Ja ik. En ik vind het nogal heftig I guess…
Dit idd: in die shoplog heeft ze al 3 of 4 tussenjassen gekocht? Dan ga je 50 kledingstukken totaal nooit redden hoor
Het is lastig, wamt wat ze doet is natuurlijk al hartstikke goed (tweedehands en eerlijke/duurzame merken kopen), maar ze consumeert nog steeds zovéél. En die enorme consumptie is in beginsel onderdeel van de fast fashion problematiek.
Maar ook… haal jezelf geen shit op de hals door te beweren dat je ‘maar’ 50 kledingstukken hebt, als het obviously niet zo is. Ze had beter eerlijk kunnen zijn en zeggen dat dat wel een doel is ofzo
Om hier nog even lekker op door te gaan; ook die redenatie bij veel kledingstukken; ja dat roze blousje is m’n favoriete kledingstuk en nu wil ik er nog een die erop lijkt, maar dan in het blauw. Dat is toch totaal geen insteek voor een duurzame consumeerder.
Overigens vond ik die groene pyjama broek vreselijk, maar dat heeft meer met smaak te maken.
Sorry, ik ben heel laat met reageren maar wat is er dan mis met Hilfiger? Als ik google vind ik wel dat er inderdaad een roddel was i.v.m. een uitspraak bij Oprah, maar zou al lang vals bewezen zijn. Of mis ik nog iets?
Lijkt me wel kut om valselijk beschuldigd te worden van dat soort verschrikkelijke uitspraken. Aangezien Oprah zelf bevestigd heeft dat hij nooit bij haar in de show gezeten heeft lijkt me dat wel aannemelijk. Maar oké, verder begrijp ik je punt wel hoor!
Vanavond begint jachtseizoen weer voor de liefhebbers!
Haha Laura Brijde wacht al 2,5 maand op de planner die ze van Cynthia zou krijgen : https://youtu.be/-eXP_25sxSE rond 16:19.
Lekker gepland van Cynthia😅. Dat ze dan ook zegt ik ga er achteraan (oid). Als iemand al zo lang wacht dan pak je toch een planner uit je voorraad (neem aan dat je altijd wel een aantal extra’s hebt liggen eigenlijk? Maar dat vul ik in) en stuur je hem meteen op? Laura is ook een vlogger/ influencer en dit is niet echt reclame.
Maar inderdaad ze had hem ook in NL kunnen kopen. Echter als iemand zegt ik stuur hem naar je op ga je dat ook niet doen dan heb je hem dubbel.
Yasss ik kijk!
Leuke eerste aflevering! Een keer geen helikopters.
Die droogheid van Bram maakt het ook extra leuk
Spoiler!!!
Echt he. Jachtseizoen heeft ook een eigen topic:
https://www.forumfeminarum.nl/t/stuktv-jachtseizoen/6251/147
Ik ging weer stuk om (het hoofd van) Nick in de vega video van bonnie. Dat bonnie dan een cijfer geeft voor die smullersburger en dat hij dan zo’n hoofd trekt en zegt “zoo gekkigheid” rond de 10 min
Nouuuu nu ben ik wel benieuwd of het Bram lukt zeg.
Summary
haha heb het zelf niet gezien nog, maar 't is wel makkelijk een bepaalde kant op te interpreteren. kan gebeuren!
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar wat is er met Hilfiger dan?
Ah oke! Thanks voor het ophelderen
Dat is vaak bij mensen die niet lang genoeg die compressie bh’s dragen na de operatie volgens mij!
Het heeft ook met de vorm van je eigen borst te maken, hoe breed ze van nature zijn, hoever ze van nature uit elkaar staan etc. Met een implantaat komen de niet perse dichter bij elkaar.
Met de postoperatieve bh heeft het weinig te maken, met alleen een vergroting mag je snachts al vrij snel zonder en na 2 weken oid overdag ook.
Bij vergroting+lift moet je de bh langer dragen… al stelt die bh ook weinig voor qua steun haha!