Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ofnouja duidelijk :roll_eyes:

Nee, er staat er is een subsription option die je 3 dagen kan uitproberen voordat je moet betalen.
Ik gebruik de color story app die door dezelfde makers is uitgebracht en die hebben deze optie ook. Je kan ook alle extra’s los kopen (ongeveer 3,- per pakketje)

1 like

Ik vind het eigenlijk al netjes dat de auto renew wordt aangegeven. Ik kende dat niet (kan ook aan mij liggen) en zie nu nav de postst hier dat ik voor een app €40 pj betaal al 3 jaar lang terwijl ik dacht dat ik het voor 1 jaar had afgesloten :scream:

Maar snel auto-renew uitgezet hahaha

1 like

Het wordt alleen aangezet als je die subscription neemt, dat is niet verplicht. Je kan ‘m gewoon gratis gebruiken.

Stiekem vind ik de songfestival video’s van Rutger nog altijd leuk
7 likes

Ja inderdaad dat dacht ik ook al, en nu dus nóg groter! Weet niet hoeveel cc ze eerder had maar ben benieuwd welke cup ze dan nu heeft

Zo! Dat verwacht je ook niet van je spon reis :astonished:

1 like

Ja ik snap je. Ik stiekem ook wel een beetje. Nooit je paspoort afgeven word je toch altijd op het hart gedrukt. Lijkt me zo’n eng idee dat je weet dat iemand je paspoort gaat gebruiken…

ik ook. kan mijzelf daar echt in verliezen als ik nadenk wat wij de dieren allemaal aandoen. de mens is echt het slechtste wat deze planeet is overkomen. gelukkig zijn er ook mensen zijn die het zich wel aantrekken :heart:

en GO marije!

4 likes

De nieuwe Kissie…

Nou ja is een keer wat anders dan influencers die hun publiek oplichten :woman_shrugging:

11 likes

Ja en hoezo ga je op een persreis zonder die organisatie even te checken??

Omdat graties.

7 likes

Ik keek even op deze insta profielen van twee meiden die mee waren, maar een daarvan post gewoon een foto vanuit Turkije met de hashtag #goodlife . Echt zo fake hè…

Edit: deze meid is dat: https://instagram.com/ninaayara?utm_source=ig_profile_share&igshid=1ukrxdrjkegdq

2 likes

Sommige hebben er zelf een vakantie van gemaakt… misschien zij ook. Heb de foto niet geopend trouwens dus niet gezien hoe nep die mogelijk is hehe

Lijkt wel een aangespoelde vis op die goodlife foto

Heeft iemand de video van Jenna Marbles over haar nieuwe hondje gezien? Ik vond het echt zo gaaf hoe ze met die hond bezig waren, supergoed aangepakt allemaal. Ik kan geen vloggers meer luchten maar Jenna Marbles kijk ik trouw.

Oh ja kijkt er iemand fitness dingen? Laats Keltie O’Conner ontdekt, ze doet allemaal celebrity diëten en workouts, klinkt suf maar ze is zo grappig! Voor mij altijd een goeie motivatie om te gaan hardlopen oid.

5 likes

Ik vond het echt dodelijk saai die hondenvlogs :weary:

3 likes

Wat vreselijk? Die eerste met dat SM gebeuren en daarna de tweede met dat pak met enorme piemel? Waarom doet Rutger zoiets voor zijn publiek? Ik snap er niks van :joy:

In deze foto zijn een aantal influencers getagd die er bij waren, en ik scroll even door hun profielen, maar het is echt allemaal meer van hetzelfde. Poseren in bloemenvelden, ‘proosten’ met gestylede ijsjes, in een melkwit bad zitten met bloemen en macarons, etc. etc. etc.