Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ben het met je eens maar je doet nu net of haar kledingkeuze wel respectloos is naar de docent? :stuck_out_tongue:

4 likes

Deze outfit is me lefe

Edit: en tegenwoordig met panter scrunchie

2 likes

16 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Ik smelt echt acuut als ik buitenlanders Nederlands hoor spreken. Ik vind dat zo leuk, als iemand zo zn best doet. En die accenten, love it. Alex vandaag in Bonnie’s vlog :heart_eyes:

Ik werkte ergens waar een Syrische meneer langskwam en die heette Hema van zn achternaam. En hij zei dat en ik: ohja Hema? En hij, glunderend: Ja echt Hema! Nou mij kon je opvegen.

122 likes

Hahaha ik ben ook steeds confuus met de avatarkleuren! Gister las ik iets en dacht: eh dat heb ik nooit geschreven. Nee dat was ik dus ook niet. @Shaaar

3 likes

Oké als iedereen even wacht, kan ik dit offtopic geouwehoer even verplaatsen.

Edit: zo, kletsen over wat te dragen tijdens je colleges, kan in het studietopic.

8 likes

Yes!

1 like

Haha, die interviewster probeert zo oneindig veel oogcontact te maken dat het lijkt alsof ze de geïnterviewde de hele tijd probeert te verleiden.

Schattig wel.

2 likes

Als ze dat vragen zal het vast een compliment zijn toch? :smile:

Naar zoveel mogelijk Fendi, Fendi, Fendi!

7 likes

Ja, dit is een beetje mijn manier van ramptoerist zijn… Ik vind alles over politie en ambulances etc. heel interessant. Maar ik vind hem wel ongemakkelijk soms, vooral als hij met collega’s praat en niet uit zijn woorden komt. En hij werkt nu in het gebied waar ik vandaan kom, dus vind het heel leuk om beelden te zien op plekken die ik herken

2 likes

Omggggg sowieso dat ik die video’s ga kijken. Heb niks met die tijgers maar tweeling :heartbeat:

5 likes

Kwam hier heen om het te plaatsen. Vind het ook zo leuk voor haar, terwijl ik haar al een tijdje niet meer volg.

6 likes

Huh ik volg haar al een tijdje niet meer maar ik vind haar zo anders dan ik me herinner. Alternatiever ofzo?

Ja, ik snap wat je bedoelt! Volgens mij is ze dat ook meer geworden o.a. door haar vriend. Ze gingen ook naar een nudisten camping op aanraden van hem, niet dat dat perse alternatiever is, maar krijg ook meer die vibe van haar inderdaad.

1 like

Ik keek net op de insta van haar vriend. Wat een aantrekkelijke man😱

10 likes

Jaaaa ik vind het ook zooo leuk! Had al wel het vermoeden, maar een tweeling?! Holy shit! Echt super leuk!

ik weet niet wat het is, maar de originele versie heeft zo’n hypnotiserende werking op me! geen ASMR maar weer wat anders.

1 like

Wauw, daar wil je toch 10 kinderen van

7 likes

Die aankondiging van Elise herinnerde me er wel aan dat ik te verpest ben door al die spon en onzinverhalen op Instagram. Ik was bij de zin “ik ben zwanger” nog achterdochtig dat het zou uitlopen in iets van: dussss “we gaan een hondje adopteren en de hondenmoeder is nu zwanger” (o.i.d.)

Gelukkig was het niet zo. :grimacing: Zo leuk, meteen geabonneerd op haar eigen kanaal!!

2 likes