Koekoek 
Ik heb deze gekeken maar mocht je het nog van plan zijn zou ik hem overslaan. Zoo saai. Normaal doet hij toch ook de slechtst gereviewde?
In de vlog van Bonnie zegt ze steeds âooooh wat prachtigâ, en het toen kreeg ik even flashback naar Annika van Pippi (oooh pippi). Waarom is me dat nooit eerder opgevallen? Ze lijken best wel op elkaar in hoe niet-spannend ze zijn.
Ze heeft zelfs het kapsel (gehad)!
Wie van jullie âglammedâ zich in de ochtend? Of doen jullie gewoon net als het klootjesvolk je haar en make-up?
Oh wow ik wist niet dat jij hier nog zat!
Hahaha echt niet? Dat vind ik bijzonder
Wat een geweldige vlog van Bonnie vandaag. Nick is echt zo leuk! En de combi tussen Nick & Bon, love it.
Ja, een lachende Nick is een goed begin van de dag 
Dit is vreselijk irritant he! Heb dit bij 1 van mân opdrachtgevers ook. Toen zij zelf de socials beheerde ging ze echt in elk gesprek met die chicks uitleggen hoe en waarom dat niet mogelijk is, maar dan antwoorden de wannabe influencers ineens niet meer. Ze willen ja of zijn meer geĂŻnteresseerd 
Shoptalk
Ik heb in mân telefoon een standaardscriptje hiervoor opgeslagen wat ik kan copy pasten, gewoon van hey dankjewel voor je interesse, via deze link vind je meer info over onze samenwerkingen link.
Die link leidt straks (ben nog aan het bouwen) naar een landingpage waar ik bijvoorbeeld een tabel heb staan met hoeveelheid volgers vs wat we kunnen sponsoren, en informatie over affiliates. En meerdere keren heel duidelijk dat contact hierover uitsluitend via de mail gaat!
Dit had ik bij mân oude werkgever ook zo gefixt en was wel lekker makkelijk, gewoon copy paste en als ze echt interesse hebben in een beetje werk voor hun gratis product dan mailen ze vanzelf wel en kan ik kijken of we wat aan ze hebben.
Waar ik al een tijdje over zit te twijfelen is of het inderdaad zinvol zou zijn om te benoemen dat we niet maar allemaal gratis pakketten de deur uit kunnen doen steeds. Om er misschien een berekening bij te zetten van de daadwerkelijke kosten wanneer we iemand producten sturen en dan ook de gemiddelde conversie die gerelateerd is aan een bepaald aantal volgers. Misschien iets te open en bloot maar hoe krijg je die mensen anders aan hun verstand dat ik niet zo snel een lekkere ROI heb als ik âŹ75 uitgeef aan iemand met 1000 volgers?
Wanneer jij die ultieme oplossing voor die bloedzuigers heb bedacht hoor ik het dus graag!
Oh ja daar kijk ik nooit haha
Hahaha ik vind Bonnie en Nick super leuk maar ze zeggen ook regelmatig âgewelllllldigâ op zoân specifiek toontje (met nadruk op de âwelâ die dan extra lang gerekt wordt) en dan moet ik ook altijd aan Annika denken.
Wedden dat ze 6 pizzaâs laat bezorgen als de camera uit is
Elke dag is anders. Soms eet ik ook minder dan normaal
Aah super bedankt voor jou reactie. Fijn om hier inhoudelijk eens wat meer over te weten. Ik heb in Instagram zelf ook de functie ontdekt (met 3 puntjes) om een standaard bericht in te voegen.
Ik kan zeker wat met jouw tips!
Wel goed om ze ook een berekening te laten zien en juist een hele inhoudelijke en uitgebreide (standaard) reactie te geven zodat ze denken hmm er komt inderdaad toch meer bij kijken dan gewoon gratis producten ontvangen. Misschien letterlijk de vraag stellen; Hoe denk jij voor ons de 75 euro incl 4,95 verzendkosten (voorbeeld) en tijd die wij hierin investeren te gaan terugverdienen, kun je een prognose met voorbeeld geven van de verwachte resultaten en hoe kun je deze gaan behalen? Kun je de foto eerst ter controle aan ons sturen en hoe kun jij meewerken om deze resultaten meetbaar te maken? etc 

Wil het misschien ook juist omdraaien en ermee gaan promoten met een actie bijvoorbeeld: promoters gezocht; mail ons jouw favoriete setje kleding en wie weet mag jij die shooten voor ons. (en dan 2 meiden uitkiezen die wel interessant zijn en de andere meiden een kortingscode geven waarmee ze die outfit alsnog kunnen shoppen).
Wat praat zij raar?
Ik vind je idee om ze om een prognose te vragen best een goede!
Dat tweede is ook een goeie!
Ik vind het gewoon een beetje apart dat het besproken moet worden. Zeker omdat het niet oke is om het over Maschaâs of Bonnieâs eetpatroon te hebben dus waarom over die van haar wel? Het plaatsen van zoân reactie kan ook hier op het forum bij sommige lezers tot onzekerheid zorgen.
Maar ze plaatst het toch zelf?
Ja, maar dan heb je de keuze om erop te klikken.
En zoals ik al zei, de ene dag eet je gewoon wat minder en de andere dag wat meer (door haast etc.) Wie zegt dat dit haar standaard voor elke dag is,
Sorry, ik stel me ook vast weer aan, maar zulke reacties doen me op dit moment best veel en eigenlijk is dat mijn eigen schuld. Maar ik vind niet dat als we de ene, die misschien iets meer eet, niet mogen bespreken, dat dan de andere, die minder eet, wel besproken mag worden.