Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Naar Roosmarijn Koster kijk ik altijd. Bald and Bankrupt kijk sinds kort (thanks @Zemraluani!).

En verder… kijk ik af en toe naar Use Less, Brad Mondo, Vet Gezellig en Pixiwoo. En heel veel wat je er al tussen hebt staan :stuck_out_tongue:

2 likes

In een hele andere categorie: plush time wins! Is een stel dat naar arcades gaat en ook crazy russian hacker vind ik geweldig

2 likes

Ik vind The Sorry Girls (hun DIY kanaal, maar ze vloggen ook) heel erg leuk!

3 likes

Wil je Nederlandse of ook Engelstalige? Ik doe even wat random (creatieve?) accounts die ik volg:

Safiya Nygaard
Chloe Rose Art
Monica Geuze
Tesselate (mocht je sims spelen)
Sierra Schultzzie
Jaimie Li
CreaChick
NikkiPhilippi
Joëlle Witschge
Dulce Candy

Misschien zit er iets bij?

2 likes

Kijk voornamelijk Nederlandstalig maar Engelstalig is ook prima. Thanks, zal eens kijken of er wat tussen zit

Schaamteloze promotie voor dit topic. Zet ze daar in, zoekt makkelijker terug voor anderen dan in dit topic waar het altijd over 459 dingen tegelijk gaat.

6 likes

Oh super, thanks!

1 like

Ik heb hun door jou ontdekt en ben echt fan!

1 like

Ja ik ook! Ik heb echt al super veel video’s van ze teruggekeken, echt leuk dat ik ze nu pas ontdekt heb haha. Daardoor is er nog veel content.

1 like

Ik vind Kiara Madisen leuk om te volgen, ze is een Amerikaanse college / lifestyle youtuber!

Blair Walnuts maakt video’s over van alles en nogwat, ze is heel grappig vind ik haha

Highcarb Hannah, gaat wel over eten

Romee Strijd (lekkere ver van je bed show, maar soms wel leuk)

Lilylike, ik vind sommige van haar video’s iets te overstyled/pinterest perfect, maar haar praatvideo’s en oude vlogs/video’s over haar studie enzo zijn wel leuk!

Krijg ineens die vriendin van Lotte bij m’n aanbevolen videos te zien, maar zij upload dus echt vlogs van een uur?
17
Daar zit toch niemand op te wachten? Hoe interessant is haar leven dan wel niet

9 likes

JA omg ik geniet hier zo van, ben ook eindelijk gewend aan haar stem

Hahah dat is inderdaad een proces!! Maar daarna is het geweldig! Kijk je ook plush time vlogs? Ik vind die vakanties zo leuk om te kijken

Ik trek Teske niet. Vond haar nieuwe vlogs wel oké maar nu ben ik er weer klaar mee. Leuk dat ze een dierenvriend is maar ze doet wel heel overdreven. Ze heeft last van mieren in haar huis en ze gaat ze allemaal met een papiertje maar buiten brengen… Niet dat ik zeg dat je al die beesten maar moet vermoorden maar come on.

13 likes

Je moet ze niet allemaal vermoorden maar naar buiten met een papiertje is ook niet goed?

6 likes

Nou er zijn toch ook wel efficiëntere manieren lijkt me, ging me er meer om dat ze zei daar het grootste gedeelte van de dag mee bezig te zijn geweest. Het waren er niet een paar ofzo. Verder moet ze het lekker zelf weten natuurlijk.

1 like

En vooral dat ze zichzelf daarmee zo profileert… kijk mij een fantastische dierenvriend zijn die daar zoveel voor op offert.

Sorry, heb een beetje special snowflake allergie :speak_no_evil:

23 likes

Ik vind het juist leuk dat Teske zo omgaat met alle dieren. Sowieso leuk dat ze weer meer video’s maakt, zijn de enige die ik nog leuk vind om te kijken.

12 likes

Ja ik vind het ook leuk van haar. Gewoon lief en leuk.

9 likes

Nouja consequent? ze maakt muggen wel dood hoor!!

2 likes