Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Neee dit moet een grap zijn toch? :joy:

1 like

Friet de nieuwe pizza doos?

2 likes

ik ga even op mijn handen zitten voordat ik iets typ over deze slang op het magnum feest.

15 likes

Hoe weet je dit? Ben wel benieuwd :grimacing:

Ik heb ook nooit medelijden met zulke mensen. Zo zielig voor zo’n dier, maar alles voor een leuke foto :roll_eyes:

1 like

Ja, ik zocht het net even op.

Goed dat ze zegt hoe cru het is dat Magnum nu vegan ijs verkoopt en tegelijkertijd bijdraagt aan dit dierenleed.

En hopelijk. zoals @Vriendelijkegroet38 zegt, het niet te koste van de slang gaat :frowning:

9 likes

Ik word echt een beter mens door dit forum. In eerste instantie denk ik gewoon ‘wat vet, een Ă©chte slang op zo’n evenement’, maar door jullie denk ik wat beter na.

54 likes

Ja sorry ik wilde die stories posten maar het blijft misgaan. Ziek he?!

Van mij hoef je absoluut niet op je handen te gaan zitten, juist niet!

Rant over dieren

Echt, als ik nadenk over hoe mensen met dieren omgaan begin ik steeds meer mijn vertrouwen in de goedheid van de mens te verliezen. Ik kan zoveel totaal verknipte voorbeelden noemen die allemaal heel verschillend zijn, maar met elkaar gemeen hebben dat de waarde van het leven van een dier blijkbaar alleen kan worden uitgedrukt in de hoeveelheid plezier die het een mens oplevert, zo fucked up.

Circusdieren, dolfinaria, proefdieren voor (luxe) cosmeticaproducten, rashonden en katten met het risico op de naarste aandoeningen, de hele vee-industrie, het uitsterven van diersoorten, trophy hunting en ga maar door.

21 likes

Volg zoella vanaf het begin. Maar nu klaar met haar. Echt alles draait om geld bij haar.

En krijg ook steeds meer het idee dat zij enorm uit de hoogte is en achterbaks. Jammer

1 like

Haha toen ik hier snel overheen las dacht ik “huh hoe moet die slang nu sorry zeggen”

18 likes

Jezus man, kut persoon die bedacht heeft bij Magnum om een fucking dier mee te nemen als sier
Idioot

2 likes

Jooo maar ze had al 85F toch? Gaat het dan niet ontzettend zeer doen aan je rug :exploding_head:

Zoals nu die app die ze heeft gemaakt. Lijkt gratis vervolgens geel sneaky ÂŁ20 per jaar.

Haar rare samenwerking met colourpop terwijl merendeels Brits is. Waren veel klachten over wegens douane kosten etc.

En hoe ze in vlogs soms overkomt.

Ik vind het al bizar dat ze dus voldoende huid heeft om zulke grote implantaten te plaatsen. Van geen borsten naar 85F implantaten
 Maar daar zullen ze vast goed overna gedacht hebben :dollar::dollar:

2 likes

Die app is ook best leuk zonder ervoor te betalen en je kan ook dingen los kopen, die 20,- is niet echt nodig
 Net als A Color Story die ook door A Beautiful Mess is gemaakt.

Maar heb weleens gelezen dat alles wat ze doet, eet en benoemd in dr vlogs gesponsord is. Maar kan ook dat ik iets te vaak over haar op GG lees. :stuck_out_tongue:

1 like

Hij is helaas maar 3 dagen gratis

Precies ik had de app gedownload maar snel weer verwijderd.

Je bent niet verplicht de membership te nemen, het is een manier om alle extra betaalde opties als abonnement te gebruiken.

Nope ze geven duidelijk aan dat die na 3 dagen aangezet wordt
 mits