Helder. Ben het met je eens.
Het is wel jammer dat het zo moet hoor, ik kan soms echt flink balen van de consequenties die dit social media tijdperk met zich meebrengen.
Ik vind het zeg maar jammer dat het nodig is om zulke (in mijn ogen vreemde) censuur toe te passen. Maar ik snap dat het nodig is.
Jaa heel gek. Het voelt gewoon eigenlijk een soort fout om het te zien als het zich toevallig zo voor doet, terwijl ik er helemaal niet eens stil bij wil staan.
Ik las eerst je bovenstaande post vol goede moed, ik dacht go Monica op naar een minimalistischer leven
Maar ze heeft hem dus geruild voor een andere
Ja maar jij bent dan ook niet de persoon die te vermijden is in het bekijken van naakte baby’s. Ik denk niet dat het beter is dat we er niet aan denken dat dit soort dingen (pedo’s die geilen op baby’s, deze foto’s verspreiden etc.) gebeuren, hoe ziek het ook is. De realiteit is helaas dat het gebeurt en dat het mede wordt mogelijk gemaakt doordat ouders deze foto’s verspreiden. Natuurlijk mag het niet en zijn de ouders niet de schuldigen, maar we moeten wel bewust zijn van de realiteit en er best ook zo naar handelen.
Ik lees net cynthia haar weekoverzicht maar vind het zooo krom dat ze dan zo enthousiast is over haar weekend zonder plannen: “Niks. Doen waar ik zin in heb. Nu heb ik meestal wel één ‘ik-hoef-niks-dag’ in de week, maar nu had ik er twee”
Terwijl als je naar haar weekoverzichten kijkt je ziet dat er elke week vrij veel dagdelen zijn waarin ze doet waar ze zelf zin in heeft.
Het verschil zit hem in dat een baby er niet voor kiest om zo met de wereld gedeeld te worden. Iemand met een kort rokje kiest er zelf voor om deze te dragen en om hier eventueel een foto of video van te delen.
Maar als je bijv een vlogger bent die op een terras zit en je filmt uitgebreid iemand die een kort rokje rondloopt zonder dat die persoon toestemming heeft gegeven, dan is het niet oké.
Ik vind het een leuk idee maar vond dat ook best stom inderdaad. Denk dat het leuker zou zijn als hij het budget gewoon keer 7 voor de hele week gebruikt, in plaats van nu echt per dag maximaal 5,50 uit te geven. Hij gaf wel aan dat hij misschien meer budgetvideo’s wil maken dus hopelijk zijn ze dan leuker.
Vandaag legt Jessie uit wat ze allemaal gaan doen in haar gezicht. Ze verlagen haar haargrens (snap niet waarom maar soit), ze heeft een soort vooruitstekend bot op haar voorhoofd dat platter word gemaakt, haar wenkbrauwen worden gelift en haar kin wordt puntiger gemaakt.
Echt zo heftig en dapper dat je dat aandurft. En dat je dat moet doormaken om je een beetje jezelf te kunnen voelen. Ik vind dat zo intens.
Ik vind een dagdeel vrij hebben heel anders voelen dan een hele dag echt helemaal geen verplichtingen hebben, dus ik snap wel wat ze bedoelt.
Ik heb net ook de video gekeken. Heel intens ja. Het maakte me echt een beetje verdrietig dat ze zegt haar gezicht echt lelijk te vinden. Wat een hel moet zij doorheen om eindelijk jezelf te kunnen zijn.
Ik vraag mij wel af in hoeverre ingrepen haar meer zichzelf laten zijn. Wanneer is het genoeg? En aan welke eisen moet je voldoen?
Kijkt iemand de serie Toon op netflix? Ik vind die dude echt net Alwin!
Zeker! Superleuke stad. Ik kan je wel wat tips sturen als je pm stuurt met wat voor dingen je leuk vindt!
Ik denk dat je daar niet over kunt en ook niet moet willen oordelen als je seksuele identiteit overeenkomt met het geslacht waarmee je geboren bent. Hoewel ik je vraag wel snap hoor, want wanneer is iets onderdeel van de transitie en wanneer is iets gewoon jezelf mooier maken, maar ik denk dus niet dat een cisgender persoon daar antwoord op moet geven.
*(overigens bedoel ik met ‘je’ niet jij maar gewoon men.)
Jaa ik moest daar ook gelijk aan denken! Echt die houding en uiterlijk en manier van praten.
Precies mijn gedachte. Ze is niet de enige die schrikt en ongelukkig wordt van het spiegelbeeld op een telefoon. Incluus mijzelf
Snap er ook niks van. Vind het eerlijk gezegd jammer dat Alice er zoveel aandacht aan besteed dat heeft ze niet nodig
Ah wat superlief. Ik PM je!
Huh Alice zei toch in de video van vandaag dat Jessie de beelden kwijt was?
Ohh dan heb ik dat gemist