Nee nee nee nee nee nee nee, je verpest nu niet onze Telekidsheld hoor!!!
Haha zei niet iemand hier vorige week nog dat Sarah Rebecca zoveel shoplogs maakt (en überhaupt zoveel kleding koopt)?
Nog geen week later en ze heeft wéér een shoplog
Ze koopt inderdaad niet alles. Maar dat neemt niet weg dat ze heel vaak kleding koopt en shoplogs opneemt.
Edit: ik ben nu aan het eind van het filmpje en ze zegt: ‘Ik had me voorgenomen niet heel veel te kopen, maar het is toch behoorlijk veel geworden, maar ik heb geen zin om me daarvoor te verantwoorden’.
Oké, duidelijk
Gatver ik wist niet dat mensen bikinibroekjes gingen passen
Huh hoe is dit een reactie op mijn post over Sarah’s shoplog?
Alles voor de hoeveelheid views. Shoplogs worden het beste bekeken op YT. De winkel maakt niet uit.
Ja, maar als iedereen het aantrekt met die hygiëne strips dan is het toch uiteindelijk hetzelfde als zonder haha?
Natuurlijk waarom niet? Is toch algemene kennis dat je die gewoon past met je eigen broekje eronder?
Dit ja. Zijn er echt mensen die in hun blote reet in zo’n broekje stappen om te passen
Oke waarschijnlijk ligt dit 100% aan mij met mijn hypochondrie hahah
Ik maak ff een polletje aan hoor.
Naja je string is niet een muur die natuurlijk helemaal beschermt tegen ziektes/schimmels? Het is natuurlijk maar stof. Dus ik zou dat niet durven met als angst iets op te lopen, snap je de connectie met hypochondrie?
Dat dacht ik ook! Dat je dingen verzon om jezelf op die manier ziek ‘te praten’ als het ware!
@Jetlag @HvO Kan beide kanten op, het is wat breder dan inderdaad mensen vaak denken! Ik heb heel vaak ‘gegronde’ zorgen. Heel veel andere mensen hebben ook deze ‘vorm’. Dus dan maak ik me zorgen om dit soort dingen, omdat het in de praktijk dus eigenlijk wel mogelijk is. Of dat als ik eens een symptoom dat wat vager is zoals keelpijn ik niet denk dat ik verkouden word oid, maar juist aan keelkanker (omdat ik rookte). Dus vandaar mijn reactie hierop als ‘oh zal wel aan mij liggen met mn hypochondrie’
Volwassen mensen die naar de Primark gaan snap ik écht niet
Vaak mag het broekje niet mee in de paskamer toch?
Tja als je een spijkerbroek past is t hetzelfde verhaal toch? Zit er ook alleen een onderbroek tussen
@Lula kun je de poll nog uitbreiden? Hoeveel mensen passen jeans zonder onderbroek
Denk minder dan badspul dus vind ik wel een verschil. Vind het allebei vreselijk om te passen trouwens ook al zit niemand met zijn blote bil erin
Nee dan zijn de resultaten weg. Open een poll zou ik zeggen