Dan kijk je lekker de andere kant op.
Hahah ok. Ik spreek je later vandaag nog wel ff dan. Kijken of ik er dan anders over denk.
Spoiler: nee.
Of G-star broeken
Financieel gezien een duur grapje
Nee vind ik echt onzin. Ik ben boven de 30 en vind die muziek nog steeds tof en ben daarmee helemaal mezelf.
Neeee erin is juist helemaal fesjun. Of geldt dat alleen voor bikinibroekjes?
Diana is iemand die Botox etc doet. Dus denk niks aan de hand, maar weet niet wat ze heeft laten doen.
Nee zou ik ook zeker niet doen. Waarschijnlijk draait het ook voor een groot deel om geld. Al die plastische chirurgie is natuurlijk hartstikke duur en als ze samenwerken met Diana Gabriƫls krijgen ze volgens mij flinke korting.
Maar of dat nou het belangrijkste is als je iets aan je lichaam laat doenā¦
Het gaat er niet om dat je niet boven de 30 die muziek niet leuk kunt vinden, maar specifiek bij Anna dat het zo nep en onoprecht āleukā overkomt.
Hetzelfde met dat geforceerde gedoe, geknuffel en gekus met die groep waarin de meesten idd tien jaar jonger zijn (nb. hier zeg ik dus NIET mee dat je geen vrienden kunt zijn met mensen die 10 jaar ouder of jonger zijn he). Dat groepje van Anna, Robert, Koen en Co komt gewoon zo nep op mij over
Ik snap het niet. Je zegt 'die groep waarin de meesten idd tien jaar jonger zijn“ en vervolgens `hier zeg ik dus NIET mee dat je geen vrienden kunt zijn met mensen die 10 jaar ouder of jonger zijn he“
Wat bedoel je dan eigenlijk te zeggen?
Ik ging ff kijken maar ben in shock hoe āhardhandigā het er aan toe gaat. Wat natuurlijk logisch is, maar ik snap nu waarom mensen na bepaalde operaties veel spierpijn enzo hebben.
Sowieso, dit is mijn interpretatie van Anna en die groep mensen waar zij mee omgaat. Dus ik zeg niet dat dit waarheid is.
Maar wat ik wil zeggen; dat de relatie van Anne m.b.t. deze groep mensen op mij nep en geforceerd overkomt en dat ik denk dat dat mede door het leeftijdsverschil (en haar gebrek aan humor) komt. Ik vind haar er niet helemaal bij passen ofzo? Zoals ik eerder als voorbeeld aanhaalde; als Koen of Monica de term āzusā gebruikt vind ik het grappig, als Anna het gebruikt vind ik het cringy.
Mijn disclaimer houdt in dat ik niet in het algemeen denk dat vriendschappen tussen mensen die 10 jaar verschillen niet kunnen. De ene dertigjarige is de andere immers niet en hetzelfde geldt voor twintigers. Ik heb het over dit specifieke groepje.
Ok dat kan natuurlijk. Maar dat heeft mijn inziens helemaal niks met leeftijd te maken.
Ok, stuk duidelijker zo. Tnx!
Ik word helemaal naar van die stories. Wel echt interessant om te zien, maar dat getrek, ik voel het bijna
Zag iemand recentelijk posten over de-abonneren op bepaalde YTāers en ben daardoor eindelijk geĆÆnspireerd en heb mān aantal toch teruggebracht van 80 -> 55. Ben benieuwd of dit ook iets doet in mān tijd die ik besteed aan youtube
Het lijkt me zo gek om dit van jezelf terug te zien. Al dat gesnij, geduw enzo.
Ohh echt wel! Word al helemaal naar als ik dit zie. Zo hardhandig ook. Dat wil je toch niet van jezelf terugzien. Brr