Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik heb dit niet eens kunnen kijken. Na de eerste story waarbij ik een open gat zag heb ik het weggeklikt. Ik krijg daar helemaal een slap gevoel van, zo eng om te zien.

1 like

Iemand nog meer ā€˜de diepte in met…’ van Jessie jazz gekeken? Ik vind het een super leuk concept! Eens wat andere vragen en net wat andere content dan de standaard q&a of podcast. Ben nu die met Monica aan het kijken en vind deze ook echt weer heel leuk. . En ik kom er ook nog achter dat een oud klasgenootje van mij haar video’s edit, ook nog eens leuk om te zien.

1 like

Wat ontzettend zonde zeg :worried:

6 likes

Ja dat bedoelde ik ook te zeggen. Ik weet dat het normaal is maar vind het toch schokkend om het ā€˜live’ te zien.

2 likes

Ik kwam net op de instagram van de webshop van Manon Tilstra, en die heeft duidelijk volgers gekocht. 107.000 volgers en dan per foto 200-500 likes. Snap daar echt niks van. Ben blij als ze alle likes Ʃn aantal volgers gewoon niet meer laten zien op insta.

8 likes

Ik heb me denk ik nog nooit zo geĆÆrriteerd aan sanneke als nu

18 likes

Weer die hand voor der neus, het ziet er zo raar uit.

22 likes

Hahaha ik zit nu zo hoog in mijn ajax-emotie dat dit nu zo erg in mijn verkeerde keelgat schiet. Ik schrijf maar niet op wat ik dacht toen ik dit las.

19 likes

Ja same, voel me zoooo kut haha. Ik wilde ook bijna iets typen met ā€œHOUD JIJ JE BEK NOU EENSā€ maar heb me kunnen inhouden maar ik wil gewoon dat zij nu even haar mond houdt

2 likes

Ok dan.
Duidelijk dat ze niet naar de wedstrijd heeft gekeken, kan ze eigenlijk maar beter niks tweeten.
Of ze snapt gewoon niks van voetbal.

8 likes

Ik las eerst alleen giveaway time. Dacht even dat ze gratis frieten ging uitdelen. Mja zonder mayo of saus is dat natuurlijk ook geen topplan

4 likes

Die zak patat heeft ze na de shoot natuurlijk gewoon in de gracht geflikkerd

7 likes

Waarschijnlijk is het van die plastic nepfriet die friettenten als voorbeeld neerzetten.

10 likes

Kunst. ā€œOpgezette friet uit 2007ā€.

1 like

Nou inderdaad. Als je bij haar volgers kijkt zie je dat meteen. Veel accounts zonder profielfoto met 0 berichten die volgen of Aziatische mannen, lijkt me nou niet bepaald de doelgroep van deze webshop

Nog raarder vind ik die tas die in het luchtledige lijkt te zweven zonder hengselšŸ˜‚

Misschien wil ze handmodel worden? Handen zitten altijd oor of bij haar gezicht.

Ergens heb ik het idee dat Noor niet een broodje frikandel bij haar frietjes neemt. Of überhaupt deze frietjes heeft gegeten, boeiend dan voor haar of er mayo op zit.

Over goede photoshop gesproken… :rofl:

Ze is een of andere influencer uit Duitsland.

21 likes

Wat sneu dat ze haar vakantie dit jaar wel kan vergeten… Dat doet Cynthia toch beter 🤷

1 like