Fake it till you make it. Ik ging stuk om zo’n foto met haar dochtertje waar Noor met zo’n full face aan makeup naast zit. Echt geen gezicht. Je ziet ook dat haar gezicht veel bruiner is dan de rest van haar lichaam. Maar #goals hoor!
Ja daarom is ze jaloers waarschijnlijk.
Was het geen grap?
Ben je je humor verloren daar in Nieuw Zeeland?
Het is daar later dan hier dus duurt even voordat het binnen komt.
Jaaa Joey is zo leuk! Ik hoop echt dat hij de 10k haalt in de zomer.
Jaaa lof hem. Normaal abboneer ik niet zo snel maar bij hem gun ik t hem echt. Zo lief hoe hij nederlands spreekt
Haha ik vatte het meer op als een grap (gezien je noor’s opmerking ook als jaloers kunt opvatten)
Wow ik kom er net achter dat Dee blijkbaar een tweelingzus heeft. Nooit geweten.
Dat vertellen ze inderdaad wekelijks, mijn favoriete gedeelte is ‘maar als iemand vreemd gaat ben je allebei fout want blijkbaar mist diegene dan iets in een relatie’.
Ik snap echt niet hoe je zo kan denken :’)
Ze zegt nergens dat ze het jammer vindt dat ze niet was uitgenodigd. Ik heb niks met haar met laten we wel met de juiste feiten komen
Jaa ik wil dit ook heel graag weten!!
Guts en gusto zag ik in de comments staan!
Vind dit altijd zo lui overkomen hè. ‘Ik heb geen zin dus laat iemand anders het maar doen.’
Doe geen moeite, het is een grote cringe met van dat semi-lievige gevit op en verbeter van elkaar. Ik blijf hun vibe creepy vinden; zij het brave/gewillige kindvrouwtje en zijn bijna hongerige blik?
En de eerste minuten gaan over dat hij er absoluut geen zin in heeft. Heel veel gezucht van hem. En een hele geirriteerde blik. Ik heb hem weggeklikt, want mijn hemel, ik viel bijna flauw door het vele draaien van mijn ogen.
Eens, maar als het evenement een thema heeft, zoals het Met gala, dan kun je misschien wel een outfit recyclen (of samenstellen uit eerder gedragen kledingstukken) die op zijn minst bij het thema passen.
Overigens had hij bij het Met gala volgens mij wel een nieuwe outfit aan, maar zag het eruit alsof hij het ook op Coachella had kunnen dragen, en was het dus niet in thema.
Dit is meer camp dan wat hij uiteindelijk op het Met aanhad…
Tja, de designer bepaalt ook natuurlijk.