Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik ben op zoek naar Utrechtse bloggers. Niet per se hotspot/cityguide maar gewoon bloggers a la Jennie, maar dan uit Utrecht! Ik woon hier zelf maar ik kom niet verder dan endless weekend maar ben zelf niet heel erg fan van hen…

Billie Rose woont er nu, verder kom ik ook niet.

Maar blogt zij ook? Ik dacht alleen vlogs. Ik zoek wel echt blogs (bestaan die nog? :sweat_smile:).

Heb trouwens ook littlebitofsunshine al, die vind ik wel heel leuk!

Ik word een beetje misselijk van die knakworsten in die panty. Why?!??!

1 like

Oh shit haha, verkeerd gelezen!

Raak helemaal overprikkeld van deze vormgeving, wat een hysterie

1 like

Omg dit dacht ik al ja maar dacht mss heb ik een dirty mind ofzo hahah… Ehm ja het is maar waar je obsessed over kan zijn…
@HvO ik ook ja hahah :nauseated_face:

1 like

Is de knakworst-panty foto een zelfportret van Anna’s assistent Romy?

Ik vind de worstjes foto best cool. De kleuren combinatie, texturen enz zijn leip

3 likes

Welke angst heb jij?

  • agoraphobia
  • knakworstinjevaginaphobia
  • Geen

0 stemmers

Ik vind die vormgeving btw heel erg ‘ik heb net photoshop ontdekt en gratis brushes gedownload’

4 likes

giphy%20(1)

33 likes

48 likes

Ik denk dat de fanny van Romy ook wel riekt na de knakworstjes foto :grimacing:

1 like

Weer een podcast, ben er wel benieuwd naar.

Misschien deze?

haha ik walg niet van de foto ofzo, maar bedenk even…
Dat je een een “”“edgy”" foto wilt maken. Dus je begint met het kapot knippen van je panty, tovert een blik knakworsten uit je voorraadkast en propt ze als een mooi geheel in je panty. Daarna schuifel heen en weer met die worsten in je broekje om ervoor te zorgen dat de reeds, geprepareerde camera op statief wel goed op je foef gericht staat en focust op de worstjes. En je drukt op het zelfontspannerknopje… Wel een keer op 38, omdat je zeker moet weten dat de worstjes goed tot z’n recht komen. Je schuifelt weer naar de camera om de foto’s te checken, constateert dat de worstjes aan de bovenkant toch niet goed zitten ( bewijsstuk a: de vlekken in de panty op de originele knakworstjesplaatsen) en moffelt ze horizontaal. Je gaat weer terug voor de camera staan en maakt zo nog een stuk of 23 foto’s, tot je tevreden bent. Releave is there! Want de panty mag uit en de knaks rollen troosteloos over het tapijt. Weg ermee! Hup in de prullenbak. En je kruipt snel achter de computer met een euforische blik “gnahaaa f*ck antje met haar billenfoto’s, knakworstjevaje for the win!”. Bij het selecteren van de foto’s denk je nog “een van mijn betere zelfportretten”, waarna je de uiteindelijk gekozen foto met een tevreden glimlach op instagram zet.

74 likes

Zelf heeft Romy als caption: Since everyone is horrified by this self portrait of mine, here’s it on my grid :joy: | AMFI does crazy things to a creative mind huh

Klinkt dus meer als een studieopdracht dan een influencer op zoek naar meer content.

Ik zie de studieopdracht al voor me: ‘Bedenk een spraakmakende reclamecampagne voor Unox Knaks die ook hippe jongeren bereikt’. :rofl:

18 likes

Haha ja ik heb geen idee. Heb zelf nooit een creatieve opleiding gedaan, maar geloof meteen dat er zulke absurde opdrachten tussen zitten.

waaaah ik weet dat het geen x-rated content is maar kunnen we dat soort dingen (zoals die foto met de knakworsten) misschien in een spoiler zetten? Ik was aan het scrollen op m’n werkcomputer en heb 3 mensen achter me zitten die nu wellicht denken wtf

10 likes