Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vind het wel meevallen? Ik zie 3 borden met eten voorbij komen. Ja ik eet meer maar ik heb ook altijd honger.

1 like

“Ik ben geen filantropische instelling hè mama” ??? What the fuck

30 likes

Ik kan hier na het zien van die docu echt niet normaal naar kijken :worried: Vind het best wel zielig voor dat meisje dat ze zo gebruikt wordt voor filmpjes

8 likes

Jeetje zielig man, echt niet oké wat ze dat meisje aandoen zo. Wordt echt tijd dat er regels komen voor kinderen en social media. Wat is het verschil met kinderen die model zijn of acteren? Daar zijn mega strenge regels voor én terecht.

16 likes

Pfff, het is gewoon een veredelde vorm van kinderarbeid. De pageant moms anno nu. Echt verschrikkelijk

17 likes

Wat erg naar om te kijken

3 likes

Josh laat zich nu ook managen door Max :thinking:

2 likes

The Rong Agency? :face_with_raised_eyebrow: je moet er maar op komen zeg

9 likes

Wat ziet ze er hier anders uit

1 like

Haha inderdaad. Zo had ik het nog niet gezien.
Maar vond Josh al te slim om advies van Max aan te gaan nemen :stuck_out_tongue:

2 likes

Vandaag in de vlog. Bonnie, Lisa en Nick lopen over straat en dan zegt Bonnie: ‘we maken net zo iets grappigs mee!!! We lopen gewoon en ik vind gewoon een euro!’

toppunt van niet-spannend.

67 likes

Haha ja pff Bonnie vindt het volgens mij nog een hoogtepunt van de dag als ze in haar supermarktmandje nog een boodschappenlijstje van iemand anders vindt. Vraag me steeds meer af waarom ik er nog naar kijk haha.

8 likes

Hahaha ik verwachtte ook een heel anders soort verhaal. Maar ik vind dat kneuterige ook wel fijn en rustgevend ofzo om naar te kijken.

9 likes

Same. Net weer even wat anders dan al die andere influencers die hypen om gratis spullen en naast hun schoenen lopen etc

2 likes

Dat is pas een leuke challenge ‘ik kocht wat er stond op het vergeten boodschappenbriefje’ :joy:

33 likes

Haha werkte dat??

Diana “50 kledingstukken” Leeflang koopt in een kringloop 2 blazers terwijl ze een blazer draagt. Helemaal prima hoor, maar verkondig niet dat je 50 kledingstukken hebt als het niet waar is (want het lijkt me niet waarschijnlijk dat 3/50 blazers zijn)

39 likes

Zag van de week een vlog en op de achtergrond zag je haar kledingkast, vroeg me af of het de kledingkast voor de hele buurt is of alleen voor haar want je zag denk ik wel 150 stuks.

4 likes

Wat let je?

Heel Woerden is een ghetto, dus ze heeft in principe geen ongelijk.

5 likes