Hahaha typefout: ze riep (als in roepen). Naar en met Koen riep Anna “zus”, “zus”. Zoals Koen wel vaker doet, maar Monica en Danique bijv ook. Alleen bij Anna vind ik het geforceerd
Ja en met een privéjet van Londen naar Rotterdam vliegen, wauw. Volgens mij is die vriend van Kiana een bekende voetballer bij Ajax? (geen idee wie)
Oooh! Haha ik ging echt googelen op ‘lopen als zus zus’ dacht is weer iets nieuws hahaha
Prima dan is het letterlijk wat Monica zegt.
Ja mee eens! Ze mist een soort ‘humor’ of lossigheid ofzo om dit soort dingen geloofwaardig te doen overkomen:P kan het ook niet goed omschrijven
Zou Anna trouwens nog steeds al die grote dromen en doelen hebben? Ik volg haar niet meer, maar vroeger was ze daar altijd heel open over en vond ik het vaak wel inspirerend
Ja idd, moeilijk te omschrijven… But I’m just not buying it
Ik heb het idee dat ze met Hakim Ziyech gaat. Van die vorige vriend zie je niks meer. In een vlog hoorde ik Monica ook eens zeggen dat ze (zij en kisna) naar hun vriendjes gingen die hun haar het blond hadden geverfd. Ziyech geeft dat ook sindskort.
Ik vind die Robbert Rodenburg onuitstaanbaar. Volgens mij gaat hij puur om de volgers met influencers om.
Ik denk dit ook! Kiana en Monica maken ook reclame voor de kleding lijn van die Ziyech en heb ze al een paar keer samen of foto’s of video’s gezien. En met die Wasim (zo heet hij toch) is het inderdaad uit las ik, ik geloof zelfs op haar eigen Instagram verhaal een tijd terug.
Ohhhhhja! Goeie
Over Koen gesproken, ik vind hem echt vreselijk. Zo ontzettend nep en theatraal. Heeft zich naar mijn idee over ingelikt en gek genoeg is het hem nog gelukt ook.
Klopt.
Waar is die gozer überhaupt vandaan gekomen? Hij was er in mijn ogen ineens uit het niets…
Koen deed mee aan het programma ‘Niet lullen maar poetsen’ van PowNed. Ging over rijkeluiskinderen uit Rotterdam.
Ik ben vooral verbaasd over de hoeveelheid alcohol wat wordt geconsumeerd door hem! Echt altijd en overal!
Ik word gek van die sfeer beelden en geluiden in de vlog van Wil en Tien. Ik kijk verdorie niet naar een natuurdocumentaire!
Ja ik ook, volgens mij is dat niet het enige wat hij gebruikt.
Het ging hier laatst toch over dat Anna en haar vriend een huis hebben gekocht in Den-haag? Ze gaan daar dus niet vast wonen, maar wel vaak daar zijn…
Tering zeg. Zoveel miljoenen en dan niet vaak daar zijn. Wat een leven