Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Dit is een belediging van de term ghetto

4 likes

Die baret van Bonnie is mijn bec

6 likes

Hoezo wil Mascha ineens zo’n “sexy/spannend” imago neerzetten?

30 likes

Misschien wil ze haar volgende boek wel schrijven over wat ze allemaal in de slaapkamer doet. ‘Sex life’

3 likes

Ik heb altijd het idee dat zij een leven wil dat ze niet heeft maar er alles aan doet om te laten lijken alsof ze dat leven heeft

37 likes

Mascha over dat ze een spannend imago probeert neer te zetten

2 likes

Ik was even in de war omdat ik dacht “is dit echt Mascha??” :face_with_raised_eyebrow:

Maar toen zag ik de comment haha

5 likes

Zou ze zelf nou echt geloven dat ze maar 50 kledingstukken heeft?

19 likes

Om en nabij kuch

4 likes

Ach ze kan er 200 naast zitten toch? (Heb ik altijd met snoep of koek. Kan de beste gebeuren)

90 likes

En omdat je 95% tweedehands koopt, kan je toch nog altijd meer dan 50 items hebben. Snap niet goed wat de meerwaarde hiervan is, ok het is duurzamer om tweedehands te kopen maar dan nog telt dat item toch gewoon mee in het aantal kledingstukken.

16 likes

Ik snap niets van dit antwoord?
Bedoelt ze 50 kledingstukken die niet tweedehands zijn? Dat ze die niet meetelt?

6 likes

Omy, ik vind dit echt zo ontzettend schokkend om te zien. Wat bezielt die ouders??

1 like

Ik vind het ook zo’n dom antwoord. Ik was zelf ook altijd een mega shopper hoor en tweedehands is wel ‘de beste optie’ maar alsnog heeft tweedehands kopen niet ‘nul negatieve impact op andermans leven.’

Ik zal er verder geen duurzaamheidsopstel van maken maar mocht iemand interesse hebben dan kun je deze vrouw volgen:

11 likes

Nav die docu vond ik die moeder al leip. Dit gaat helemaal te ver. Gewoon zielig voor dat kindje

5 likes

Ik zit nu omdat ik er heel benieuwd naar was die docu (mijn dochter de vlogger) te kijken. Ik ben echt in schok, wat erg inderdaad.

9 likes

Ik hoop dat, omdat het nu in een docu te zien is, instanties/de overheid hier wat mee gaan doen.

14 likes

Tering wat erg. Alles is al gezegd zie ik, ik vind het zooo treurig om te zien.
En het is toch bizar dat zo’n klein kind een video maakt over geld verdienen? Een kind van 3 snapt het concept van geld volgens mij nog niet eens?

3 likes

Ik vraag me ook af of een jong kind snapt wat een ‘parodie’ is. Want anders leer je je kind nogal rare dingen op deze manier. (Iedere keer dat ze een klusje moeten doen: "Ik ben toch geen filantropische instelling?!)

Ze kan wel echt goed praten trouwens. Ik wist niet dat zulke jonge kinderen dit konden zeggen, ook al zegt ze waarschijnlijk haar moeder na.

10 likes

Ik vind de docu ook heel erg schokkend, maar ik vind het ergens ook wel zielig voor die ouders. Zij dachten waarschijnlijk “ohh leuk een docu over mijn kind, zo kunnen nog meer mensen in Nederland zien hoe leuk mijn kind is/hoe goed ze het doet”, maar in plaats daarvan komt er alleen maar commentaar. Terecht commentaar overigens.

Ik vind het ook erg goed dat Mascha deze docu ook afkeurt, zij is toch wel een van de bekendste vloggers van NL

4 likes