Ik begreep er inderdaad ook niet uit dat Bonnie het belachelijk vindt dat een goed doel om een gratis post vraagt, maar gewoon ironisch dat dìt goede doel aan een vrouw iets gratis vraagt (met de slagzin ik verdien het) in combinatie met het doel dat ze voor ogen hebben.
Ik zou gewoon bij waar ze je emailadres vinden (neem aan kopje contact) erbij zetten dat jullie niet aan samenwerkingen doen of gratis producten weggeven in ruil voor publiciteit. Of staat dat er al?
Wat erg dat ze dat gewoon sturen zeg. Wat voor dingen verkoop je?
Vind dit dan weer een wat leuker filmpje maar ik heb het idee dat hij nog heel erg zoekende is en zijn nieuwe imago overschreeuwt. Kan even niet de juiste woorden vinden maar het komt een beetje gemaakt over soms.
Koekoek
Ik heb deze gekeken maar mocht je het nog van plan zijn zou ik hem overslaan. Zoo saai. Normaal doet hij toch ook de slechtst gereviewde?
In de vlog van Bonnie zegt ze steeds “ooooh wat prachtig”, en het toen kreeg ik even flashback naar Annika van Pippi (oooh pippi). Waarom is me dat nooit eerder opgevallen? Ze lijken best wel op elkaar in hoe niet-spannend ze zijn.
Ze heeft zelfs het kapsel (gehad)!
Wie van jullie “glammed” zich in de ochtend? Of doen jullie gewoon net als het klootjesvolk je haar en make-up?
Oh wow ik wist niet dat jij hier nog zat!
Hahaha echt niet? Dat vind ik bijzonder
Wat een geweldige vlog van Bonnie vandaag. Nick is echt zo leuk! En de combi tussen Nick & Bon, love it.
Ja, een lachende Nick is een goed begin van de dag
Dit is vreselijk irritant he! Heb dit bij 1 van m’n opdrachtgevers ook. Toen zij zelf de socials beheerde ging ze echt in elk gesprek met die chicks uitleggen hoe en waarom dat niet mogelijk is, maar dan antwoorden de wannabe influencers ineens niet meer. Ze willen ja of zijn meer geïnteresseerd
Shoptalk
Ik heb in m’n telefoon een standaardscriptje hiervoor opgeslagen wat ik kan copy pasten, gewoon van hey dankjewel voor je interesse, via deze link vind je meer info over onze samenwerkingen link.
Die link leidt straks (ben nog aan het bouwen) naar een landingpage waar ik bijvoorbeeld een tabel heb staan met hoeveelheid volgers vs wat we kunnen sponsoren, en informatie over affiliates. En meerdere keren heel duidelijk dat contact hierover uitsluitend via de mail gaat!
Dit had ik bij m’n oude werkgever ook zo gefixt en was wel lekker makkelijk, gewoon copy paste en als ze echt interesse hebben in een beetje werk voor hun gratis product dan mailen ze vanzelf wel en kan ik kijken of we wat aan ze hebben.
Waar ik al een tijdje over zit te twijfelen is of het inderdaad zinvol zou zijn om te benoemen dat we niet maar allemaal gratis pakketten de deur uit kunnen doen steeds. Om er misschien een berekening bij te zetten van de daadwerkelijke kosten wanneer we iemand producten sturen en dan ook de gemiddelde conversie die gerelateerd is aan een bepaald aantal volgers. Misschien iets te open en bloot maar hoe krijg je die mensen anders aan hun verstand dat ik niet zo snel een lekkere ROI heb als ik €75 uitgeef aan iemand met 1000 volgers?
Wanneer jij die ultieme oplossing voor die bloedzuigers heb bedacht hoor ik het dus graag!
Oh ja daar kijk ik nooit haha
Hahaha ik vind Bonnie en Nick super leuk maar ze zeggen ook regelmatig ‘gewelllllldig’ op zo’n specifiek toontje (met nadruk op de ‘wel’ die dan extra lang gerekt wordt) en dan moet ik ook altijd aan Annika denken.
Wedden dat ze 6 pizza’s laat bezorgen als de camera uit is
Elke dag is anders. Soms eet ik ook minder dan normaal