doorpraten. Ik voel me dan zo naar om op te hangen. Maar meestal hou ik een snelle monoloog: āHi. Ik weet waarvoor je belt. Ik heb geen interesse. Dus ik ga nu de verbinding verbreken, fijne dagā¦ā TUUT TUUUUT TUUUT opgehangen.
Iemand tips?