Ja, gewoon alles eigenlijk.
Alleen behalve het feit dat 'ie het niet is dan. Haha!
Ik had nooit gedacht dat jessie zo ontevreden was over haar uiterlijk. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet over een tijdje, hoop dat ze er blij mee is.
Haha “Rob Geuze Kinderen” Eerste keer dat ik dit buiten het forum tegen kom.
- Het is Geus en 2. Ik vraag me af wat andere mensen denken als ze dit lezen
Dit is echt iets wat we alleen hier kennen toch?
Post zij ook mee trouwens?
Waar heeft ze het verder over?
Ja, zij zit hier ook! Wel niet in dit topic denk ik.
kinderen van Rob en Monica het moet niet gekker worden
Dat ze alleen in een bar zat om wat tijd te overbruggen en dat ze had verwacht dat iedereen dat zou doorhebben ofzo. Maar in werkelijkheid is iedereen met zichzelf bezig en zat ze gewoon tussen verschillende mensen in een bar.
edit: precies wat ze zegt in deze tweet dus maar ze heeft er een hele serie tweets over gemaakt.
Wat is hierin de geestelijke stoornis?
Maar ik vraag me af waarom zij een hartegrensverlaging wil. Volg haar niet, maar in foto’s valt me juist actief op dat ze een heel klein voorhoofd heeft al.
Wat een nare reactie.
Jaa zij post heel actief mee. Ik denk ook dat de meesten haar wel bij naam kennen door haar blog, maar voor het geval ze niet ge-out wil worden zal ik haar niet taggen.
En haha het gebeurt toch wel vaker dat forumtaal uitlekt, zoals ‘mijn cavia is doder’
Maar die uitspraak is ook gewoon bekend buiten het forum, komt niet hier vandaan.
In haar video laat ze zien dat ze haar haar best wat naar voren laat hangen. Ze doet haar haar in die video naar achteren en dan is wel te zien dat de grens wat naar achteren zit
Zo dacht een vriendin van mij dat ‘kotsen in je hart’ een echte uitspraak was, ze wist niet dat het van het EGF kwam :’)
Ik vind het altijd zo leuk om Thomas en Rutger tegen te komen met Paco. Vanmorgen liepen ze voorbij en Paco is zo’n vrolijk hondje! Vind Thomas ook een lekkerding dus als ze langslopen is mijn dag weer goed
Net de nieuwe vlog van Bonnie gekeken, heel fijn dat ze ook gewoon laat zien dat zij ook wel eens niet lekker in haar vel zit en niet alles zo positief laat blijken.
Mee eens, maar wel jammer dat het meteen in de titel staat inclusief zielige thumbnail, als ze zelf zegt dat ze geen medelijden wil/zielig wil doen maar een realistisch beeld wil geven. Ik vind dit dan toch clickbait.
Hmm ja, snap ergens wel dat dat zo overkomt. Maar het is zeker geen clickbait, want ze zit oprecht niet lekker in haar vel en benoemd het ook meteen. Het zou pas clickbait zijn als het helemaal niet in haar vlog voor zou komen. Alleen door haar thumbnail is het gewoon ietsje meer ‘‘overdreven’’ gemaakt haha
Weg.
Zag net dat anderen haar expres niet taggen, dan zal ik dat ook maar niet doen.
@tuula kom die shine nu is even pakken
(uit betrouwbare bron weet ik dat ze die tags niet erg vindt )