Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Houseofcb

1 like

SAME!

Oh echt ik dacht juist dat ze flink aan de zuip was tijdens dat reisje!

Ja, dacht ik ook!

Ik vind Bonnie over het algemeen heel leuk, maar ik begrijp echt niet waarom zij (en veel youtubers) het prima vindt dat vreemden de hele tijd in beeld zijn. Lijkt mij zelf echt niet fijn, gewoon vol herkenbaar in een youtubevideo van een ander? In haar nieuwste vlog lijkt ze bij dat café gewoon de camera ergens neergezet te hebben voor een langere periode en daar stukjes uitgepakt/doorgespoeld, terwijl de mensen om haar heen dus heel die tijd ook gefilmd worden. Kan dat ze die mensen om toestemming heeft gevraagd hoor, maar lijkt me onwaarschijnlijk haha

3 likes

Hier zou ik zo geen zin in hebben haha, zo met je smoel in beeld.

hahah oh shit nouja ik zit blijkbaar al teveel in een FF bubbel :joy:

1 like

Wat zonde dat haar, ze heeft zo’n mooie kleur van zichzelf (die ook veel beter bij haar huidskleur past vind ik)! Maar vind haar nog steeds prachtig.

Ik ben die docu Mijn dochter de vlogger aan het kijken en ik ben echt in shock. Die ouders zijn stuk voor stuk knettergek :upside_down_face:
Dieptepunt tot nu toe is wanneer vader aan zijn kind van nog geen 10 vraagt: enig idee waarom je kijkcijfers zo tegenvallen en wat ga je eraan doen? Hoooooly shit.

22 likes

Jaylinn (9) : We gaan op zaterdag altijd naar de speelgoedwinkel om te kijken of er nieuw speelgoed is. Whuuuuut? :crazy_face:

6 likes

Ik had er zelf nog niets over gelezen eigenlijk, dus ik werd nogal verrast door hoe treurig dit eraan toe gaat. Ik zou hem zeker kijken!

1 like

Heel erg bizar. En het gesprek dat haar ouders met haar voeren tijdens het ontbijt (25:00)?? Wtf zeg. Echt niet normaal.

4 likes

Ik begrijp ook niet hoe het die moeders fulltime baan kan zijn om haar te managen
Goeie zin maar je snapt het wel

4 likes

Ja dit maakt me echt boos. De comments zijn uitgezet onder de video, dat is maar goed ook hahah

Een moeder die het kanaal van haar 3-jarige dochter Jaydie runt, zegt: ‘Tegen de tijd dat zij 6 is, zit heel haar klas op YouTube. Je geeft haar ook een beetje een voorsprongetje.’ Af en toe wordt Jaydie kribbig van al het opnemen. Als ze poseert, zegt haar moeder: ‘Denk aan je kin. Gezicht omhoog.’

En de cringe als ze in die speelgoedwinkel gaan filmen en je al die mensen daar zo ziet kijken van wtf. Ik wil plaatsvervangend door de grond zakken van schaamte.

2 likes

Rob en Monica’s kinderen zijn Rob Geuze

31 likes

Ik ben het helemaal met je eens dat het belachelijk is, maar je ziet wel dat het is opgezet. De filmmakers hebben gevraagd of de vader het kanaal met haar dochter wil bespreken. Het is geen natuurlijk gesprek en dat is ook wel te zien.

Vooral bij de vader van Jaylinn en de moeder van Jaydie dacht ik: “Begin gewoon lekker je eigen kanaal!”

1 like

Ik vond dat stukje ook gek dat Nina ging melden dat een meet & greet niet doorging op een insta story (?) en dat ze dat dan meerdere keren moest opnemen van haar ouders want er was steeds iets op aan te merken, het is maar een story??

Maar vooral dat meisje van 3, je merkt echt dat die moeder van haar probeert te maken wat zij als kind had gewild (dat ze was gescout voor een pampers reclame als baby maar dat haar ouders dat niet wilde en ze daarom boos op ze was)

20 likes

Ja aan de andere kant het is wel Nina haar verdienmodel en intussen ook dat van dr moeder, dus ze ‘moet’ het wel goed doen. Maar het kwam inderdaad belachelijk over