Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Volgens mij hangt dat interieur van samenwerkingen aan elkaar dus die aanpassingen zullen wel laagdrempeliger voor haar zijn, maar bijzonder is het wel ja!

1 like

Echt belachelijk dat iemand zoiets doet, mannen (en mensen in het algemeen) moeten met hun poten van anderen afblijven. Maar, ligt het aan mij of doet ze in het filmpje alsof ze moet huilen? Ze maakt de hele tijd die indruk maar heb geen traan gezien. Niet dat het daarom gaat hoor, maar vond het zo gek om te zien haha

Yara had het er vorige week nog over dat ze de keuken gaat vervangen en dat balkonnetje, zal dan wel investering zijn inderdaad voor verhuur. Ik wil wel😍

Teske: kijk deze plantenpot is van kokos want plastic is slecht!!
Also Teske: hier komt een hele muur van nepplanten :slight_smile:

56 likes

Ik heb een leuke serie ontdekt op youtube! Tim (Ă©Ă©n van de jongens van Streetlab) gaat met zijn 89-jarige opa op pad om dingen te doen die de opa nog graag in zijn leven wil doen. Ik moest vooral lachen vanaf 06:05 min.

38 likes

Haha zeker net als Diana alleen aan 't “oriĂ«nteren” en dan in de volgende weekvlog zeggen dat ze een huis hebben gekocht

6 likes

Allemaal voor die sweet sweet Airbnb monies

2 likes

Ik erger me echt KAPOT bij de gedachte dat ze er een airbnb van gaat maken. Echt Yara doe me een lol en verhuur je huis voor een “normale” prijs die hier komt wonen ipv dat je de meehelpt de woningmarkt over de kop te jagen en 14 toeristen per maand in je appartement zet

30 likes

No way.

afbeelding

6 likes

Weet iemand eigenlijk of Monica nog met haar oude vriendinnen/huisgenoten (Anthea en Femke heetten ze geloof ik) omgaat? Zie haar net op insta iets liken van Anthea en besefte me dat ik ze eigenlijk nooit meer terug heb gezien in de vlogs

1 like

Ja en Noor? Of is dit al lang en breed opgehelderd? In dat geval heb ik onder een stel pizzadozen geleefd denk ik maar ben echt benieuwd.

22 likes

Lekker creatief hoor, een paar natte worsten in je panty
 :joy::joy:

“here’s it” :thinking:

7 likes

Door deze post kijk ik dit nu al de hele dag. Prima vermaak als je met een kater op de bank ligt, al trek ik niet al die youtubers even goed. En ik krijg er heel veel zin in mcdonald’s van.

Ja volgens mij zei ze een tijdje terug nog dat ze hadden afgesproken. Maar niet meer zo intensief als vroeger denk ik nee.

1 like

Bedankt voor deze tip, echt super leuk! Ook de aflevering bij de zwarte cross.
En ik keek daarna nog het interview van Tim en zijn opa bij Margriet van der Linden. Als verrassing kregen ze kaartjes voor de wedstrijd Ajax - Tottingham Hotspurs en toen moest Tim huilen awww :heart::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

“A conversation” mist nog.

1 like

Dat einde van die zwarte cross aflevering :heart::sob:

4 likes

De Olcay Gulsen affaire is smullen