Hahaha ik zie nu dat ik Gordon rampseyđ€Ł heb getypt, ben echt een ramp met typen op dit forum excuses. Ja die leftovers heb ik ook vandaag gekeken! Ik vond die van het avondeten wel raar joh, ik zou me daar als meisje (ja gaan we weer) daar zo achter in een pand wat niets van een restaurant wegheeft al niet zo prettig voelen en weggaan. Maar je moet die eens kijken waar hij 1 star rated mixers test vs. 5 star. En vooral de magnetron versie pahaha
Ik vind Nina echt een saaie doos die het van haar uiterlijk moet hebben.
Ze komt ook zo semi-geinteresseerd over. Weet niet of dat nou is om cool te doen of dat ze weet dat ze toch haar best niet hoeft te doen.
Misschien weet ze niet hoe dat moet, interesse in een ander tonen.
Weet iemand waar Ninaâs jurk van is?
Ik vind joeyjaq en zijn vlogs nog steeds leuk
Ik vind het jammer dat Negin Mirsalehi zoveel over reizen vlogt, want telkens iets over een vliegreis en dan een hotel is best saai. Met Romee Strijd haar reisvlogs eigenlijk hetzelfde. Ik mis toch een stukje âauthenthiekâ ofzo. Ze zijn altijd maar zo happy
Verder bij mij een vlogdroogte
Heh, ik heb net dat stuk gekeken dat Noor over Dee begint en ze zegt âze doet dat moeder dingâ. Heb daarna nog terug gescrold maar ze zegt het dus echt, wtf is dat?
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn net als ik:
Goede reactie inderdaad! Denk ook dat ze daar zeker gelijk in heeft.
Jezus wat nep âleuke uitzending meidenâ sure
Eigenlijk denkt ze gewoon âfuck you bitchessssss, jullie zijn gewoon jaloers op mijn 1.3 miljoen volgers. â
Ik vind zowel Noor als Nina van die meiden waar je vroeger bang voor was op de middelbare school. Dee is veel toegankelijker. Noor is gewoon jaloers.
Ben je jaloers ofzo?
Fake it till you make it. Ik ging stuk om zoân foto met haar dochtertje waar Noor met zoân full face aan makeup naast zit. Echt geen gezicht. Je ziet ook dat haar gezicht veel bruiner is dan de rest van haar lichaam. Maar #goals hoor!
Ja daarom is ze jaloers waarschijnlijk.
Was het geen grap?
Ben je je humor verloren daar in Nieuw Zeeland?
Het is daar later dan hier dus duurt even voordat het binnen komt.
Jaaa Joey is zo leuk! Ik hoop echt dat hij de 10k haalt in de zomer.
Jaaa lof hem. Normaal abboneer ik niet zo snel maar bij hem gun ik t hem echt. Zo lief hoe hij nederlands spreekt
Haha ik vatte het meer op als een grap (gezien je noorâs opmerking ook als jaloers kunt opvatten)