Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Wow ik kom er net achter dat Dee blijkbaar een tweelingzus heeft. Nooit geweten.

2 likes

Dat vertellen ze inderdaad wekelijks, mijn favoriete gedeelte is ‘maar als iemand vreemd gaat ben je allebei fout want blijkbaar mist diegene dan iets in een relatie’.
Ik snap echt niet hoe je zo kan denken :’)

4 likes

Ze zegt nergens dat ze het jammer vindt dat ze niet was uitgenodigd. Ik heb niks met haar met laten we wel met de juiste feiten komen :grimacing:

Jaa ik wil dit ook heel graag weten!!

Guts en gusto zag ik in de comments staan!

1 like

Vind dit altijd zo lui overkomen hè. ‘Ik heb geen zin dus laat iemand anders het maar doen.’

9 likes

Doe geen moeite, het is een grote cringe met van dat semi-lievige gevit op en verbeter van elkaar. Ik blijf hun vibe creepy vinden; zij het brave/gewillige kindvrouwtje en zijn bijna hongerige blik?

5 likes

En de eerste minuten gaan over dat hij er absoluut geen zin in heeft. Heel veel gezucht van hem. En een hele geirriteerde blik. Ik heb hem weggeklikt, want mijn hemel, ik viel bijna flauw door het vele draaien van mijn ogen.

3 likes

Eens, maar als het evenement een thema heeft, zoals het Met gala, dan kun je misschien wel een outfit recyclen (of samenstellen uit eerder gedragen kledingstukken) die op zijn minst bij het thema passen.
Overigens had hij bij het Met gala volgens mij wel een nieuwe outfit aan, maar zag het eruit alsof hij het ook op Coachella had kunnen dragen, en was het dus niet in thema.

1 like

You’re welcome.

5 likes

Dit is meer camp dan wat hij uiteindelijk op het Met aanhad…

16 likes

Tja, de designer bepaalt ook natuurlijk.

1 like

Ik denk het wel :sob:

wow die reacties op die post van Negin. Ben het er zooo mee eens. Fijn dat mensen eens uitspreken ipv te kontlikken onder al die fotos.

‘‘Influencers!:joy::joy::joy: Get a real job. Make a real difference in the world. Please don’t get philosophical, that’s not what you guys are for, just show the next useless “luxury” good for nothing Chanel bag, which the money wasted on can provide water or food for a year for an entire village in many parts of this world. Met Gala, Mars, who really cares where the “influencers” attend. You are an imaginary eye rest when real people are done with real life problems at the end of the day and if you disappear someday, no one is gonna care and you have left no real mark. Sorry.’’

DIT DUS .

44 likes

Vind het eigenlijk best naar dat influencers zo’n bak kritiek over zich heen krijgen dat het geen volwaardige baan is terwijl er zat andere beroepen zijn die niet direct nuttig zijn of waar enorm veel geld aan wordt verdiend wat ook aan betere dingen kan worden besteed. Niet dat mensen medelijden moeten hebben met influencers hoor, maar deze enorme kritiek vind ik zelf niet nodig.

9 likes

Welke beroepen zijn volgens jou niet nuttig dan?

Ze plaatsen zichzelf in een slachtofferrol. Alsof ze achtergesteld worden. Dan moet je ook niet klagen als je daar kritiek op krijgt. Met je gratis kleding/tassen/snoepreisjes. Deze zogenaamde baan biedt meer voordelen dan nadelen. Dat kunnen de meeste mensen die werken niet zeggen.

42 likes

Bijvoorbeeld voetballers, modellen, dat soort beroepen. Die mensen zullen zeker hard werken maar de aarde vergaat niet als die beroepen ophouden. Vind dat hetzelfde geldt voor influencers.

7 likes

Het gaat mij er ook meer om dat ik het idee heb dat andere “nutteloze” beroepen een stuk minder kritiek krijgen dan influencers. Hoewel ik zeker niet vind dat influencers achtergesteld worden of zielig zijn haha dat gaat te ver.

2 likes

Maar die mensen klagen ook niet zo. Dat is het verschil. Ik zie influencers vooral kritiek krijgen als ze zichzelf oh zo zielig vinden want geen ~erkenning~.

9 likes