Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

period.

1 like

Welke kaart was dan de eerste wel inspirationele?

4 likes

Ook echt “ideally I’ll never grow old”
Beeeeetje cru

14 likes

Wauw Wil is echt een designer ja.

4 likes

Serious??? Nahhhhh. Gewoon hartstikke gejat!

1 like

‘‘Net als de zwangerschapskaartjes zelf ontworpen en gemaakt. Yay zo blij mee! We worden zo happy van dingen creĂ«ren!’’
image

39 likes

Ik wil wel een lekkere tandjesluier naar ze gooien?

2 likes

Wat de hel is een tandjesluier? :grimacing:

8 likes

Misschien even jezelf healen met wat witte jade in je foef <3

10 likes

Ik heb dit begrip laatst aan vrienden uitgelegd en ze stonden perplex

1 like

Wat bedoelen ze ook met dat kaartje met het varken?

2 likes

afbeelding

6 likes

Get your butt over here volgens mij
Echt grappig
:roll_eyes:

2 likes

Wat een verschrikking en super niet-origineel. Ik ben dit soort teksten sowieso echt spuugzat. Hoezo moeders altijd op een voetstuk zetten? Maar goed, dat is weer een andere discussie.

10 likes

Het is net als van die mensen die vroeger een nacht oversloegen en dan de hele dag gingen klagen dat ze zo moe waren zodat ze semi trots konden verkondigen dat ze een nacht niet hadden geslapen. Dude, jij vond het stoer om een nacht door te halen. Fine. Je vond dat cool. Dubieus, maar prima. Maar houd in godsnaam je muil er gewoon over en houd op de hele tijd bevestiging vragen over hoe cool dat wel niet is.

Zelfde met moeders die telkens moeten benadrukken dat ze eigenlijk superheroes zijn.

12 likes

sarah rebecca had toch haar eigen stylingsessies
zou iemand dat al ‘gekocht’ hebben :’)

Ik vind ‘if you are a mom you are a superhero’ ook wel een op z’n zachtst gezegd ongelukkige tekst. Ook fijn voor vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen.

51 likes

En niet iedere vrouw die moeder is, is daarmee ook meteen betrokken bijn haar kind. Ik vind zulke teksten gewoon dom en onorigineel (heel pinterest staat er vol mee zoals iemand al zei) en weer lekker makkelijk geld verdienen voor Wil en Tien. En ja ik heb ook een mening over vrouwen die dit soort kaarten kopen.

18 likes

Wtfffff sorry maar dit is klakkeloos overgenomen. Hoe onvernieuwend, ik zou me doodschamen

3 likes