Het ging er toch niet over wat ik ervan vind (ik ben het met jou eens, namelijk)? Maar ik vind de vergelijking gewoon niet hetzelfde.
Voor mij zit er nog wel een verschil in of je aan 1 individu of een heel bedrijf vraagt of ze eenmalig iets willen doen zonder vergoeding. In je eentje is het vaak toch lastiger om je broek op te houden en soms hebben bedrijven zelf goede afspraken m.b.t. sponsoring etc.
Ik heb wel eens wat gratis werkzaamheden gedaan voor iemand die in haar eentje een stichting wilde opzetten. Maar toen was ik vooraf ook heel duidelijk in dat ik hooguit X aantal uur daar aan zou besteden en niet meer.
Ik ben ook een keer benaderd door een man die zijn miljoenenbedrijf had verkocht, een nieuw bedrijf aan het opzetten was en maar vond dat ik hem moest helpen met wat marketingdingen in ruil voor wat VV bonnen. Dat heb ik toen geweigerd. Later ging hij mij vertellen dat hij een student bereid had bevonden om die dingen wel gratis te doen blablaaa en dat mijn houding niet professioneel was etc. En vervolgens een maand later mij weer contacteren dan hij ontevreden was over het geleverde werk van die student. GAST WAT DENK JEZELF.
Maar dit is Bonnies werk, het is niet het werk van de bakker om een poster op te hangen
Ik vind het een vreemde actie. Omdat ik Bonnie niet volg heb ik geen idee van de hoeveelheid samenwerkingen die ze doet, maar ze leeft in principe prima van haar influencerinkomsten neem ik aan? Dan is het toch een kleine moeite om iets voor een stichting te doen, mits het geen uren en uren werk kost en je dan echt serieus inkomsten mis zou lopen. Zeg ja of hou je mond erover denk ik dan.
Het lijkt me wel aannemelijk, want welk product zou gemarket worden onder het mom dat vrouwen minder verdienenâŠ
Ik verdien het - chocolade, ik verdien het - mantelpakje, ik verdien het - online cursus om steviger in je schoenen te staan
Als ik snel zoek denk ik dat het Woman INC is, die heeft eerder vergelijkbare campagnes gedaan.
Maar als het wel een commercieel bedrijf ik ben ik echt super benieuwd, dat zou ik schandalig vinden.
Ik denk serieus dat dit de bedoeling was. En dan vind ik het een hele leuke.
Ooooh haha ik snap âm!
Oh maar als dat het bedrijf is, vind ik het best gewaagd dat Damn, honey! Dat zou in hun stories zetten, want die waren een paar afleveringen geleden nog te gast?
Misschien hoort dat er wel bij
Als dat zo is vind ik het echt een toffe campagne!
Wow, dat zou mega slim zijn!
Tips hoe je als single girl een luxe leven kunt leiden.
Vanaf minuut 7 komen de echte tips.
- Sparen;
- Als je een boyfriend of een man hebt moet je er voor zorgen dat hij op dat moment voor je âprovideâ;
- Je rijke vrienden voor je laten betalen;
- Je familie voor je laten betalen.
(Dit is trouwens diezelfde vrouw die ging vertellen hoe je je classy moet kleden.)
Wat een armoe, dit
Ken echt mensen die zo leven. Mensen die âC-famousâ zijn om niets en vrienden van zijn en dan rijke âvriendenâ/vriendjes/oid laten betalen. Mensen die daar niet om geven geven vaak ook niet om fame en zie je toch niet in de spotlight.
Te absurd voor woorden maar gebeurd echt.
Ja ik denk ook wel dat het echt werkt hoor. Deze vrouw is zelf ook een âhigh society personâ. Ik denk ook wel dat als je hele rijke mensen kent en zij nodigen je uit om bijv. mee te gaan op een tripje dat het snel gebeurt dat zij alles voor je verzorgen want zij vragen jou mee en ze hebben toch geld zat. (Daar praat ze ook over in het filmpje.) Maar om daar nu je hele levensstrategie op aan te passen⊠haha. Wat een kutleven heb je als vrienden zijn met âarme mensenâ niet in je strategie past/tijdverspilling is.
Jahoor. Ken mensen die hier heel fanatiek in zijn. Ooit een meisje gesproken waarvan haar ex heel rijk was. Ze vertrlde dat ze âwel even moest wennenâ dat het uit was.
Echt wtf. Kan het nog steeds niet geloven dat je zo kan zijn, maar sindsdien kijk ik nergens meer van op.
Net zulke goeie tips als Anna die ooit tips had over lange vliegreizen en hoe die te overleven. âVlieg businessclass!â. Goeie tip meid, bedankt.
Wel heel niche met die feministische dingen, zij wordt vrij snel geboekt en gevraagd denk ik
Netto of bruto? Maakt hoop verschil. Lijkt me dat ze bruto rekent want inkomstenbelasting reken je niet 1, 2, 3 ff uit je hoofd.