Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Sorry!:face_with_hand_over_mouth:

Het enige wat nog mist is een titel als ‘global warming’ of ‘this untitled work is a commentary on the world hunger problem’.

7 likes

Denk dat ze sowieso wel wtf denken als ze zien dat je op een vrouwen forum zit. Beetje overdreven als we dan alles in spoilers moeten gaan zetten

66 likes

Ja, eens, dat is het risico van forummen op je werk.

3 likes

Dit soort mensen hebben hun eigen festival…

Coachella

*badum tsss *

71 likes

Aimee heeft een shoplog van de bekende H&M-achtige merken en durft aan het eind nog te zeggen dat ze voor duurzaamheid is. Maar dit heeft ze echt nodig?!!??! Hoeveel van die bikershorts heeft ze nodig. En sowieso dat leegkopen van kringlopen altijd.

8 likes

Even paar basis shirtjes kopen hoor!!

3 likes


:rofl:

14 likes

Ik ben een vlog van Queen of Jetlags aan het kijken en mijn vriend komt erbij zitten en zegt ; “sinds wanneer heeft zij d’r lippen laten doen?! Kijk haar naast Sander zitten, naturel VS clown! Waarom doen vrouwen dit!”

Ik zag laatst een foto van haar voorbij komen en toen dacht ik al van ah nee he, heeft zij het ook al laten doen of toch niet? Maar nu weet ik het bijna zeker haha.

3 likes

Pff wat heftig wat Dee nu zegt in haar nieuwste vlog.
1 like

Geen zin om te kijken, wat zegt ze?

7 likes

OK! snap ik. Geen probleem dan!

Ik werk voor een engels bedrijf dus ze kunnen in principe niets lezen, dus ik denk niet dat ze echt wtf denken (zeker niet nu het niet meer roze is). Maar ik snap dat het irritant is om alles in spoilers te zetten! Ik kijk expres niet in high-risk topics (seks topic of meme ofzo)

Doet me echt denken aan de tijd dat ik als 14jarige naar de mediatheek ging in de lange pauze om even het egf bij te lezen hahahaha.

1 like

Ze stond met een vriendin op de bus te wachten (of ze liep daarheen) en toen heeft een jongen Dee in haar kont geknepen en haar broek omlaag getrokken en vervolgens gingen mensen het filmen schijnbaar.

Ja toen ik stage liep heb ik zelf een keer opgezocht of ik pagina’s niet in zwart/wit kon bekijken omdat het forum er dan ‘serieuzer’ uitzag :joy: dus ik begrijp wel waar het vandaan komt

5 likes

Hahaha yes Djordie :joy:

8 likes

Huh! In de nieuwste vlog van Yara gaat ze met haar vriend naar een huis kijken om te gaan samenwonen. Terwijl ze al maaaanden bezig is om haar eigen huisje te verbouwen en in te richten naar eigen smaak.

5 likes

Wtf… sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd.

1 like

Ja, ik zag het ook net. Wel bijzonder vind ik, want ze is voor mijn gevoel echt al heeeeel lang bezig met het perfectioneren van haar huis. Eerst roze muur en blauwe bank, toen die samenwerking met een stylist en laatst nog eens opnieuw de slaapkamer. Ach jaaa… lijkt me wel heerlijk als je geld genoeg hebt om zulke dingen te kunnen veroorloven.

Hahahaha. Vanaf nu ben jij mijn spirit animal.

1 like

Alles voor de moneyzzzz.