Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

ooh dit doet mij herinneren aan een gesprek van een half jaar geleden. Ik had online een staatslot gekocht en werd gebeld door een callcenter voor de staatsloterij. Ze had een geweldige aanbieding. Dus ik zeg ‘vertel’. Zij uitleggen ‘jaa dan krijg je dit en dat. Vanaf dan heb je maandelijkse loten voor X bedrag maar je krijgt wel dit en dit’. Ik reageer met ‘nou dat wil ik liever niet.’ ‘hoezo niet?! toch een geweldige aanbieding!’. Dat ging nog een paar keer over en weer totdat ik zei ‘ik heb daar geen zin in.’
zegt ze ‘Hoezo geen zin in?! ik heb ook wel eens ergens geen zin in, maar dit is een geweldige aanbieding dus ik zou wel zin maken.’ Ik weer ‘ik wil het gewoon niet.’

HANGT ZIJ OP. ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat een callcentermedewerker ophangt en al helemaal niet dat ze zo onbeschoft was. Haar toon sloeg ook echt nergens op.

34 likes

Ik heb ook geen respect voor veel call center medewerkers. Als ik ergens klant ben, vind ik het prima maar als je drie keer op een dag gebeld wordt (opnemen moet, want wellicht klant) door mensen die echt onbeschoft zijn, liegen en je proberen dingen aan te smeren die echt niet goed voor jou zijn, ben je er echt wel klaar mee hoor. Of nou ja, ik. Erg knap om dan zelf beleefd te blijven.

1 like

Ik heb op t forum een keer gelezen dat je 3x nee moet zeggen en dat ze dan opgeven. Dus tegenwoordig zeg ik ‘NEENEENEE’ en dan is het klaar.

60 likes

Kijkt iemand hier de vlogs van Jamie Li nog? Waarschijnlijk weinig nog maar haha. Maar ik keek net op haar insta en uit die laatste foto maak ik op dat ze een borstvergroting en tummy tuck (?) krijgt. Klopt dat echt?

Oh wauw heftig!

1 like

Hahah wat voor antwoord kreeg je hierop?

Iets heel saais dat ze dat natuurlijk niet kan doen maar dat ik een officiële klacht kan indienen via… En ze verder niets voor me kan doen. Heb nog getwijfeld om aangifte te doen want volgens mij is het zelfs tegen de wet maar heb mijn telefoonnummer kunnen verwijderen bij ze. En had verder geen zin er nog tijd in te stoppen

2 likes

Jammer :frowning: Ja ik heb geen idee of het mag. Fijn in ieder geval dat je je telefoonnummer heb kunnen verwijderen bij hen.

Hoe durven jullie het feit dat Serena in de afgelopen drie weken maar één artikel op beautylab heeft geplaatst (wat ook nog eens spon was) te bekritiseren??!?!

Ik ben met haar en haar zusjes op sponreis naar Disneyland geweest, dus ik weet hoe zij is en dat zij hier wel een goede reden voor moet hebben!!1!!1! Ze heeft veel aan haar hoofd, dit kunnen jullie echt niet zeggen!!1!!

32 likes

ZE IS ZWANGER JONGENS hoe DURVEN jullie er wat van te zeggen dat ze daarom weken van de radar verdwijnt?? Dit is echt een grens. Ik ben weg. DOEI.

11 likes

Ik bedenk me nu ineens dat Sabine Metz (Alerion) trouwens ook een vriendin van Toeps was die via haar op het egf terecht was gekomen.

Ze maakte toen een account aan, maar ging alleen maar zichzelf (ze was ook fotografe) promoten. Toen was ze ook heel snel weer weg, maar jaren later, toen het forum opgedoekt zou gaan worden was ze er ineens weer omdat ze het wel zag zitten om de boel over te nemen.

18 likes

Huh, Serena is zwanger?

Ik snap er niks meer van.

Vreselijk hautain mens, op EGF al. En zeg vooral niks over Sereen en zielsvel want dan waren de rapen gaar.

7 likes

Neen, toeps is hier weggegaan omdat mensen hier zeiden dat ze ‘t niet normaal vonden dat Serene niets meer van zich liet horen. Toeps zei toen: “nou, ze heeft een goede reden” (zij wist dat dus al)
Toen hoorden we dat serena zwanger was, vonden mensen dat dikke bs dat ze zo van de radar verdween. Toen werd Toeps woest want Serena was nota bene zwanger. En toen is ze weggegaan.

1 like

Zij zat ook nog even op het andere forum (toen ik daar even een paar maanden lid was voordat ik hierheen vertrok)! Ik heb haar daarna hier niet meer gezien.

1 like

ik vond toeps wel leuk

6 likes

Dacht dat zij steeds zei ooit nog een derde kindje te willen. Vind dit wel een bijzonder keuze dan.

Maarja, haar lijf haar leven.

Video van Lisanne de Vries, ‘dit broekje vind ik niet leuk.’ Vrouw. Nogal wiedus dat t niet leuk is als je het optrekt tot aan je baarmoederhals, je vagina ziet hier ook de humor niet van in hoor. :camel:

36 likes

Oooooooeehhh een onderbroek SCHANDALIG

26 likes