De tas is denk ik van Loewe! Bij de Bijenkorf op de site staan meerdere modellen. Ook met konijntjes. Alleen €999…
Die tas doet me echt denken aan een grote olifant in de schoenenwinkel waar je als kind op kon wippen. Precies die kleuren ook.
Idd! Zei het net tegen mijn moeder, big business!
Zou het broodfonds dat betaald hebben?
Ik weet dat we van marijke niet meer over haar haar mogen zeiken (ze had het toch eens over EGF met max in een video?), maar… dat haar!! Zo lafjes gekruld en dan zo’n stijl plakkaat in haar nek… nee.
Ik zat ff de vlog van Wil en Tien te kijken en ineens vertelt tien dat ze een couscous salade van wil heeft gekregen die suuuperlekker is dus ze gaat even heel onopvallend op zoek in de keuken Oooo jaaaa hiermee, een of ander product van Calvé
Feels like sluikspon to me maar ik kon niks vinden in de beschrijving. Zou het dan toch oprecht zijn?
Oh joh, maakt toch niks uit want het gros had hun doel na dag 1 al bereikt.
Ik heb blijkbaar iets gemist, maar wat is er met Vera?
Ah oké! Zal die video eens bekijken… sneu voor haar
Haha wow! Even een goed voorbeeld van je volgers voor de gek houden. Moderosa met haar nieuwe bikinilijn. Al die bikini’s komen letterlijk van Ali express maar worden voor 35/40 euro verkocht
Omdat ik ze herken. Ik heb die witte en die oranje achtige zelf ook.
En als je op foto’s zoekt dan krijg je ook precies die bikini’s

Maar goed zolang influencers maar niet zeggen dat ze die producten dan zelf hebben ontworpen etc., is er niks aan de hand. Consumenten mogen ook wel gewoon wat kritischer worden.
Ik vind het inderdaad ook echt too much de laatste tijd. 1738 stories met die haarbanden. Denk erover haar te ontvolgen. Jammer want vond haar een leuke influencer/vlogger!
Volgens mij hebben die insta cursussen live sessies, Cynthia heeft vast geprobeerd dat drie maanden van te voren al op te nemen maar da ken gewoon niet
Ik ben even heel nieuwsgierig: kun je die vibe uitleggen?
Ik vind een bikini van Ali express kwaliteit verkopen voor 40 euro echt niet oké
Ik snap het. Er hangt een beetje een air om haar heen, waarschijnlijk. Jammer wel!
Ben aan het teruglezen hier dus sorry voor de late reactie, maar ik vind hem op een jonge Bieber lijken!
Ja alleen het ding is dat hij ouder is dan Justin Bieber ze lijken idd wel wat op elkaar.