Wat vreselijk? Die eerste met dat SM gebeuren en daarna de tweede met dat pak met enorme piemel? Waarom doet Rutger zoiets voor zijn publiek? Ik snap er niks van 
In deze foto zijn een aantal influencers getagd die er bij waren, en ik scroll even door hun profielen, maar het is echt allemaal meer van hetzelfde. Poseren in bloemenvelden, ‘proosten’ met gestylede ijsjes, in een melkwit bad zitten met bloemen en macarons, etc. etc. etc.
Ik volg Keltie O’Conner ook maar ik kan niet meerdere videos achter elkaar kijken. Ik vind hoe ze haar videos edit soms wel een beetje te druk. Word er helemaal onrustig van.
De vorm vind ik wel mooi, ben benieuwd als het helemaal genezen is!
Ik kots echt in m’n hart van die nieuwe trend op insta om te vragen “waarom volg jij mij” en dan vervolgens alle reacties posten met: “oooohhhh jullie zijn zo lief”
Je kan stories van mensen uitzetten als je zou willen
Dafuq did I just read? En kan iemand haar een cursusje Engels geven?
Haha ik zag Sarah Rebecca ook net voorbij komen. Beetje awkward. Maar wat krijgt zij megaveel reacties!
@pastelzwart ahh verklaart een hoop. Google translate is de hel.
Verhaal ingedrukt houden en dan verhaal uitschakelen 
Dit is toch net die vriendin van Lil Kleine
Reactie van Magnum over die slang op dat feest.
Ze hebben vooraf de setting gecheckt met o.a. de slang. Dus ja it’s all good now, right. 

Echt wtf, zo belachelijk.
“Hallo Meneer de Slang, wilt u voor ons een avondje met influencers poseren?”
“Hmmm zolang de setting goed is, vind ik het prima.”
“Yay!”
Ze was vast gewoon erg enthousiast, maar ik heb die vlog van Bonnie op de kermis van vandaag echt uit moeten zetten. Wat een irritant gegil.
Ja maar kijk dan hoe die doet en hoe superveel rumoer er omheen is!! Echt zo stressvol. 
Ja, ik snap echt niet hoe zo’n groot bedrijf zulke acties bedenkt. Echt bizar.
Nou, echt hè! Dat excuus ook dat ze natuurlijk echt wel voor genoeg drinken en eten hadden gezorgd voor de slang is zo vanuit de mens geredeneerd… Een python eet om de week een paar muizen, die is echt niet ineens minder gestrest omdat Magnum bij wijze van spreken een stukje taart voor 'm heeft klaargezet? 🤷
Dat er wordt gepraat over de eigenaar van de slang vind ik al absurd. Iemand is de jungle in gegaan, heeft die slang eruit gehaald, en noemt zich nu eigenaar. Wtf?
Ik las op iemands insta (natuurlijk vergeten wie) dat als we hier over honderd jaar op terugkijken, en ook op de bio-industrie, dat het zoveel op slavernij lijkt dat we ons kapot gaan schamen.
Maar als je poseren met een slang “cool” vindt heb je toch te veel hiphop video’s uit de vroege jaren 2000 gekeken?
Naar het account van iemand gaan, rechtsboven op de puntjes klikken, dempen en en dan verhaal dempen.