Stel je persoonlijke vraag #12

Haha ok, dan kom ik op heel weinig!

1 like

Ook naar aanleiding van de discussie in het andere topic:

Wie kus jij wel eens op de mond?

  • partner
  • moeder
  • vader
  • zus(je)
  • broer(tje)
  • nichtje (kind van broer/zus)
  • neefje (kind van broer/zus)
  • tante
  • oom
  • nichtje (kind van oom/tante)
  • neefje (kind van oom/tante)
  • oma
  • opa
  • goede vriendin
  • goede vriend
  • gewone vriendin
  • gewone vriend
  • kennis
  • anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Mijn anders, namelijkā€¦ is mijn stiefvader overigens. Die hoort gewoon bij mijn gezin en ik kus iedereen in mijn gezin sowieso op de mond. De vriendin van mijn vader dan weer niet, maar die is (relatief) ook nog niet zo lang in mijn leven, daar heb ik een heel andere band mee dan met mijn stiefvader.

Zeg kan iemand er dan ook even bij vermelden waar deze spannende zoendiscussie gaande is? I want the tea

2 likes

Anders: zoontje

6 likes

Hier, vanaf post 3576 (edit: had de laatste post genomen, niet die waar de discussie begon)

Oh ja, sorry! Teveel vanuit mezelf gedacht, kinderen waren niet eens in me opgekomenā€¦ :grimacing:

2 likes

Anders: dochtertje.
Maar eigenlijk geef ik haar t meest kusjes op wang of voorhoofd . Soms valt ze mij aan en dan kan ik niet anders dan kussen op haar mond haha

2 likes

Ik heb sinds kort nieuwe dr Martens, de Jadon.

Alleen kijken mijn voeten echt enorm. En ik vind dat ik dus echt grote stampers heb voor mijn lengte (maat 39, lengte 163). Dus ik vroeg mij af, hoelang zijn jullie en welke schoenmaat hebben jullie?

Ergste vond ik altijd als iemand met een minipuistje tegen mij zei: ohh wat erg moet je mijn grote puist zien joh, terwijl ik dan daarnaast zat met hele gezicht vol ontstekingen :cry:

1 like

176 en maat 40

@kika mijn dochter ook

1 like

179, maat 40/41 (soms 39)

175 en maat 41.

Jaaa maar hoe moet ik hem opstellen?

1.68 en 39.

@luzarl @taken @vuilnisglitter @gatta @lemongrab en reacties per DM + de poll
Bedankt voor het meedenken :orange_heart:

Kunnen de mensen met 10 euro per maand me even vertellen welk abonnement ze bij welke provider hebben? :sweat_smile:

5 likes

Simpel!

1 like


Wie zal de eerste snowflake zijn?

3 likes

Ook Simpel (specifiek van Vodafone naar hun overgestapt paar jaar terug omdat zij de goedkoopste zijn)

1 like

Ik vind het soms leuk om iets te stemmen wat totaal niet past, als ik de optie grappig/uitzonderlijk vind. Zoals die ik heb geen telefoon /toilet eerder vandaag. Had toen niet gedacht dat ik enige was die dat had gestemd, dat zie ik namelijk van te voren niet.

2 likes