Oh ja dat vind ik ook wel inderdaad, maar ik vind modellen en influencers wel in dezelfde categorie vallen
Voetballers en modellen krijgen net zo goed kritiek, maar we zitten hier nou eenmaal in het youtubers/-bloggerstopic, dus gaat de kritiek hier over influencers.
En @Lula verwijst volgens mij naar de opmerkingen van James Charles dat influencers door zijn aanwezigheid op het Met gala eindelijk zogenaamd welverdiende erkenning kregen, wat natuurlijk complete bullshit is.
Hmm dat vind ik lastig, want ik houd echt niet van zielig doen maar tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat als mensen hetgeen waar jij je geld mee verdient constant nutteloos/geen beroep/ga wat doen met je leven noemen, je jezelf op een gegeven moment wel gaat verdedigen.
Nou, als ik zoals die Negin miljoenen binnen zou harken, zou ik denken:
Maar blijkbaar geeft een uitnodiging voor een MET bal je pas echt bestaansrecht.
ik zag ook nog deze opmerking onder de post van Negin daar over, was ik het ook erg mee eens.
ââYou actually wrote novel long caption about ânot beeing privilegedâ in what you do as an âinfluencerâ. And yet you were at every event which happened in fashion industry lately. Isnât that enough or you want a MET GALA to prove you made it in life. At the end there is probably reason why Anna Wintour didnât invite you. Plus you tagged James Charles, girl donât go there is you are smart enough. He is down. Bye sister.ââ
En nu ik toch bezig ben; waar willen ze nou precies erkenning voor? Dat ze erbij lopen als een levende reclamezuil? Dat ze jonge mensen het idee geven dat je 10x per jaar op vakantie moet?
Wow, mooi bilwerkje wel hoor
Maar van wie willen ze erkenning? Door de modewereld worden ze in ieder geval wel serieus genomen. Ze zitten front row bij alle mode shows? Kim Kardashian (eigenlijk de og influencer) is op de cover van Vogue geweest. Lilly Singh (Superwoman) heeft een eigen talkshow op tv gekregen.
âFoef is al de hele dag aan het editenâ zegt Mascha in een van de laatste vlogs. En dan maakt ie dus dit soort schijt. Knap hoor, Foefje. Heeeel knap.
Urgh ik kan gewoon niet lang luisteren naar dat engelse gebral. Plus het inslikken van halve woorden, en het ânonchalant en coolâ willen overkomen⊠Max daarentegen heeft wel een fijne engelse uitspraak vind ik
Max lijkt hier een beetje op Carlo Boszhard
Can not unsee nowâŠ
Nee nee nee nee nee nee nee, je verpest nu niet onze Telekidsheld hoor!!!
Haha zei niet iemand hier vorige week nog dat Sarah Rebecca zoveel shoplogs maakt (en ĂŒberhaupt zoveel kleding koopt)?
Nog geen week later en ze heeft wéér een shoplog
Ze koopt inderdaad niet alles. Maar dat neemt niet weg dat ze heel vaak kleding koopt en shoplogs opneemt.
Edit: ik ben nu aan het eind van het filmpje en ze zegt: âIk had me voorgenomen niet heel veel te kopen, maar het is toch behoorlijk veel geworden, maar ik heb geen zin om me daarvoor te verantwoordenâ.
Oké, duidelijk
Gatver ik wist niet dat mensen bikinibroekjes gingen passen
Huh hoe is dit een reactie op mijn post over Sarahâs shoplog?
Alles voor de hoeveelheid views. Shoplogs worden het beste bekeken op YT. De winkel maakt niet uit.
Ja, maar als iedereen het aantrekt met die hygiëne strips dan is het toch uiteindelijk hetzelfde als zonder haha?
Natuurlijk waarom niet? Is toch algemene kennis dat je die gewoon past met je eigen broekje eronder?