Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Aah super bedankt voor jou reactie. Fijn om hier inhoudelijk eens wat meer over te weten. Ik heb in Instagram zelf ook de functie ontdekt (met 3 puntjes) om een standaard bericht in te voegen.
Ik kan zeker wat met jouw tips!

Wel goed om ze ook een berekening te laten zien en juist een hele inhoudelijke en uitgebreide (standaard) reactie te geven zodat ze denken hmm er komt inderdaad toch meer bij kijken dan gewoon gratis producten ontvangen. Misschien letterlijk de vraag stellen; Hoe denk jij voor ons de 75 euro incl 4,95 verzendkosten (voorbeeld) en tijd die wij hierin investeren te gaan terugverdienen, kun je een prognose met voorbeeld geven van de verwachte resultaten en hoe kun je deze gaan behalen? Kun je de foto eerst ter controle aan ons sturen en hoe kun jij meewerken om deze resultaten meetbaar te maken? etc :laughing::shushing_face:

Wil het misschien ook juist omdraaien en ermee gaan promoten met een actie bijvoorbeeld: promoters gezocht; mail ons jouw favoriete setje kleding en wie weet mag jij die shooten voor ons. (en dan 2 meiden uitkiezen die wel interessant zijn en de andere meiden een kortingscode geven waarmee ze die outfit alsnog kunnen shoppen).

4 likes

Wat praat zij raar?

Ik vind je idee om ze om een prognose te vragen best een goede!

1 like

Dat tweede is ook een goeie!

2 likes

Jaa he. Volgens mij is dit omdat haar eerste taal Fries is en dat accent er doorheen sijpelt. Doutzen heeft dat ook, oh en die Akke Marije van HNTM heeft dat ook heel erg.

(Mijn vriend is trouwens ook fries en hij heeft dit helemaaal niet dus het is niet bij alle friezen zo haha)

Ik vind het gewoon een beetje apart dat het besproken moet worden. Zeker omdat het niet oke is om het over Mascha’s of Bonnie’s eetpatroon te hebben dus waarom over die van haar wel? Het plaatsen van zo’n reactie kan ook hier op het forum bij sommige lezers tot onzekerheid zorgen.
Maar ze plaatst het toch zelf?
Ja, maar dan heb je de keuze om erop te klikken.

En zoals ik al zei, de ene dag eet je gewoon wat minder en de andere dag wat meer (door haast etc.) Wie zegt dat dit haar standaard voor elke dag is,

Sorry, ik stel me ook vast weer aan, maar zulke reacties doen me op dit moment best veel en eigenlijk is dat mijn eigen schuld. Maar ik vind niet dat als we de ene, die misschien iets meer eet, niet mogen bespreken, dat dan de andere, die minder eet, wel besproken mag worden.

6 likes

Ik vind het wel meevallen? Ik zie 3 borden met eten voorbij komen. Ja ik eet meer maar ik heb ook altijd honger.

1 like

“Ik ben geen filantropische instelling hè mama” ??? What the fuck

30 likes

Ik kan hier na het zien van die docu echt niet normaal naar kijken :worried: Vind het best wel zielig voor dat meisje dat ze zo gebruikt wordt voor filmpjes

8 likes

Jeetje zielig man, echt niet oké wat ze dat meisje aandoen zo. Wordt echt tijd dat er regels komen voor kinderen en social media. Wat is het verschil met kinderen die model zijn of acteren? Daar zijn mega strenge regels voor én terecht.

16 likes

Pfff, het is gewoon een veredelde vorm van kinderarbeid. De pageant moms anno nu. Echt verschrikkelijk

17 likes

Wat erg naar om te kijken

3 likes

Josh laat zich nu ook managen door Max :thinking:

2 likes

The Rong Agency? :face_with_raised_eyebrow: je moet er maar op komen zeg

9 likes

Wat ziet ze er hier anders uit

1 like

Haha inderdaad. Zo had ik het nog niet gezien.
Maar vond Josh al te slim om advies van Max aan te gaan nemen :stuck_out_tongue:

2 likes

Vandaag in de vlog. Bonnie, Lisa en Nick lopen over straat en dan zegt Bonnie: ‘we maken net zo iets grappigs mee!!! We lopen gewoon en ik vind gewoon een euro!’

toppunt van niet-spannend.

67 likes

Haha ja pff Bonnie vindt het volgens mij nog een hoogtepunt van de dag als ze in haar supermarktmandje nog een boodschappenlijstje van iemand anders vindt. Vraag me steeds meer af waarom ik er nog naar kijk haha.

8 likes

Hahaha ik verwachtte ook een heel anders soort verhaal. Maar ik vind dat kneuterige ook wel fijn en rustgevend ofzo om naar te kijken.

9 likes

Same. Net weer even wat anders dan al die andere influencers die hypen om gratis spullen en naast hun schoenen lopen etc

2 likes