Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Leuk en origineel idee! Maar ik begrijp dat de uitwerking wat matig (amateuristisch?) is? Het lijkt me wel een grotere productie dan wat ze hiervoor hebben gedaan met Jachtseizoen en De Kluis. Dus hopelijk iets waarin ze kunnen doorgroeien voor een volgende serie! Ik vind dit soort spelshows leuk om te volgen.

Laatst heb ik op Insight TV alle series gebingewatched, echt een aanrader als je houdt van spelshows waarin mensen het tegen elkaar opnemen en elke aflevering iemand afvalt. Daar zijn de deelnemers internationaal dus ook altijd wel een Nederlander. Nieuwste serie is Thru waar twee teams een route moeten afleggen waar ze letterlijk “thru” obstakels onderweg heen moeten, ze mogen niet afwijken van de route. Dus door woningen, moerassen, gebouwen, water, etc. heen. Heel leuk. In het eerste seizoen doet Milou van Womenshealth mee en in het tweede seizoen Lienke van Dear Good Morning! Er is ook een ander spelprogramma waarin Laura (Brijde / Running Lau) meedeed, maar ze viel heel snel af. Aanrader!

1 like

En @Shaaar omdat ze werken op het verschil in pigment tussen je huid en je haartjes. Dus als je een donkere huid hebt of lichte haartjes werkt het niet. Maar soms als je een lichte huid hebt en donkere haartjes werkt het ook niet dusja.

1 like

Aha, maar dan nog denk ik; het moet toch mogelijk zijn om iets te ontwikkeling dat alle huid/haartypes kan bedienen…

2 likes

Ik weet wel waarom…

21 likes

Het komt bij mij echt een beetje geforceerd over dat Bonnie bij elke podcast een link met feminisme wil maken.

9 likes

Ik ga hem zo luisteren, maar ik denk idd dat ze het feministische aspect een beetje los moet laten. Als het te sprake komt dan kan ze het erin gooien, maar anders niet. Iig dat vond ik van de vorige aflevering

1 like

Ja precies. Deze aflevering gaat over seksuele intimidatie en Lotte zei dat ze het niet altijd erg vindt als iemand naar haar fluit en Bonnie vindt dat wel vervelend. En toen zei Bonnie ook ja misschien ben ik hier wel feministischer of feller in en ik vond dit zo’n gekke opmerking.

En voor de rest gaat het deze aflevering niet echt over feminisme en dan wil ze het er in de laatste vijf minuten toch aan linken, ik zou het dan gewoon laten.

5 likes

Ik las of zag laatst al ergens dat Noor niet helemaal lekker in haar vel zat, en nu geeft ze dit als antwoord op een vraag.

Best sneu voor dr dat ze zich die haat zo aantrekt.

1 like

Ik vind het zo jammer dat Rianne Meijer nu echt zo’n typische influencer is gevonden. Vond haar vroeger echt leuk maar nu draait haar leven echt alleen om Instagram. Zonde

2 likes

Ooooh dit doet me denken aan Op Pad Met Petra, van Lize Korpershoek met haar moeder! Ik vond dat zoooo leuk, heb het echt vaak terug gekeken

3 likes

Jaaaa dat was zo leuk!! Ik hield echt van die moeder

Ik heb ook een Lumea, met 20% korting gekocht en was toen 200. Is z’n geld meer dan waard!

2 likes

Over Lotte gesproken, op Twitter schrijft ze dit “Vier vrijheid, vier het leven, vier dat je mag zijn wie je bent.” met een linkje naar Instagram.
Ik was redelijk hoopvol gestemd omdat ze nogal krachtige woorden gebruikt, was het wéér een selfie. Het mag toch wel eens ergens anders over gaan dan jezelf?
Na Instagram, ontvolg ik haar nu ook Twitter.

(En ik zal mijn verwachtingspatroon bijstellen. Beloofd.)

13 likes

Maar het is geen selfie toch? Ik vind dat wel anders.

Ja he? Ik heb vanmorgen zitten zoeken en heb er een besteld! Hoop dat ie bevalt!

1 like

Wat had jij dan op de foto willen of verwacht te zien?

Mwa een foto van jezelf aan bevrijdingsdag (check de hashtags) koppelen vind ik toch ook wel vergezocht hoor.

8 likes

LOL, heeft die Lotte nou echt op IG staan hoeveel volgers ze op Youtube heeft.

1 like

Minimaal iets mainstreams als een vlag oid. (Bij de woorden die ze gebruikt dan.) Niet een willekeurige foto die aan ieder item gekoppeld kan worden.

3 likes

Abonnement op Aimee ook opgezegd. Het is alleen maar kopen, kopen, kopen… :expressionless:

7 likes